Agencja Reklamowa Rzeszów

  • Rzeszów 35-302 ul. Twardowskiego 13/19
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997

Internet – słowo klucz dla nowoczesnego biznesu.

10 listopada, 2016 by admin

Dla każdej firmy dużą wartością są informacje i komunikacja z klientem. Z tego względu ważna jest obserwacja zmian i trendów, jakie zachodzą w społeczeństwie. Rozwój technologiczny daje ogrom możliwości, które każda firma może zastosować do własnych celów.

Polskie firmy wciąż nie wykorzystują potencjału marketingowego, jaki daje Internet. W szczególności, gdy chodzi o reklamę graficzną. 80% posiada własną stronę internetową, z czego tylko 32% jest responsywana. Z badań IAB Polska wynika, że pośród firm znacznie wzrosło znaczenie komunikowania się z klientami przez serwisy społecznościowe (wzrost z 35% na 46%) i aplikacje mobilne (wzrost z 8% na 11%). Komunikacja E-mail zanotowała tylko jednoprocentowy wzrost, ale jednak nadal jest najpopularniejszą formą. Korzysta z niej 91% polskich firm. Porównanie odnosi się do 2014 i 2016 roku.

Najpopularniejszą platformą społecznościową dla biznesu jest oczywiście Facebook. Aktywnych partnerów finansowych na Facebooku jest aż 3 mln, w 2013 było ich milion. 80% przychodów z reklamy w tym serwisie pochodzi z urządzeń mobilnych. Firmy korzystają także z YouTube, Twittera, Snapchata, a także z blogów i forów. Korzystają z niej głównie ze względu na pozyskiwanie informacji oraz interakcje z klientami. Komunikacja w mediach społecznościowych jest niezwykle ważna. Według analizy Conversocial 88% badanych twierdzi, że nie dokona zakupu od firmy, która nie odpowiada na zażalenia tam składane, a 72% oczekuje odpowiedzi tego samego dnia.

Jedynie 32% właścicieli firmowych stron internetowych zadeklarowało posiadanie wersji mobilnej strony. Zważając na to, że urządzenie mobilne są bardzo popularne, przekłada się to na małą konkurencyjność i utratę klientów korzystających głównie ze smartfonów. W Polsce 10 mln ludzi korzysta z Facebooka w tym 8 mln w wersji mobilnej. Dlatego tak ważna jest responsywość strony lub posiadanie jej mobilnej wersji. Smartfon to pierwsza rzecz, po jaką większość z nas sięga zaraz po przebudzeniu.

Większość klientów sklepów internetowych uważa witryny niemobilne jako nienowoczesne i niedostosowane do potrzeb klientów. Dlatego większość zakupów odbywa się przez komputer stacjonarny. Według ekspertów prawdziwy rozwój e-commerce dopiero nastąpi. Obecnie sprzedaż internetową prowadzi 45% firm, porównując do 2014 to 6% wzrost. Powszechny dostęp do mediów internetowych daje możliwość każdej firmie zaistnieć i rozwijać swój biznes. Zróżnicowane narzędzia dają wiele możliwości dotarcia do swoich klientów, a także kontrolowania działań konkurencji. Internet jest często najważniejszym miejscem do budowania relacji z klientem, stwarza możliwość szybkiego kontaktu.





Zadzwonimy do Ciebie!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe
a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

agencja reklamowa rzeszow

Copyright © 2017 ROXart. Wszystkie prawa zastrzeżone.