Agencja reklamowa Roxart

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
VCEE

Klient: VCEE

VCEE

VCee to marka kosmetyków do modelowania ciała, które zyskały rozgłos m.in. w Dubaju. Naturalne balsamy, olejki i świece do masażu świetnie się sprzedają na zagranicznym rynku, natomiast w Polsce konsumenci w ogóle nie są świadomi istnienia takiej marki.

Zespół VCee chciał stworzyć solidne podstawy do zbudowania luksusowego brandu w naszym kraju i właśnie dlatego zgłosił się do nas. Na podstawie strategii wypracowanej podczas ROXFLOW stworzyliśmy zupełnie nowy branding i opracowaliśmy strategię komunikacji. Zobacz, jak wyglądały kolejne etapy realizacji planu!

Kanały i narzędzia:

  • Landing Page
  • social media (Facebook, Instagram)
  • drukowane materiały promocyjne

Zakres pracy:

  • Strategia Social Media & Content Marketing
  • Branding marki
  • Projektowanie opakowań
  • Influencer marketing
  • Landing page oraz strona www – projekt UX/UI, development
  • Digital & display materials
  • Copywriting

Wyzwanie/Cele

Stworzenie nowej - luksusowej marki w zaledwie 100 dni

Od czego zaczęliśmy?
Naszym zadaniem było zbudowanie brandu nieznanej marki kosmetyków luksusowych do modelowania ciała (kremy, balsamy, świece, oleje do masażu).
Klient nie posiadał ani swojej strony internetowej, ani profili firmowych w mediach społecznościowych.
Przed warsztatami kreatywnymi ROXFLOW przeprowadziliśmy sondę uliczną na temat designu obecnych opakowań kosmetyków. Odpowiedzi respondentów wykazały, że obecna szata graficzna oparta o biały kolor jest odbierana jako nijaka i smutna. Po rozmowie z przypadkowymi przechodniami okazało się, że ciemniejsze opakowania są odbierane jako bardziej atrakcyjne.
Część produktów z oferty VCee została wprowadzona do sieci sklepów Auchan.
Kosmetyki te zawierają dużo wartościowych składników aktywnych. Pojawiające się w Internecie komentarze na temat kosmetyków są pozytywne. Widać, że ich stosowanie przynosi oczekiwane efekty.
Aby przyspieszyć proces poznania marki, stworzyliśmy landing page oraz założyliśmy konta na Instagramie, Facebooku, gdzie rozpoczęliśmy komunikację tymczasową.
Naszym największym wyzwaniem było stworzenie marki praktycznie od zera w bardzo krótkim czasie.

VCEE
VCEE
VCEE

Rozwiązanie

Od identyfikacji po nowe opakowania i design

VCEE
VCEE

Strategia marki

Koncepcja komunikacji marki została oparta na wyeksponowaniu naturalnych składników i porównania ich do wydobywania złota. Na takiej samej zasadzie jak złoto, twórcy kosmetyków wydobywają największe skarby z dostępnych surowców. Na podstawie tej analogii powstał claim określający charakter marki — złoto z natury.

Branding

Kolorystyka marki

Klient posiadał już logotyp, jednak brakowało identyfikacji i claimu marki. Dobraliśmy kolorystykę opartą na odcieniach beżu i złota, czyli kolorach nawiązujących do odcieni skóry, naturalności, piękna, bogactwa i luksusu.

VCEE

Typografia dopasowana do marki

Do marki została dobrana delikatna i elegancka czcionka szeryfowa i bezszeryfowa.

VCEE
VCEE VCEE
VCEE
VCEE

System identyfikacji wizualnej - materiały drukowane i cyfrowe

VCEE VCEE VCEE VCEE

Opakowania

Propozycja nowych etykiet produktowych

VCEE

Landing page

Tymczasowa strona internetowa

VCEE

Social media

Tymczasowa komunikacja w social mediach

VCEE

Mapa strony

VCEE
VCEE

Nie ma na co czekać!

ZACZNIJ ROZWIJAĆ SWOJĄ FIRMĘ 10X SZYBCIEJ!

Plan jest prosty: powiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju. Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o współpracy!

Zamawiam kontakt

Zobacz Pozostałe Case Studies

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt