ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Klient: VCEE
Zespół VCee chciał stworzyć solidne podstawy do zbudowania luksusowego brandu w naszym kraju i właśnie dlatego zgłosił się do nas. Na podstawie strategii wypracowanej podczas ROXFLOW stworzyliśmy zupełnie nowy branding i opracowaliśmy strategię komunikacji. Zobacz, jak wyglądały kolejne etapy realizacji planu!
Kanały i narzędzia:
Zakres pracy:
Od czego zaczęliśmy?
Naszym zadaniem było zbudowanie brandu nieznanej marki kosmetyków luksusowych do modelowania ciała (kremy, balsamy, świece, oleje do masażu).
Klient nie posiadał ani swojej strony internetowej, ani profili firmowych w mediach społecznościowych.
Przed warsztatami kreatywnymi ROXFLOW przeprowadziliśmy sondę uliczną na temat designu obecnych opakowań kosmetyków. Odpowiedzi respondentów wykazały, że obecna szata graficzna oparta o biały kolor jest odbierana jako nijaka i smutna. Po rozmowie z przypadkowymi przechodniami okazało się, że ciemniejsze opakowania są odbierane jako bardziej atrakcyjne.
Część produktów z oferty VCee została wprowadzona do sieci sklepów Auchan.
Kosmetyki te zawierają dużo wartościowych składników aktywnych. Pojawiające się w Internecie komentarze na temat kosmetyków są pozytywne. Widać, że ich stosowanie przynosi oczekiwane efekty.
Aby przyspieszyć proces poznania marki, stworzyliśmy landing page oraz założyliśmy konta na Instagramie, Facebooku, gdzie rozpoczęliśmy komunikację tymczasową.
Naszym największym wyzwaniem było stworzenie marki praktycznie od zera w bardzo krótkim czasie.
Koncepcja komunikacji marki została oparta na wyeksponowaniu naturalnych składników i porównania ich do wydobywania złota. Na takiej samej zasadzie jak złoto, twórcy kosmetyków wydobywają największe skarby z dostępnych surowców. Na podstawie tej analogii powstał claim określający charakter marki — złoto z natury.
Klient posiadał już logotyp, jednak brakowało identyfikacji i claimu marki. Dobraliśmy kolorystykę opartą na odcieniach beżu i złota, czyli kolorach nawiązujących do odcieni skóry, naturalności, piękna, bogactwa i luksusu.
Do marki została dobrana delikatna i elegancka czcionka szeryfowa i bezszeryfowa.
Nie ma na co czekać!
Plan jest prosty: powiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju. Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o współpracy!
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt