Antyreklama – czyli jak nie robić reklamy

admin
Antyreklama – czyli jak nie robić reklamy

Pierwsze dni wiosny sprawiają że mamy ochotę na zmiany. Sprzątamy biura, myjemy okna i porządkujemy papiery. W tym czasie warto również pomyśleć o reklamach, które reprezentują naszą firmę! W tym wpisie skupimy się właśnie na tym.
Każda firma posiada reklamy outdoorowe takie jak szyldy, reklamy świetlne, bilbordy, folie OWV na witrynie, czy po prostu banery (plandeki) wiszące gdzieś na konstrukcjach stalowych czy też siatkach.

Niestety wszystko z czasem traci swój pierwotny blask i przestaje wyglądać dobrze. Wraz z wiosną powinniśmy wykonać mini audyt naszej reklamy zewnętrznej. Takie działanie ma na celu sprawdzenie, czy aby na pewno nasza reklama nie odstrasza potencjalnych klientów. Niezależnie od tego czy mieszkamy w dużym mieście, miasteczku, czy na wsi, wszyscy znamy miejsca w których straszą stare wyblaknięte reklamy. Szyldy, które są już niemal białe, podarte i pokruszone banery wiszące gdzieś przy drodze. Taki widok nie jest nam obcy. A właśnie taka sytuacja sprawia, że to co kiedyś było dobrą reklamą, jest teraz dla Ciebie ANTYREKLAMĄ. Nie dopuszczaj do takiej sytuacji! Bowiem każdy nowy potencjalny klient widząc niezadbaną, niemal białą,pokruszoną i odklejającą się folię na witrynie sklepowej, nie będzie pewien czy firma w dalszym ciągu działa i pójdzie do konkurencji. Nadużywane niemal wszędzie przysłowie mówi: „Jak cię widzą tak cię piszą”. Pomimo tego, że wszyscy je znają i często powtarzają, opisane przeze mnie powyżej sytuacje możemy zaobserwować wszędzie. Nie róbmy sobie sami ANTYREKLAMY!

Jeśli wiesz, że stan Twoich reklam pozostawia wiele do życzenia, skontaktuj się z agencją reklamową taką jak nasza, która na pewno doradzi Ci co należy zrobić. Pamiętaj jednak, że agencja reklamowa agencji reklamowej nie równa. Warto skontaktować się z taką, która ma doświadczenie i doradzi technologię oraz materiały, a także potrafi zaprojektować wizualnie reklamę tak, aby przynosiła Ci dodatkowe korzyści i była po prostu ładna, a także mieściła się w obowiązujących trendach. Umów się na spotkanie, zaproś przedstawiciela agencji reklamowej na miejsce i wspólnie ustalicie co i jak.

Pamiętaj, że jeśli ktoś nie zna Twojej firmy, to zacznie oceniać ją po tym jak wyglądają jej reklamy na zewnątrz.

Kilka straszydeł z Rzeszowa:

antyreklama sklep z nartami
antyreklama sklep moda damska
antyreklama zielarnia
antyreklama kwiaty
antyreklama kwiaciarnia
antyreklama lemigo
antyreklama sklep z meblami
antyreklama odzież używana
antyreklama sklep abc
antyreklama sklep tania odzież

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony