• ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Daniel Martula

Jak skutecznie pozyskiwać leady dla biura księgowego?

16 listopada 2021 by Daniel Martula

Jak skutecznie pozyskiwać leady dla biura księgowego?

Klient

Początek czwartego kwartału roku to najlepszy moment na zmianę księgowego, jeśli planuje się nawiązanie współpracy z nowym biurem księgowym.

Zgłosił się do nas klient, który prowadzi dużą ogólnopolską kancelarię doradztwa podatkowego. Ten rok jest również szczególny jeśli chodzi o właścicieli firm. Rząd ogłosił w maju plany nowego programu społeczno-gospodarczego - tak zwany “Nowy Ład”. Jedno z głównych założeń Nowego Ładu to podniesienie kwoty wolnej od podatku oraz podwyższenie drugiego progu podatkowego, ale też wiele innych zmian, które wzbudzają emocje i kontrowersje wśród przedsiębiorców.

Plan

  • Przygotowanie menedżera firmy.
  • Przygotowani Piksela Facebooka i eventów mierzących skuteczność na stronie.
  • Dopasowanie komunikatów.
  • Generowanie kontaktów przy pomocy Facebook Ads.

Generowanie kontaktów przy pomocy Facebook Ads

Wyzwania

  • Ograniczony czas.
  • Odpowiedni dobór komunikatów.
  • Budżet początkowy 3000 zł.

Realizacja

W komunikacji na Facebooku klient zdecydował się na odważną, a wręcz pejoratywną komunikację związaną z Nowym Ładem. Przygotowaliśmy dwa typy kampanii. Jedna kierowała użytkowników Facebooka do dedykowanych stron – tak zwanych Landing Page, a druga kampania pozyskiwała kontakty bezpośrednio na Facebooku.

Pozyskiwanie kontaktów bezpośrednio na Facebooku

Kampania z wykorzystaniem Landing Page

Na początku kampani, skierowaliśmy użytkowników facebook do dedykowanego landing page. Użytkownicy na stronie lądowania byli aktywni przez kilka sekund – klikali w różne elementy strony, ale ostatecznie tylko jedna osoba wysłała formularz kontaktowy.

Tygodniowa statystyka kampanii

Po tygodniu prowadzenia kampanii i analizie wyników, zdecydowaliśmy się pozostawić jedynie remarketing strony lądowania, na którą trafiło kilkaset osób z kampanii.

Kampania Lead Ads

Pozostały budżet przekierowaliśmy na kampanię Lead Ads, która generowała zaskakujące wyniki.

Najbardziej obfity w leady był pierwszy tydzień kampanii, w której średni koszt pozyskania Leada wynosił 9,38 zł/ kontakt.

Średni koszt pozyskania leada

W drugim dniu kampanii, wynik był najbardziej satysfakcjonujący i wyniósł 6,38 zł/ kontakt.

Najbardziej satysfakcjonujący wynik w drugim tygodniu kampanii na Facebooku

Po równo 30 dniach prowadzenia kampania, średni koszt CPM utrzymał się na bardzo niskim poziomie, jak na kampanie lead ads, co świadczy o dobrze dobranym przekazie do grupie docelowej.

Koszt 1000 wyświetleń (CPM) po 30 dniach

W trakcie trwania kampanii podjęliśmy optymalizacje przekazu, wyłaniając zwycięzki komunikat. Średni koszt pozyskania kontaktu utrzymuje się na poziomie 19,40 zł/ kontakt.

Zwycięski komunikat na Facebooku

Podsumowanie

Sukcesem kampanii był prawidłowy dobór przekazu w grupie docelowej oraz optymalizacje zakupu reklam.

Zastosowaliśmy dwa rodzaje optymalizacji budżetu kampanii. W tym przypadku najskuteczniejszy jeśli chodzi o koszt pozyskania kontaktu okazał się budżet całkowity, w którym system wydawał budżet odpowiednio do możliwości pozyskania kontaktu.

Koszty i wyniki kampanii

Klient po przeanalizowaniu jakości kontaktów, zdecydował się na kolejną odsłonę kampanii, która jest obecnie w realizacji.

Skontaktuj się z nami:
Karol
Account Manager513 080 974
Mateusz
Account Manager516 463 911

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - Planowanie śmierci na Facebooku? Czyli, co dzieje się z profilem na FB po śmierci użytkownika

    Planowanie śmierci na Facebooku? Czyli, co dzieje się z profilem na FB po śmierci użytkownika

    20 lutego 2018 by Magdalena Miler

    Mówią, nie ma Cię na Facebooku, nie istniejesz. Odwróćmy sytuację. A co się dzieje z kontem na Facebooku, gdy nie...

    Roxart blog - Ten pierwszy raz z Agencją Reklamową

    Ten pierwszy raz z Agencją Reklamową

    18 czerwca 2015 by admin

    Z reguły wszystkie pierwsze razy są stresujące, czy tak samo poczujemy się podczas pierwszej wizyty w Agencji Reklamowej?...

    Roxart blog - Efekt ROPO w e-commerce. Czym jest i jak sobie z nim radzić?

    Efekt ROPO w e-commerce. Czym jest i jak sobie z nim radzić?

    18 stycznia 2021 by Natalia Rykała

    Efekt ROPO coraz bardziej wpływa na rynek e-commerce. Ten specyficzny trend wśród konsumentów pojawił się wraz z rozwojem...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt