ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: Daniel Martula
16 listopada 2021 by Daniel Martula
Klient
Początek czwartego kwartału roku to najlepszy moment na zmianę księgowego, jeśli planuje się nawiązanie współpracy z nowym biurem księgowym.
Zgłosił się do nas klient, który prowadzi dużą ogólnopolską kancelarię doradztwa podatkowego. Ten rok jest również szczególny jeśli chodzi o właścicieli firm. Rząd ogłosił w maju plany nowego programu społeczno-gospodarczego - tak zwany “Nowy Ład”. Jedno z głównych założeń Nowego Ładu to podniesienie kwoty wolnej od podatku oraz podwyższenie drugiego progu podatkowego, ale też wiele innych zmian, które wzbudzają emocje i kontrowersje wśród przedsiębiorców.
W komunikacji na Facebooku klient zdecydował się na odważną, a wręcz pejoratywną komunikację związaną z Nowym Ładem. Przygotowaliśmy dwa typy kampanii. Jedna kierowała użytkowników Facebooka do dedykowanych stron – tak zwanych Landing Page, a druga kampania pozyskiwała kontakty bezpośrednio na Facebooku.
ROXart – agencja reklamowa Kraków
Na początku kampani, skierowaliśmy użytkowników facebook do dedykowanego landing page. Użytkownicy na stronie lądowania byli aktywni przez kilka sekund – klikali w różne elementy strony, ale ostatecznie tylko jedna osoba wysłała formularz kontaktowy.
Po tygodniu prowadzenia kampanii i analizie wyników, zdecydowaliśmy się pozostawić jedynie remarketing strony lądowania, na którą trafiło kilkaset osób z kampanii.
Pozostały budżet przekierowaliśmy na kampanię Lead Ads, która generowała zaskakujące wyniki.
Najbardziej obfity w leady był pierwszy tydzień kampanii, w której średni koszt pozyskania Leada wynosił 9,38 zł/ kontakt.
W drugim dniu kampanii, wynik był najbardziej satysfakcjonujący i wyniósł 6,38 zł/ kontakt.
Po równo 30 dniach prowadzenia kampania, średni koszt CPM utrzymał się na bardzo niskim poziomie, jak na kampanie lead ads, co świadczy o dobrze dobranym przekazie do grupie docelowej.
W trakcie trwania kampanii podjęliśmy optymalizacje przekazu, wyłaniając zwycięzki komunikat. Średni koszt pozyskania kontaktu utrzymuje się na poziomie 19,40 zł/ kontakt.
Sukcesem kampanii był prawidłowy dobór przekazu w grupie docelowej oraz optymalizacje zakupu reklam.
Zastosowaliśmy dwa rodzaje optymalizacji budżetu kampanii. W tym przypadku najskuteczniejszy jeśli chodzi o koszt pozyskania kontaktu okazał się budżet całkowity, w którym system wydawał budżet odpowiednio do możliwości pozyskania kontaktu.
Klient po przeanalizowaniu jakości kontaktów, zdecydował się na kolejną odsłonę kampanii, która jest obecnie w realizacji.
2 czerwca 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Newsletter to regularnie wysyłane wiadomości. Ich pisanie na pozór może wydawać się bajecznie proste, ale czy naprawdę...
22 maja 2023 by Dominik Niedźwiecki
Meta znaczniki zwane również tagami html są jednym z podstawowych elementów, o których musimy pamiętać podczas optymalizacji...
Nowy
4 maja 2023 by Brygida Biega
Hej! Dwunasty odcinek Live Social Special za nami. Tym razem pod lupę wzięliśmy branżę samochodową — omówiliśmy...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt