ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: Daniel Martula
16 listopada 2021 by Daniel Martula
Klient
Początek czwartego kwartału roku to najlepszy moment na zmianę księgowego, jeśli planuje się nawiązanie współpracy z nowym biurem księgowym.
Zgłosił się do nas klient, który prowadzi dużą ogólnopolską kancelarię doradztwa podatkowego. Ten rok jest również szczególny jeśli chodzi o właścicieli firm. Rząd ogłosił w maju plany nowego programu społeczno-gospodarczego - tak zwany “Nowy Ład”. Jedno z głównych założeń Nowego Ładu to podniesienie kwoty wolnej od podatku oraz podwyższenie drugiego progu podatkowego, ale też wiele innych zmian, które wzbudzają emocje i kontrowersje wśród przedsiębiorców.
W komunikacji na Facebooku klient zdecydował się na odważną, a wręcz pejoratywną komunikację związaną z Nowym Ładem. Przygotowaliśmy dwa typy kampanii. Jedna kierowała użytkowników Facebooka do dedykowanych stron – tak zwanych Landing Page, a druga kampania pozyskiwała kontakty bezpośrednio na Facebooku.
ROXart – agencja reklamowa Kraków
Na początku kampani, skierowaliśmy użytkowników facebook do dedykowanego landing page. Użytkownicy na stronie lądowania byli aktywni przez kilka sekund – klikali w różne elementy strony, ale ostatecznie tylko jedna osoba wysłała formularz kontaktowy.
Po tygodniu prowadzenia kampanii i analizie wyników, zdecydowaliśmy się pozostawić jedynie remarketing strony lądowania, na którą trafiło kilkaset osób z kampanii.
Pozostały budżet przekierowaliśmy na kampanię Lead Ads, która generowała zaskakujące wyniki.
Najbardziej obfity w leady był pierwszy tydzień kampanii, w której średni koszt pozyskania Leada wynosił 9,38 zł/ kontakt.
W drugim dniu kampanii, wynik był najbardziej satysfakcjonujący i wyniósł 6,38 zł/ kontakt.
Po równo 30 dniach prowadzenia kampania, średni koszt CPM utrzymał się na bardzo niskim poziomie, jak na kampanie lead ads, co świadczy o dobrze dobranym przekazie do grupie docelowej.
W trakcie trwania kampanii podjęliśmy optymalizacje przekazu, wyłaniając zwycięzki komunikat. Średni koszt pozyskania kontaktu utrzymuje się na poziomie 19,40 zł/ kontakt.
Sukcesem kampanii był prawidłowy dobór przekazu w grupie docelowej oraz optymalizacje zakupu reklam.
Zastosowaliśmy dwa rodzaje optymalizacji budżetu kampanii. W tym przypadku najskuteczniejszy jeśli chodzi o koszt pozyskania kontaktu okazał się budżet całkowity, w którym system wydawał budżet odpowiednio do możliwości pozyskania kontaktu.
Klient po przeanalizowaniu jakości kontaktów, zdecydował się na kolejną odsłonę kampanii, która jest obecnie w realizacji.
26 października 2020 by Natalia Rykała
Czy rejection fee w ogóle istnieje? To pytanie zadaje sobie wiele agencji reklamowych w Polsce, które nauczone doświadczeniem...
6 lipca 2020 by Dominik Skarbek
Mamy 2020 rok. Jeśli prowadzisz biznes, masz stronę lub sklep internetowy i nie korzystasz, albo nawet nigdy nie słyszałeś...
6 czerwca 2017 by admin
Czy zastanawiałeś się kiedyś, co wpływa na decyzję klienta o zakupie? Tak wiem, temat rzeka, wiele książek zostało...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt