Jak skutecznie pozyskiwać leady dla biura księgowego?
Początek czwartego kwartału roku to najlepszy moment na zmianę księgowego, jeśli planuje się nawiązanie współpracy z nowym biurem księgowym.
Zgłosił się do nas klient, który prowadzi dużą ogólnopolską kancelarię doradztwa podatkowego. Ten rok jest również szczególny jeśli chodzi o właścicieli firm. Rząd ogłosił w maju plany nowego programu społeczno-gospodarczego – tak zwany “Nowy Ład”. Jedno z głównych założeń Nowego Ładu to podniesienie kwoty wolnej od podatku oraz podwyższenie drugiego progu podatkowego, ale też wiele innych zmian, które wzbudzają emocje i kontrowersje wśród przedsiębiorców.
Plan
- Przygotowanie Menedżera Firmy.
- Przygotowani Piksela Facebooka i eventów mierzących skuteczność na stronie.
- Dopasowanie komunikatów.
- Generowanie kontaktów przy pomocy Facebook Ads.
Wyzwania
- Ograniczony czas.
- Odpowiedni dobór komunikatów.
- Budżet początkowy 3000 zł.
Realizacja
W komunikacji na Facebooku klient zdecydował się na odważną, a wręcz pejoratywną komunikację związaną z Nowym Ładem. Przygotowaliśmy dwa typy kampanii. Jedna kierowała użytkowników Facebooka do dedykowanych stron – tak zwanych Landing Page, a druga kampania pozyskiwała kontakty bezpośrednio na Facebooku.
ROXart – agencja reklamowa Kraków
Kampania z wykorzystaniem Landing Page
Na początku kampanii, skierowaliśmy użytkowników Facebook do dedykowanego landing page. Użytkownicy na stronie lądowania byli aktywni przez kilka sekund – klikali w różne elementy strony, ale ostatecznie tylko jedna osoba wysłała formularz kontaktowy.
Po tygodniu prowadzenia kampanii i analizie wyników zdecydowaliśmy się pozostawić jedynie remarketing strony lądowania, na którą trafiło kilkaset osób z kampanii.
Kampania Lead Ads
Pozostały budżet przekierowaliśmy na kampanię Lead Ads, która generowała zaskakujące wyniki.
Najbardziej obfity w leady był pierwszy tydzień kampanii, w której średni koszt pozyskania Leada wynosił 9,38 zł/ kontakt.
W drugim dniu kampanii wynik był najbardziej satysfakcjonujący i wyniósł 6,38 zł/ kontakt.
Po równo 30 dniach prowadzenia kampania, średni koszt CPM utrzymał się na bardzo niskim poziomie, jak na kampanię lead ads, co świadczy o dobrze dobranym przekazie do grupydocelowej.
W trakcie trwania kampanii podjęliśmy optymalizacje przekazu, wyłaniając zwycięski komunikat. Średni koszt pozyskania kontaktu utrzymuje się na poziomie 19,40 zł/ kontakt.
Podsumowanie
Sukcesem kampanii był prawidłowy dobór przekazu w grupie docelowej oraz optymalizacje zakupu reklam.
Zastosowaliśmy dwa rodzaje optymalizacji budżetu kampanii. W tym przypadku najskuteczniejszy jeśli chodzi o koszt pozyskania kontaktu, okazał się budżet całkowity, w którym system wydawał budżet odpowiednio do możliwości pozyskania kontaktu.
Klient po przeanalizowaniu jakości kontaktów, zdecydował się na kolejną odsłonę kampanii, która jest obecnie w realizacji.
wróć do listy wpisówCo Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)