Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

content marketing | 

Klient uContentowany – 5 cech skutecznego content marketingu

27 czerwca 2018 by Magdalena Miler

Klient uContentowany – 5 cech skutecznego content marketingu

Zdarza Ci się wchodzić na ciekawie zapowiadający się artykuł, żeby po chwili zamknąć okno i przestać go czytać tylko dlatego, że stwierdziłeś, że nic nie wniesie do Twojego życia? Zdarza się, a nie powinno. Przemyślany marketing treści buduje stabilne i długotrwałe związki z internautami.

Czym jest content marketing? To wszelkiego rodzaju treści w marketingu – od poradników, przez artykuły sponsorowane, eksperckie, infografiki, posty na social media, newslettery po wideo. Jego zadaniem jest reklama i zyskanie odbiorców. Działanie na korzyść pozycji w Google, przyciągniecie uwagi klientów i budowanie zaangażowania.

Jakie korzyści z content marketingu będzie miała Twoja firma? Klient zwraca uwagę na chwytliwe hasło reklamowe czy tytuł artykułu, po czym wchodzi na Twoją stronę. Zainteresują go treści (usługi), zostanie na niej dłużej i wróci. Co więcej, możliwe, że poleci portal znajomi i sytuacja się powtórzy. Content marketing daje trzykrotnie większą liczbę leadów w porównaniu do działań opierających się na tradycyjnym marketingu.

Cechy dobrego kontent marketingu:

1. Wczuj się w skórę osoby, która będzie czytać tekst

Przed napisaniem jakichkolwiek treści musisz: 1. zastanowić się, jak musiałby wyglądać tekst na ten temat, abyś sam przeczytał go z zainteresowaniem, 2. zrobić reasearch. Najlepszą drogą, by wczuć się w skórę swoich odbiorców jest stworzenie person. Wyobraź sobie potencjalnego odbiorcę Twojego tekstu – np. piszesz tekst o branży nieruchomości, stwórz zatem w swojej wyobraźni osobę, która chce kupić mieszkanie i wczuj się w jej skórę. Jakie informacje Cię interesują? Gdy już uświadomisz sobie swoje nowe potrzeby, spisz je i uwzględnij w pisanej treści.

Zobacz: Jak dobierać hashtagi do zdjęć na Instagramie?

2. Prosty język

Być może wyobraziłeś sobie, że odbiorcą Twojego tekstu będzie osoba prosta, do której nie dotrze bogaty język i zdania wielokrotnie złożone. Tak właśnie przechodzimy do kolejnej cechy skutecznego content markertingu – język, którym operujemy musi być prosty. Nieskomplikowany przekaz, jasna forma wypowiedzi, niezawiłe i zrozumiałe teksty – właśnie takich szukamy w sieci. Mając ochotę na rzeczy ambitniejsze sięgamy po literaturę piękną.

3. Konkrety

Co się dzieje, gdy artykuł, w który kliknąłeś – powiedzmy poradnikowy – nie dostarcza Ci żadnej konkretnej wiadomości? Zamykasz go. Nikt nie wgłębia się w treści, które wydają się nie prowadzić do sedna. Jeśli masz do przekazania konkretne rady, nie zwlekaj, a przystąp do działania. Internet to miejsce, w którym liczą się krótkie i zwięzłe formy.

Zobacz: Neuromarketing, czyli całkowicie podświadome robienie zakupów

4.Układ tekstu

Nieważne, czy mamy do czynienia z newsletterem, postem na FB czy artykułem, w żadnym z przypadków nie można przesadzić ani z ilością treści, ani jej nagromadzeniem w jednym miejscu. Artykuł ma być czytelny i przejrzysty. Zbity tekst, nieoddzielony spacjami i nagłówkami wydaje się chaotyczny i nie zachęca do czytania. Organizacja to podstawa.

5. Różnorodność form

Treści to nie tylko artykuły, ale i obrazy, grafiki, filmy i prezentacje. Jeśli zastosujemy różnorodność form, czytelnik poświęci nam więcej uwagi. Na każdym polu bitwy o klienta, czy jest to Facebook, strona czy blog trzeba stosować różne formy – grafiki mieszać z filmikami, a artykuły wzbogacać zdjęciami czy infografikami.

Chcesz, by Twój klient skupił wzrok na Twojej ofercie czy usłudze? Postaw na content marketing. Skuteczny marketing treści=uContentowany klient.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Social Media – jako jedna z nowoczesnych form reklamy

social media | 

Social Media – jako jedna z nowoczesnych form reklamy

18 września 2014 by admin

Czasy współczesne to czasy komputerów, nowoczesnych technologii i sprzętu. Również reklama wskoczyła na wyższy level...

Roxart blog - Internet na celowniku reklamodawców

marketing | 

Internet na celowniku reklamodawców

19 grudnia 2016 by admin

Większość myśli, że reklama na nas nie działa. Prawda jest taka, że gdyby nie działała, to firmy nie wydawałyby...

Roxart blog - Przystanek Biznes – networking w nowej odsłonie

marketing | 

Przystanek Biznes – networking w nowej odsłonie

25 stycznia 2015 by admin

W obecnych czasach nieustanne rozwijanie się i poznawanie nowych osób jest bardzo ważne, szczególnie jeśli prowadzimy...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!