ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Zostaw do siebie kontakt, zadzwonimy tak szybko jak to możliwe!
A CO TO TAKIEGO?
To sztuka, która pozwala poznać rynek i dostarczyć klientowi wartości, których potrzebuje. To znajomość klienta, rynku i konkurencji. To strażnik pozycji Twojej firmy na rynku, kręgosłup wszelkich działań biznesowych. To wiele cegiełek, które budują wielki mur wartości Twojej marki.
Marketing w naszym wydaniu
to działania, które wprowadzają markę lub produkt na rynek, przedstawiają go w jak najlepszym świetle i docierają do wszelkich zakątków, w których może pojawić się potencjalny odbiorca.
JAK DZIAŁAMY?
Strategia marketingowa
Od niej zaczyna się budowanie marki, dlatego jest to must-have każdej chcącej osiągnąć sukces firmy. To obszerny dokument opisujący nasze mocne i słabe strony, jasno określający cele i drogę, która ma doprowadzić nas do klienta. Strategia wskazuje kierunek wszystkich działań, dzięki niej skupisz się na możliwościach swojej firmy, zdobędziesz fundament dla działań marketingowych, podniesiesz zyski i sprzedaż.
Google Ads
czyli reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej. To skuteczne działania, które dają olbrzymie możliwości docierania do klienta. Dodatkowo, w pełni kontrolujesz wydatki na reklamę, docierasz do dokładnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców, kontrolujesz częstotliwość i czas wyświetlania Twojej reklamy, a nawet jej lokalizację. Twoja reklama trafia jedynie do osób nią zainteresowanych, jest odpowiedzią na ich potrzeby. Jest nieinwazyjna i ciężko odróżnić ją od innych wyników wyszukiwania.
Optymalizacja konwersji
Czy wiesz, że 1 sekunda opóźnienia w ładowaniu strony powoduje 7% spadek konwersji, a wideo zwiększy ją o 86%? Nie musisz, ważne, że my to wiemy i ulepszymy Twoją stronę www tak, aby zachęcić klientów do wykonania na niej konkretnego działania. Może to być ulepszenie grafiki, wprowadzenie zmian w treściach, przebudowanie witryny lub jej struktury. Przy użyciu specjalnych programów do analizy konwersji (np. Hot Jar, Google Analitics) dokonamy analizy jakościowej, ilościowej, wizualnej, konkurencji czy dostępności. Powiemy Ci, co należy zrobić, by użytkownicy spędzali na Twojej stronie więcej czasu.
Social media
Z Facebooka korzysta ponad 14 milionów Polaków, do których może dotrzeć Twoja reklama. Jak to brzmi? Czyżby jak realne korzyści dla Twojej marki? Regularna publikacja treści i zdjęć na Facebooku, czyni Twoją markę wiarygodną, natomiast reklama na tym portalu to możliwość dotarcia z treściami do grupy, która będzie zainteresowana Twoim produktem. Prowadząc profile w mediach społecznościowych w sposób profesjonalny zyskasz fanów, którzy będą brali udział w tworzeniu oferty, podniesiesz sprzedaż i stworzysz świadomość swojej marki w sieci.
Content marketing
Nie ma chyba równie zużytego, co ciągle aktualnego hasła związanego z content marketingiem, jak „content is King". Bill Gates użył tego sformułowania w 1996 roku po, to by przez następne lata regularnie powoływali się na nie marketerzy. Lubimy klasykę gatunku, więc dołączyliśmy do tego imponującego grona cytujących. A teraz do rzeczy, czym jest content marketing? To taka kreacja treści, która skłania internautów do akcji, co dla marek oznacza pozyskanie klientów i zwiększenie sprzedaży. Na content marketing składa się wiele działań - od samego sposobu formułowania treści po pisanie opisów produktów, prowadzenie blogów, kreowanie wizji i historii marki (storytelling) oraz pozycjonowanie treści w Google. Co daje? Zwiększa ruch na stronie, zwiększa pozycję w Google i buduje zaufanie do klienta.
Buzz marketing
Marketing szeptany to reklama w sieci sprowadzająca się do pozytywnych rekomendacji odnoście
produktu marki i usług. Jest to podawanie użytkownikom tematów do dyskusji, a nieraz i jej
wszczynanie. Charakteryzuje się dużą wiarygodnością - wygląda jak opinia wydana przez
konsumenta.
Po co?
- buduje pozytywny wizerunek firmy
- szybki sposób dotarcia do potencjalnych klientów
- duża wiarygodność przekazu
- działanie długofalowe
- zwiększenie ruchu na stronie, które przekłada się na zyski finansowe
Optymalizacja SEO
Jak powiedzieć ostatnie słowo kluczowe? Jak wybrać nagłówek? Do jakich fraz linkować? Z nami zajmiesz wysoką pozycję w Gooogle i wypozycjonujesz się na konkretne frazy kluczowe. Jest to możliwe dzięki kompletowi działań, które optymalizują serwis pod względem jego zwartości i parametrów technicznych.
Monitoring sieci
Kontrola tego, co internauci piszą na temat Twojej marki w sieci oraz baczna obserwacja każdego
kroku Twojej konkurencji.
Po co?
- by poznać mocne i słabe strony swoich produktów
- poznać potrzeby internautów
- zyskanie wiedzy na temat tego, na co zwrócić uwagę przy promocji marketingu
Identyfikacja wizualna Twojej marki
Każda chcąca wyróżniać się marka, musi mieć tożsamość. Stworzymy ją dla Ciebie, by Twoja firma robiła piorunujące wrażenie (bo ludzie kupują oczami), sprawimy, że stanie się rozpoznawalna, dzięki czemu zyskasz przewagę nad konkurencją. Jak to zrobimy? Tworzymy chwytliwe nazwy, loga, o których nie przestajesz myśleć, symbole i oznaczenia graficzne.
Nie ma na co czekać!
Plan jest prosty:
01.
Umów się na darmowe konsultacje
02.
Dowiedź się jak w praktyce wygląda Business Progress Booster by ROXART
03.
Zapnij pasy - zaczynamy się rozpędzać!
GetResponse | grafika |
2 czerwca 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Newsletter to regularnie wysyłane wiadomości. Ich pisanie na pozór może wydawać się bajecznie proste, ale czy naprawdę...
22 maja 2023 by Dominik Niedźwiecki
Meta znaczniki zwane również tagami html są jednym z podstawowych elementów, o których musimy pamiętać podczas optymalizacji...
Nowy
social special | nasza agencja | reklama | sprzedaż | marketing | social media |
4 maja 2023 by Brygida Biega
Hej! Dwunasty odcinek Live Social Special za nami. Tym razem pod lupę wzięliśmy branżę samochodową — omówiliśmy...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt