Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997

Optymalizacja SEO


Masz własną stronę www, więc na pewno temat SEO jest Ci dobrze znany. Kluczowe pytanie brzmi: "Jak dobrze?". Czy jedynie obił Ci się o uszy, czy poznałeś jego tajniki?


SEO, czyli Search Engine Optimization, czyli optymalizacja stron internetowych pod wyszukiwarki. Jest to cały proces ukierunkowany na poprawę widoczności w organicznych (niepłatnych) wynikach wyszukiwania, oczywiście zgodnie z zachowaniem danej wyszukiwarki. To działania mające podnieść Twoją pozycję w wyszukiwarkach, najczęściej w Google, obejmują poprawę technicznych aspektów witryny, rozbudowanie jej treści oraz tworzenie jej zgodnie z wytycznymi, wprowadzenie systemu linkowania oraz optymalizację grafik.


Co składa się na SEO?

- treść na stronie
- struktura witryny
- zewnętrzny i wewnętrzny system linkowania
- warstwa techniczna i wizualna strony
- użyteczność strony

Po co przeprowadzać optymalizację SEO?


1. Wzrasta widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Przemyślany content marketing, opisane pod Google grafiki i system linkowania wewnętrznego przekładają się na pozycję serwisu w wyszukiwarce.

2. Wzrasta liczba klientów.

Wraz z większą liczbą użytkowników na stronie, rośnie liczba Twoich klientów, a wraz z liczbą klientów, rosną Twoje zyski. Oczywiście każda wizyta na Twojej witrynie, nie równa się ze zdobyciem nowego klienta, ale jest to okazja, by zaopiekować się internautą, zaciekawić go artykułami, grafikami i zdjęciami.

3. Google Cię lubi.

Wdrażasz optymalizację SEO na swojej stronie? Google lubi Cię, natomiast witrynom z brakiem optymalizacji przypadają kolejne, nie pierwsze, podstrony w wyszukiwarce, a wiadomo, że w te rejony zapuszczają się jedynie nieliczni.

4. Twoja strona prawidłowo działa na urządzeniach mobilnych.

Optymalizacja SEO to także zadbanie o czytelność witryny na urządzeniach innych niż komputer. Responsywność strony lub jej brak wpływają na Twoją pozycję w Google.

5. Zwiększasz rozpoznawalność i budujesz zaufanie do marki.

Nawet, jeśli internauta nie kliknie w Google w linka prowadzącego do Twojej strony, zobaczy jej nazwę, co być może w przyszłości skłoni go do odwiedzin. Pojawienie się Twojego serwisu jako odpowiedzi na szereg różnych zapytań, pozwala na budowanie świadomości marki. Użytkownicy zaczynają ją kojarzyć, a gdy dodatkowo Twoje usługi spełnią ich oczekiwania, masz stałych klientów.

Optymalizacja SEO w wydaniu Roxart:


1. Stworzenie unikalnych treści

Treść strony jest obecnie najważniejszym czynnikiem wpływającym na pozycję danej witryny w wynikach wyszukiwania. Według zapowiedzi pracowników Google, ten czynnik w przyszłości będzie nabierał na znaczeniu.

Na pozycję Twojej strony w Google wpływa długość znajdującej się na niej treści, podpisy filmików i grafik oraz ich czytelność.

2. Optymalizacja kodu strony

Przed przystąpieniem do pracy wykonywany zostaje audyt SEO prowadzony pod kątem zbadania szybkości wyświetlania się strony, stosowania hierarchii nagłówków i zgodności ze standardami W3C określających, jak tworzyć stronę, by wyświetlała się w prawidłowy sposób i była dostępna dla wszystkich użytkowników niezależnie od sprzętu, z którego korzystają.

3. Optymalizacja treści

Treści, które piszemy są wartościowe dla użytkowników i premiowane przez boty Googla, są unikalne, zawierają dobrze dobrane frazy kluczowe. Ze względu na ich czytelną formułę są przejrzyste i przyjemne dla oka.

4. Optymalizacja grafik


Grafiki zamieszczone na stronie również podlegają optymalizacji pod kątem SEO. W tym przypadku sprowadza się ona do wagi pliku, takiego przycięcia obrazu, które wyświetla jego najważniejszą część, odpowiednim podpisie zdjęć.

5. Optymalizacja słów kluczowych


Podpowiemy, jakie słowa kluczowe dobrać, by sprowadzić internautów na Twoją stronę.

6. Stworzenie systemu linkowania wewnętrznego


Aby Google uznało Cię za specjalistę, musisz stworzyć sieć powiązanych ze sobą artykułów.

Jakich efektów możesz oczekiwać wdrożeniu optymalizacji SEO:

1. Podniesienie współczynnika konwersji.
2. Uzyskanie lepszych pozycji na wybrane słowa klucze.
3. Zwiększenie ruchu organicznego w serwisie.
4. Polepszenie widoczności w wyszukiwarce.
5. Poprawa oceny jakości strony poprzez dostosowanie jej do wytycznych wyszukiwarki.

Zamów DARMOWY RAPORT

z Twoich działań w Google Adwords!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Agencję Reklamową ROXart Sp. z o.o. zawartych w formularzu kontaktowym, w celu realizacji przesłanego za jego pośrednictwem zgłoszenia. Zapoznałem/zapoznałam się z klauzulą informacyjną. Jestem świadom/świadoma, iż moja zgoda może być odwołana w każdym czasie poprzez wysłanie maila na adres: biuro@roxart.pl, co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych.
agencja reklamowa rzeszow

Copyright © 2018 ROXart. Wszystkie prawa zastrzeżone.