Agencja reklamowa Roxart

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
Dokumenty

Specjalista ds. Content Marketingu w ROXART Agency

Rzeszów, Podkarpackie

Masz dość przygotowywania narzuconego Ci contentu, którego nikt nie docenia i chcesz stworzyć coś od siebie, co będzie miało prawdziwą wartość i realny wpływ na otoczenie?

Męczy Cię już „klepanie” identycznych postów do SoMe i pragniesz stworzyć coś, czym pochwalisz się znajomym lub rodzinie?

Denerwuje Cię narzucanie z góry tematu, w którym musisz tworzyć i chcesz w końcu “wyżyć się” kreatywnie, wykorzystując swoje zainteresowania i dodatkową wiedzę?

Nudzi Cię wczytywanie się w niedbale uzupełnione briefy klientów i chcesz w końcu wziąć udział w burzy mózgów z nieograniczonymi pomysłami, które będziesz później realizować?

A może po prostu czujesz, że stoisz w miejscu i chcesz stworzyć ciekawsze, bardziej ambitne treści, które będą napawać Cię dumą?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań – czytaj uważnie, ponieważ:

Szukamy awangardowego Specjalisty ds. Content Marketingu

Awangardowego, ponieważ jesteśmy bardzo nietypową agencją – podchodzimy do marketingu klientów strategicznie, twórczo i holistycznie: zaczynamy od poznania klienta oraz brainstormu, następnie planujemy i wdrażamy (dowozimy).

W wielkim skrócie oznacza to, że tworzymy plany marketingowe dla naszych klientów, a następnie je realizujemy. Dzięki temu będziesz przygotowywać i rozwijać od podstaw komunikacje marek z różnych branż wedle strategii, którą samodzielnie wykreujesz. Będziesz współpracować z dużymi, ogólnopolskimi brandami – opowiesz ich historię tak, jak chcesz, a nie według szablonu bądź tak, jak ktoś z góry Ci narzuci.

Z przyjemnością będziesz obserwować, jak znane, interesujące brandy, za których komunikację odpowiadasz, wdrażają przygotowany przez Ciebie plan i wykorzystują Twoje pomysły.

Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja.

To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem na to, aby poznać i zrozumieć klienta, opracować strategię, a następnie wdrożyć ją w życie.

Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej.

Specjalista ds. Content Marketingu w ROXART Agency:

Umowa o pracę lub kontrakt B2B
Miejsce pracy: Rzeszów

Co dostaniesz

  • Niemal nieograniczoną możliwość kreowania komunikacji dla znanych marek z całej Polski,
  • Możliwość kreatywnego “wyżycia się”, tj. strategie, koncepcje, pomysły, historie, artykuły i inne wartościowe treści, które będziesz tworzyć od zera i rozwijać,
  • Samodzielność i sprawczość w realizowanych projektach,
  • Ciągły rozwój poprzez udział w prawdziwych burzach mózgów z klientami i poznawanie różnych branż,
  • Tworzenie treści bez briefów, ofert i odgórnie narzuconych wytycznych,
  • Rozwijanie wyłącznie projektów długoterminowych (wieloletnie współprace z klientami),
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski, które z pewnością znasz i się w nie wkręcisz (mamy klientów niemal z każdej branży),
  • Pełne wsparcie merytoryczne lidera działu,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od umiejętności i doświadczenia),
  • Otwartość innych działów na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Jasną, uporządkowaną hierarchię w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Pracę w firmie z luźną atmosferą oraz równie swobodny kontakt z klientami (z większością klientów jesteśmy na “Ty” - nieformalna relacja),
  • Częste imprezy i spotkania integracyjne,
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Bardzo wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity (np. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski),
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki),
  • Praca na sprzęcie Apple (jeśli zechcesz).

Na czym nam zależy

  • Doświadczenia w tworzeniu contentu zarówno do strony internetowej oraz SoMe (min. 2 lata doświadczenia);
  • Umiejętności przygotowania researchu na temat firmy;
  • Doświadczenia w opracowaniu strategii content marketingowej (min. 1 rok doświadczenia);
  • Doświadczenia w budowaniu tożsamości marek nowych i istniejących;
  • Doświadczenia w przygotowaniu koncepcji kreatywnych i strategii komunikacyjnych;
  • Zainteresowania szeroko rozumianym biznesem oraz marketingiem - mile widziane;
  • Biegłej obsługi narzędzi Facebook, LinkedIn, TikTok;
  • Znajomości zasad copywritingu i podstaw SEO;
  • Umiejętności posługiwania się językiem korzyści;
  • Perfekcyjnej znajomości języka polskiego;
  • Dobrej organizacji pracy i terminowości;
  • Doświadczenia agencyjnego (mile widziane).
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Administratorem danych osobowych jest Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o. w Rzeszowie, ul. Kolejowa 1. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 1974 nr 24 poz. 141) jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody. Formularz bez takiej zgody nie będą rozpatrywane i zostaną usunięte. Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, przez okres 30 dni od zakończenia rekrutacji lub do momentu cofnięcia zgody. Pan/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą wykorzystywane do profilowania ani przekazywane do Państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowanie, usunięcie lub ograniczenie przetwarzania, prawo do przenoszenia danych. W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.W przypadku uznania, iż przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.