Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

social media | 

Social Special #2, co działo się w social media w ostatnich tygodniach?

8 maja 2019 by Magdalena Miler

Social Special #2, co działo się w social media w ostatnich tygodniach?

Cierpisz na FOMO (fear of missing out), czyli panicznie boisz się, że coś ominie Cię w social media? Spokojna głowa, nadrabiamy za Ciebie zaległości. Oto najważniejsze akcje, które miały miejsce w marketingu internetowym i w mediach społecznościowych na przestrzeni ostatnich tygodni.

Co ciekawego działo się ostatnio w social media? Społeczeństwo stało się bardziej eko, niektórzy polecieli na desce klozetowej, a „Gra o tron” zrobiła Starbucksowi reklamę wartą miliony kompletnie za darmo. Lecimy.

1. #TrashTag Challenge

Nie każde internetowe wyzwanie prowadzi do skończenia z kubłem zimnej wody na głowie. Trash Challenge jest działaniem proekologicznym, a jego celem jest oczyszczenie Ziemi ze śmieci. I bynajmniej nie po sobie, a po innych. Trash Challenge sprowadza się do posprzątania swojej okolicy i zrobienia zdjęć „przed” i „po”. Tym działaniem warto pochwalić się na swoim wallu!

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

#TrashTag, el nuevo reto viral que limpia las playas y bosques de todo el mundo Los usuarios sacan una foto del área con escombros que necesita limpieza y después suben otra cuando se ya se ha hecho algo al respecto. Numerosos espacios naturales de todo el mundo, se benefician, ahora, de la acción solidaria de cientos de ciudadanos con ganas de alertar sobre un problema que, en realidad, tiene fácil solución: Basta con utilizar las papeleras y los contenedores específicos, o llevar tus propias bolsas (por si no encuentras cualquiera de los anteriores sistemas), para depositar los desechos que has producido durante tu actividad o tu asueto. ¡Sin duda, nada que no sepamos hacer!😊 #PiensoEco #RecyclingChallenge #Sostenibilidad #Reciclaje

Post udostępniony przez Pienso Eco (@piensoeco)

2. Fake Plane Ride Challenge

No i teraz nieco mniej chlubny challenge, który pokazuje, jak bardzo chcemy być tacy sami, jak mający miliony followersów użytkownicy Instagrama, ale jedyne na co nas stać, to marzenia i kreatywność. Co zrobić, gdy pragniemy wrzucić fotkę zrobioną przy okienku w samolocie, a akurat jedyny środek transportu, z którego korzystamy to MPK? Z pomocą przychodzi deska klozetowa i telewizor lub monitor. Na pewno nikt się nie zorientuje.

Zobacz: Wyciągamy trupy z szafy Google. Oto wszystkie projekty giganta, które zakończyły się porażką

3. Micheal Jackson umarł po raz drugi

„Leaving Neverland”, film dokumentalny o Michaelu Jacksonie, spowodował, że legendarny muzyk zmarł jeszcze raz. Tym razem jego śmierć miała miejsce w opinii publicznej. Materiał, w którym dawne ofiary oskarżają artystę o pedofilię spowodował, że brytyjska rozgłośnia radiowa BBC zdecydowała zaprzestać emisji piosenek Jacksona na antenie, w Polsce identyczny krok postawiło Radio Zet, a Louis Vuitton wycofał ze sprzedaży kolekcję inspirowaną legendarnym piosenkarzem.

Zobacz: Genialny real time marketing zainspirowany… zniszczoną pracą Banksy’ego

4. Czekoladowy królik wielkanocny

Ikea po raz kolejny udowodniła, że jest mistrzem marketingu. W okresie przedwielkanocnym do oferty szwedzkiego giganta trafił czekoladowy model królika, który można złożyć! Oczywiście, zanim nie zje się go wcześniej. Czekoladowe jajka miały w tym roku niemałą konkurencję.

5. Darmowa reklama Starbucksa w „Grze o tron”

W „Grze o tron” nie ma miejsce na wtopy? Podczas kręcenia zdjęć do finałowego sezonu serialu, władze w HBO zainwestowały w mordercze drony zestrzeliwujące podobne sprzęty należące do niecierpliwych paparazzi. To nie koniec, w nadmiernej trosce o to, by spoilery z ostatnich odcinków serii nie dostały się do sieci, aktorzy dostawali scenariusze na solidnie zabezpieczonych tabletach. Tak bardzo skupiono się na tym, by to co dzieje się na planie nie wyszło poza niego, że do błędów dochodziło… na nim.

Uczta w Winterfell, wielkie świętowanie zwycięstwa nad Białym Wędrowcami, a Dany zamiast wina albo ale pije… kawkę ze Starbucksa!

Choć skojarzenia z lokowaniem produktu są tu jak najbardziej na miejscu, nie mają zbyt dużego odzwierciedlenia w rzeczywistości. HBO pobiera opłaty za dostęp do serwisu i jednocześnie gwarantuje tym użytkownikom brak reklam, zatem taka wersja odpada.

To była po prostu wpadka, niemniej jednak zainspirowała ekspertów do tego, by oszacowali wartość takiej reklamy. Jak podaje Stacy Jones, CEO w Hollywood Branded, taka reklama kosztowałaby Starbucksa od 250 tysięcy do miliona dolarów. Natomiast Eric Smallwood z Apex Marketing Group Inc. twierdzi, że cenę tę można by podbić do 11,5 miliona zielonych!

Te oszałamiające stawki nie powinny nikogo dziwić, twórcy „Skyfall” zainkasowali 45 milionów dolarów za to, że James Bond zamiast niemieszanego, a wstrząśnięto Martini, pociągnął łyk piwa.

W taki oto sposób Starbucks dostał reklamę wartą miliony za darmo!

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Co to jest optymalizacja konwersji i dlaczego jej potrzebujesz?

sprzedaż | content marketing | marketing | 

Co to jest optymalizacja konwersji i dlaczego jej potrzebujesz?

18 lipca 2018 by Magdalena Miler

Dla internauty internet to nieskończone miejsce zdobywania informacji, robienia zakupów i zmawiania usług. Dla przedsiębiorcy...

Roxart blog - Planowanie śmierci na Facebooku? Czyli, co dzieje się z profilem na FB po śmierci użytkownika

social media | 

Planowanie śmierci na Facebooku? Czyli, co dzieje się z profilem na FB po śmierci użytkownika

20 lutego 2018 by Magdalena Miler

Mówią, nie ma Cię na Facebooku, nie istniejesz. Odwróćmy sytuację. A co się dzieje z kontem na Facebooku, gdy nie...

Roxart blog - Ładna reklama sprzeda więcej

reklama | 

Ładna reklama sprzeda więcej

15 maja 2015 by admin

Często w swoich wpisach używam naszych polskich cytatów i tym razem będzie tak samo. Ponoć ładny ma w życiu lżej/...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!