Wypełnianie briefów nie działa, przynajmniej u nas w Polsce. Wiemy, że nie masz czasu i chęci ślęczeć nad kartką z pytaniami, które nie są dla Ciebie ważne i na które najczęściej nie znasz odpowiedzi, ponieważ są napisane naszym marketingowym, branżowym językiem (UVP, USP, Persona, itp.). Przecież gdy idziesz, np. do sklepu odzieżowego, nikt nie każe Ci uzupełniać ręcznie szczegółowego, technicznie napisanego formularza, żeby dopiero po tym móc zaproponować Ci strój i cenę. To brzmi irracjonalnie, prawda?
Dlatego opracowaliśmy autorski sposób, abyś nie musiał tego robić! Dzięki ROXflow masz pewność, że dokładnie poznamy Twoją firmę, branżę, produkty, dowiemy się kto i dlaczego teraz kupuje, kto jest konkurencja gdzie jest lepsza od Ciebie a gdzie gorsza. Kolejnym krokiem będzie takie przekształcenie oferty Twojej firmy, aby żaden potencjalny klient nie mógł się jej oprzeć i aby od samego początku wygrywa z konkurencją. Następnie zaprojektujemy i wdrożymy lejek sprzedażowy.
Wisienką na torcie jest wybranie odpowiednich narzędzi digital marketingu do rozpromowania tego, co wspólnie wypracowaliśmy.