ROI (Return on Investment) to wskaźnik używany w biznesie do mierzenia rentowności inwestycji. Wyraża stosunek zysku netto do kosztów inwestycji.
Zastanów się przez chwilę, co Twoja firma zyska, gdy podejdziemy do niej w sposób holistyczny, patrząc na marketing i sprzedaż jako na nierozerwalnie związane obszary. To jak obserwowanie całego meczu futbolu, a nie tylko pojedynczych ruchów graczy. Pozwól, że przedstawię Ci kilka korzyści, które możesz zyskać dzięki takiej perspektywie:
Oni wiedzą jak
Jesteś ambitnym przedsiębiorcą który chce sprzedawać więcej i drożej.
# FLEX
#WYNIKI
Tylko
w 2022 roku
pomogliśmy
ponad 60 firmom takim jak Twoja!
Tak jak Ty nie jesteś w ekspertem marketingu tak my nie jesteśmy ekspertami w Twojej branży. Aby nasza współpraca przełożyła się na lepsze wyniki w Twojej firmie musimy połączyć Twoją wiedzę branżową z naszą wiedzą marketingową i sprzedażową.
Nie martw się, nie będziesz musiał wypełniać długich i skomplikowanych briefów na których wypełnianie nie masz czasu i chęci.
Przez cały proces ROXFLOW, przeprowadzimy Cię “za rękę”, z szacunkiem do Twojego czasu i pieniędzy. Proces oparty jest o kilka wideorozmów i spotkanie z zespołem który będzie dla Ciebie w przyszłości pracował, wszystko po to abyśmy jak najefektywniej poznali Twoją firmę, produkty, klientów, konkurencję a następnie mogli dokonać naszych badań i weryfikacji.
To wszystko po to aby opracowana wspólnie strategia marketingowo sprzedażowa była stworzona na fundamencie prawdziwych danych a nie przekonań.
Nawet najlepsza strategia, nie wdrożona w życie będzie nieskuteczna. Dlatego od samego początku skupiamy się na stworzeniu planu wdrożenia wypracowanych założeń.
Plan działania składa się z poszczególnych zadań, przyporządkowanych do poszczególnych specjalistów, z realizacją określoną w konkretnym terminie.
Wszystko w oprogramowaniu ASANA
Dzięki temu że zadania są wyszczególnione, powiązane ze sobą i określone w czasie, każdy projekt w celu jego lepszego zrozumienia przedstawiamy na wykresie Gantta.
ogranicza Twój stres, ściąga z Ciebie odpowiedzialność ponieważ nie musisz mówić agencji co ma robić, oszczędza Twój czas na wysyłanie setek maili i wykonywanie milionów telefonów, oszczędza Twoje pieniądze i znacząco podnosi szansę na powodzenie naszego wspólnego projektu jakim jest rozwój Twojej firmy.
Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.
Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.
FORMACJE I TAKTYKI
#01
W ROXART rozpoczynamy współpracę z tylko jednym klientem tygodniowo, po to, aby mieć czas na dokładne poznanie Twoich celów i oczekiwań biznesowych. W przeciwieństwie do wielu agencji reklamowych na rynku, które nawiązują współpracę z wieloma klientami jednocześnie, my możemy poświęcić odpowiednią ilość czasu właśnie Tobie i Twojej firmie, produktowi i rynkowi.
Czy jesteś pewien, że agencja reklamowa, z którą współpracujesz, naprawdę miała czas aby zrozumieć Twój biznes? Jesteś pewny że rozumie go teraz?
#02
Nie zmuszamy Cię do długoterminowej deklaracji współpracy, bo jesteśmy pewni skuteczności naszych działań. Współpracujesz z nami, ponieważ chcesz, a nie musisz. W przeciwieństwie do wielu konkurencyjnych agencji reklamowy, nie stosujemy umów terminowych, które wiążą Cię na długi czas.
Czy agencja, z którą współpracujesz, daje Ci tyle swobody i kontroli?
#03
Zamiast zmuszać Cię do wypełniania skomplikowanych i długich briefów, poprowadzimy Cię przez cały proces "za rękę". Nasz proces strategii i realizacji jest zorganizowany i przemyślany, z jasno zdefiniowanymi rolami i obowiązkami na każdym etapie. Tymczasem, wiele firm oczekuje od swoich klientów wypełnienia briefów i wskazania agencji co mają robić.
Czy obecna agencja dobrze się Tobą opiekuje?
#04
Gdzie inni kończą - my zaczynamy. Wchodzimy głębiej w Twój biznes i pomagamy optymalizować różne procesy, takie jak obsługa klienta czy proces handlowy. Wiemy, że skuteczny marketing to nie tylko kreatywne kampanie, ale też optymalizacja procesów wewnątrz Twojej firmy.
Czy obecna agencja reklamowa sugeruje Ci zmiany w innych obszarach Twojego biznesu niż marketingowy? Czy tylko zwala winę na innych?
#05
Inaczej niż w większości agencji, w ROXART nie wymagamy od Ciebie zaawansowanej wiedzy z zakresu marketingu. Rozumiemy, że Twoim priorytetem jest prowadzenie biznesu, a nie zgłębianie tajników marketingowych strategii. Zamiast oczekiwać, że to Ty będziesz nam mówił, co mamy robić, jako specjaliści od marketingu, to my wskazujemy Ci, co należy zrobić, aby osiągnąć Twoje cele.
Rola agencji marketingowej polega na tym, aby prowadzić Twoją firmę przez procesy marketingowe, a nie na odwrocie. W ROXART znamy naszą rolę i chętnie ją spełniamy. Dajemy Ci to, czego potrzebujesz - ekspertyzę, wskazówki i wsparcie, które pomogą Ci skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej.
Czy obecna agencja, pozwala Ci skupić się na tym, co jest dla Ciebie najważniejsze, czy cały czas każe Ci mówić im co mają robić?
#06
Wszystkie prowadzone przez nas projekty zarządzane są w Asanie, przez doświadczonego PM który będzie Twoim opiekunem. Korzystanie z Asany jest bardzo proste, bez obaw wszystkiego Cię nauczymy. Dzięki temu narzędziu zaoszczędzisz bardzo dużo czasu na pisaniu maila i telefonach ponieważ wszystkie komentarze, akceptacje, uwagi i poprawki będziesz publikował właśnie tam. Pod jednym linkiem będziesz miał kontrolę nad całym projektem.
Czy Twoja obecna agencja oferuje Ci taki poziom obsługi?
#07
W ROXART zdecydowanie wyróżniamy się naszym holistycznym podejściem do marketingu. Rozumiemy, że Twój sukces sprzedażowy jest wynikiem zrozumienia całego krajobrazu biznesowego, a nie tylko jednego aspektu. Dlatego też nie ograniczamy się do jednego narzędzia czy jednej strategii. Analizujemy Twoją firmę jako całość, oceniając wszystkie czynniki, które mogą wpływać na wyniki - od rynku, przez produkty, procesy, ludzi, aż po kulturę.
W przeciwieństwie do wielu agencji, które koncentrują się na konkretnych narzędziach i taktykach, my patrzymy na szerszy obraz. Nie zadowalamy się powierzchownymi rozwiązaniami. Podejście narzędziowe może przynieść szybkie, ale krótkotrwałe rezultaty. Holistyczne podejście pozwala na osiągnięcie stabilnych, długotrwałych efektów.
Dzięki temu, nasza praca nie kończy się na wdrożeniu strategii. Śledzimy i analizujemy wyniki, dokonujemy niezbędnych korekt i adaptacji, aby zapewnić Ci najlepsze rezultaty. Takie podejście pozwala nam na stworzenie kompleksowych strategii marketingowych, które pomogą Ci osiągać Twoje cele biznesowe.
Czy obecna agencja reklamowa, patrzy na Twoją firmę jak na całość czy powierzchownie?
Porównanie Twojego zaangażowania w projekt
VS
Bez briefów – wiemy że nie masz chęci i czasu aby je uzupełniać. A jeśli zrobisz to tylko po to aby poznać cenę, współpraca się nie uda, ponieważ oparta będzie na niepełnych i błędnych informacjach.
Bez umów terminowych – cały czas musimy się o Ciebie starać. Gwarantujemy bardzo wysoki poziom zaangażowania w naszą współpracę. Jeśli go nie otrzymasz – bez konsekwencji zmienisz nas na inną agencję.
Opracowaliśmy nasz autorski system współpracy, który jest (r)ewolucyjnym cyklem dopasowywania marketingu Twojej firmy do realiów rynkowych przy maksymalnym zaangażowaniu z naszej strony.
Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.
Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.
Przydatne nagrania
AKCJA I PRZYŁOŻENIE
Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.
Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.
Możesz tylko zyskać