517 398 997

follow us on

KLIENT: Płytka Express

Jak w ciągu kilku miesięcy współpracy Płytka Express dowiozła rekord sprzedaży i liczby zamówień

Płytka Express to eksperci od cięcia, sprzedaży i montażu płytek z cegły historycznej. Ale liczba konkurentów w branży tworzy trudny do przeskoczenia mur. Potrzebowaliśmy więc wyróżnić markę odpowiednią kreacją kampanii reklamowych i odświeżeniem ekspozycji na stronie – razem z dynamiczną optymalizacją działań. Efekty? Wrzesień 2025 roku rekordowym miesiącem w przychodach.

Zakres pracy:

  • Strategia
  • Google Ads
  • Meta ads
  • reklamy video
  • korekty konfigurator
  • korekty strona www

TABELA WYNIKÓW

Klient:

Trójmiejski producent i e-commerce z dostępem do ponad 100-letniej cegły z rozbiórek zabytkowych zabudowań
Zakres działań:
Strategia, zmiany na stronie www, kreacja, media, Paid Ads

Efekt:

Łączna wartość zamówień: 1 229 983 zł

Liczba zamówień w 160 dni:479 (3 zamówienia/dzień)

Średnia wartość koszyka (AOV): ~2 568 zł

Punkt wyjścia

Brak unikalnej komunikacji marki, chaotyczna ekspozycja
i niewykorzystany potencjał sprzedaży

Przed rozpoczęciem współpracy głos marki Płytka Express ginął w zalewie konkurencyjnych komunikatów, a strona internetowa jako ścieżka zakupowa nie wykorzystywała w pełni swojego potencjału. Wyzwaniem było tu także odpowiednie wykorzystanie potencjału sezonowości sprzedaży.

Cele współpracy

  • Opracowanie big idei komunikacji marki i nowego klucza tworzenia przekazów reklamowych w oparciu o zrozumienie potrzeb i przekonań odbiorców.
  • Uporządkowanie i poprawienie jakości ekspozycji produktów na stronie oraz skrócenie drogi do zakupu.
  • Wykorzystanie sezonu jesiennego do maksymalizacji przychodów i liczby zamówień.

Big idea:

Efekt 100-letniej ściany?
Murowany

Nawet najlepiej skonstruowany lejek sprzedażowy nie zadziała, jeśli rozmywa się w oparach marketingowej mgły – schematycznych obrazach bez wyczucia estetyki i emocji, hasłach pozbawionych mocy, unikalności i zrozumienia odbiorcy.

Wiedzieliśmy, że tutaj jakość komunikatu musi się stać wizytówką jakości produktu.
I że pierwszego wrażenia nie uda się nam zrobić po raz drugi.

Stąd oparliśmy się na big idei, która uchwyca jednocześnie sedno potrzeb estetycznych 
i pragmatycznych naszego klienta.

Efekt okazał się murowany dzięki konsekwencji, z jaką podeszliśmy do realizacji kampanii.

  • W każdym przekazie posłużyliśmy się językiem realnych korzyści odbiorcy, a nie oderwanymi od rzeczywistości cechami produktów.
  • Zadbaliśmy o poprowadzenie klienta od początku do końca – stąd odświeżenie treści i sposobu ich prezentacji na stronie.
  • Żadna kampania nie działa z dnia na dzień – w kolejnych miesiącach czuwaliśmy nad efektywnym wykorzystaniem budżetu w poszczególnych reklamach, aż dotarliśmy do rekordowego września.

Zakres współpracy z ROXART:

Co zrobiliśmy krok po kroku

Nawet najlepiej skonstruowany lejek sprzedażowy nie zadziała, jeśli rozmywa się w oparach marketingowej mgły – schematycznych obrazach bez wyczucia estetyki i emocji, hasłach pozbawionych mocy, unikalności i zrozumienia odbiorcy.

 

Wiedzieliśmy, że tutaj jakość komunikatu musi się stać wizytówką jakości produktu.
I że pierwszego wrażenia nie uda się nam zrobić po raz drugi.

 

Stąd oparliśmy się na big idei, która uchwyca jednocześnie sedno potrzeb estetycznych 
i pragmatycznych naszego klienta.

 

Efekt okazał się murowany dzięki konsekwencji, z jaką podeszliśmy do realizacji kampanii.

 

  • W każdym przekazie posłużyliśmy się językiem realnych korzyści odbiorcy, a nie oderwanymi od rzeczywistości cechami produktów.
  • Zadbaliśmy o poprowadzenie klienta od początku do końca – stąd odświeżenie treści i sposobu ich prezentacji na stronie.
  • Żadna kampania nie działa z dnia na dzień – w kolejnych miesiącach czuwaliśmy nad efektywnym wykorzystaniem budżetu w poszczególnych reklamach, aż dotarliśmy do rekordowego września.

Efekty współpracy z ROXART

Przed: komunikacja bez wyrazistości, niewykorzystany potencjał sezonu i ekspozycji.

 

Po: rekordowy wrzesień i silny start października – zrealizowaliśmy najwyższy przychód i liczbę zamówień w historii organizacji.

 

  • 479 zamówień w 160 dni (ok. 3 dziennie)
  • Leady o wysokim potencjale strategicznym: 77
  • Rekordowy wrzesień 2025 – historyczny szczyt przychodów i wolumenu
  • Bardziej precyzyjna atrybucja – trafniejsze decyzje mediowe
  • Usprawniony UX i rendery premium – krótsza ścieżka zakupowa i wyższa konwersja

Chcesz wesprzeć swoją sprzedaż jak Płytka Express?

Wypełnij formularz — sprawdzimy, czy jesteśmy dla Ciebie najlepszą opcją.
Bez zobowiązań.
Bez pustych obietnic.
Z wynikami, które mówią same za siebie.

Bezpłatnie ocenimy Twój obecny lejek sprzedażowy i zaproponujemy konkretne działania, które przyspieszą sprzedaż.

Możesz zyskać, nic nie tracąc.

Porozmawiaj z przedsiębiorcą, który rozumie Twój biznes

Tak jak w przypadku marki Płytka Express, nie oferujemy teorii – dostarczamy rezultaty, które mają znaczenie dla Twojego zysku.


Umów się na 20-minutową darmową konsultację i sprawdź, jak możesz:

    • Zwiększyć sprzedaż zarówno w kanałach własnych jak i u dystrybutorów
    • Odświeżyć swoją markę tak, by przyciągała klientów zamiast ich odpychać
    • Stworzyć opakowania produktów, które same się sprzedają na półce
    • Zbudować spójną komunikację, która zamienia obserwujących w płacących klientów

Krystian CEO ROXART to nie konsultant z podręcznikową wiedzą – to praktyk, który w 20 minut powie Ci wprost:

    • Co działa źle w Twojej obecnej identyfikacji
    • Jakie konkretne kroki możesz podjąć, by to zmienić
    • Czy w ogóle jest sens dalszej rozmowy

Bez frazesów typu „to zależy”. Bez presji. Bez obietnic bez pokrycia.

Zostaw kontakt i umów się na konsultację

To pole nie może być puste
Podaj nr telefonu we właściwym formacie.
Podaj adres-email we właściwym formacie. Użyj znaku “@”.

Dzięki i do usłyszenia!

Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.

ps: Po rozmowie z nami będziesz dokładnie wiedział, w którą stronę powinna rozwijać się Twoja marka. Jeśli nie zobaczysz wartości w naszych pomysłach, po prostu się pożegnamy. Nie marnujemy czasu na projekty bez potencjału – Ty również nie powinieneś.

Umów się na
darmowe konsultacje

Możesz tylko zyskać

WhatsApp