Klient: Odblokuj finanase
Klient zajmujący się kredytami konsolidacyjnymi chciał wyskalować swój biznes i uniezależnić się od partnerów dostarczających mu klientów.
W 4 miesiące zbudowaliśmy markę od zera, zaprojektowaliśmy stronę internetową i wykorzystując Google Ads i Meta Ads wygenerowaliśmy dla niego 1188 kontaktów w cenie 12,01 zł za kontakt.
Zakres pracy:
Savida to spółka która zajmuje się obsługą prawną i finansową zadłużonych osób fizycznych. Ich główną usługą jest konsolidacja długów, w szczególności chwilówek.
Pracują w wyjątkowym na rynku modelu gdzie inaczej niż konkurencja udzielają pożyczek oddłużeniowych z własnego kapitału, dzięki czemu uzyskują niezwykle wysoką marżę, ale jednocześnie ponoszą duże ryzyko.
Savida nie posiada własnych kanałów sprzedaży i marketingu. Wszystkich klientów których posiada pozyskuje za pomocą partnerów, którzy dostarczają klientów. Właściciel biznesu czuł, że jest gotowy operacyjnie na skalowanie biznesu, ma świetną, wysokomarżową usługę, ale nie ma kontroli nad ilością i jakością leadów, które trafiają do jego biznesu. Chciał tworzyć od zera własny kanał sprzedaży i pozyskiwania klientów, który będzie należał tylko do jego marki.
Problemy:
Cele biznesowe:
Kluczowe w ustaleniu planu było zrozumienie biznesu klienta, jego wyzwań i rynku na którym działa. Po przeprowadzeniu cyklu warsztatowego ROXFLOW ustaliliśmy konkretny plan działania i cele do realizacji na kolejne 100 dni:
Problemy:
Warsztaty ROXFLOW pozwoliły nie tylko określić klarowne cele biznesowe i marketingowe, ale zespół realizujący projekt poznał od podszewki branżę i biznes klienta, jego otoczenie biznesowe, branżę i konkurencję.
Marka miała prosty cel – wspierać proces marketingu i sprzedaży dzięki bardzo jasnej, bezpośredniej komunikacji, która uderza dokładnie w potrzeby i problemy klientów.
Postawiliśmy na bezpośrednią komunikacje i prosty język, który był bardzo potrzebny w tej skomplikowanej branży.
Dzięki temu w sposób bardzo przejrzysty mogliśmy przedstawić klientom bardzo skomplikowaną technicznie usługę konsolidacji.
Strona została zaprojektowana w sposób, który krok po kroku przeprowadzić użytkowników od poznania marki, przez poznanie i zrozumienie usługi, aż do kontaktu.
Celem strony było przyjmowanie ruchu z reklam w Google i Facebooku i zamienianie ich w leady.
Największy problem w branży polega na tym, że klienci nie rozumieją specyfiki i skompilowania usługi – kluczowe było przedstawienie tych kwestii w prosty i zrozumiały sposób.
Do pozyskiwania leadów wykorzystaliśmy Google Ads i Meta Ads i przyjęliśmy strategię dwutorową:
W 100 dni stworzyliśmy od zera markę, zbudowaliśmy stronę WWW i zaczęliśmy generować kontakty dla klienta, których potencjał marżowy sięga +10 tys. zł.na jednej usłudze.
Kontakty liczone jako przesłane formularze, maile, oraz telefony i wiadomości z zapytaniem o usługę w mediach społecznościowych.
Grudzień
Styczeń
Luty
Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.
Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.
Możesz tylko zyskać