517 398 997

follow us on

Jak w 4 miesiące zbudować markę od zera i pozyskać 1188 leady w branży finansowej?

Klient: Odblokuj finanase

Jak w 4 miesiące zbudować markę od zera i pozyskać 1188 leady w branży finansowej?

Klient zajmujący się kredytami konsolidacyjnymi chciał wyskalować swój biznes i uniezależnić się od partnerów dostarczających mu klientów.

W 4 miesiące zbudowaliśmy markę od zera, zaprojektowaliśmy stronę internetową i wykorzystując Google Ads i Meta Ads wygenerowaliśmy dla niego 1188 kontaktów w cenie 12,01 zł za kontakt.

Zakres pracy:

  • Strategia marki
  • Strategia Social Media & Content
  • logo
  • identyfikacja wizualna
  • UX/UI design
  • Google Ads
  • Meta ads
  • Kampanie reklamowe

Profil biznesowy

Savida to spółka która zajmuje się obsługą prawną i finansową zadłużonych osób fizycznych. Ich główną usługą jest konsolidacja długów, w szczególności chwilówek.
Pracują w wyjątkowym na rynku modelu gdzie inaczej niż konkurencja udzielają pożyczek oddłużeniowych z własnego kapitału, dzięki czemu uzyskują niezwykle wysoką marżę, ale jednocześnie ponoszą duże ryzyko.

Tło biznesowe współpracy:

Savida nie posiada własnych kanałów sprzedaży i marketingu. 
Wszystkich klientów których posiada pozyskuje za pomocą partnerów, którzy dostarczają klientów.

Właściciel biznesu czuł, że jest gotowy operacyjnie na skalowanie biznesu, ma świetną, wysokomarżową usługę, ale nie ma kontroli nad ilością i jakością leadów, które trafiają do jego biznesu. Chciał tworzyć od zera własny kanał sprzedaży i pozyskiwania klientów, który będzie należał tylko do jego marki.

 

Problemy:

 

  • niskiej jakości leady od partnerów (poniżej 10% kwalifikuje się do procesu sprzedaży)
  • brak kontroli nad ilością i jakością leadów
  • brak własnego kanału pozyskiwania klientów
  • brak zbudowanej marki i strony WWW – niskie zaufanie klientów

 

Cele biznesowe:

 

  • uniezależnienie się od partnerów
  • pozyskiwanie leadów wysokiej jakości by skalować przychody bez zatrudniania nowych handlowców
  • stworzenie własnych i niezależnych kanałów pozyskiwania klientów
  • zbudowanie własnej marki wokół swojego wyjątkowego procesu obsługi

Plan działania

Kluczowe w ustaleniu planu było zrozumienie biznesu klienta, jego wyzwań i rynku na którym działa. 
Po przeprowadzeniu cyklu warsztatowego ROXFLOW ustaliliśmy konkretny plan działania i cele do realizacji na kolejne 100 dni:

 

Problemy:

 

  • zbudować markę od zera
  • postawić stronę internetową
  • uruchomić kanały marketingowe
  • pozyskać 100 leadów miesięcznie każdego miesiąca (300 leadów)

 

Warsztaty ROXFLOW pozwoliły nie tylko określić klarowne cele biznesowe i marketingowe, ale zespół realizujący projekt poznał od podszewki branżę i biznes klienta, jego otoczenie biznesowe, branżę i konkurencję.

Budowa marki od zera

Marka miała prosty cel – wspierać proces marketingu i sprzedaży dziki bardzo jasnej, bezpośredniej komunikacji, która uderza dokładnie w potrzeby i problemy klientów.
Postawiliśmy na bezpośrednią komunikacje i prosty język, który był bardzo potrzebny w tej skomplikowanej branży.

Dzięki temu w sposób bardzo przejrzysty mogliśmy przedstawić klientom bardzo skomplikowaną technicznie usługę konsolidacji.

Jak w 4 miesiące zbudować markę od zera i pozyskać 1188 leady w branży finansowej? Jak w 4 miesiące zbudować markę od zera i pozyskać 1188 leady w branży finansowej?

Strona WWW

Strona została zaprojektowana w sposób, który krok po kroku przeprowadzić użytkowników od poznania marki, przez poznanie i zrozumienie usługi, aż do kontaktu.

Celem strony było przyjmowanie ruchu z reklam w Google i Facebooku i zamienianie ich w leady.

Największy problem w branży polega na tym, że klienci nie rozumieją specyfiki i skompilowania usługi – kluczowe było przedstawienie tych kwestii w prosty i zrozumiały sposób.

Jak w 4 miesiące zbudować markę od zera i pozyskać 1188 leady w branży finansowej?

Kanały marketingowe

Do pozyskiwania leadów wykorzystaliśmy Google Ads i Meta Ads i przyjęliśmy strategię dwutorową:

  • pozyskiwanie kontaktów tu i teraz przez kampanie leadowe
  • edukowanie na wstępnej fazie problemów finansowych, żeby zamienić ich w klientów kiedy będą gotowi do konsolidacji i zostanie leadem w późniejszym czasie.
Jak w 4 miesiące zbudować markę od zera i pozyskać 1188 leady w branży finansowej?

Rezultat

W 100 dni stworzyliśmy od zera markę, zbudowaliśmy stronę WWW i zaczęliśmy generować kontakty dla klienta, których potencjał marżowy sięga +10 tys. zł.na jednej usłudze.

Kontakty liczone jako przesłane formularze, maile, oraz  telefony i wiadomości z zapytaniem o usługę w mediach społecznościowych.


TABELA WYNIKÓW


Grudzień

Wprowadzenie Google Ads:
120 kontaktów
6,21 zł za kontakt
Konkretne liczby:
Wydane: 14 276,60 zł
Liczba leadów: 1188
Koszt za leada: 12,01 zł


Styczeń

Wprowadzenie Google Ads:
353 kontakty
14,16 zł


Luty

Zwiększenie budżetu
715 kontaktów
10,91 zł za kontakt

Zostaw kontakt i dowiedź się jak bardzo utrudniasz swoim klientom zakup.

Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.

Możesz tylko zyskać!
To pole nie może być puste
Podaj nr telefonu we właściwym formacie.
Podaj adres-email we właściwym formacie. Użyj znaku “@”.

Dzięki i do usłyszenia!

Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.

Zamawiam kontakt

Umów się na
darmowe konsultacje

Możesz tylko zyskać

WhatsApp