Klient: Wendre
Nasza współpraca jak zawsze rozpoczęła się od ROXflow, czyli warsztatów kreatywnych. W ich trakcie zbadaliśmy sytuację, w jakiej znajdowała się marka, oraz jej aktualne potrzeby. Na ich podstawie stworzyliśmy plan powstania strony internetowej. Zobacz, jak wyglądała jego realizacja krok po kroku!
Kanały i narzędzia:
Zakres pracy:
Naszym zadaniem było stworzenie strony internetowej, która nie tylko prezentowałaby markę producenta, ale również sprzedawałaby jej wyroby. Oprócz tego miały się tam znaleźć dodatkowe podstrony widoczne tylko dla partnerów biznesowych Wendre po uprzednim zalogowaniu.
Nasza praca rozpoczęła się od ROXflow, podczas którego dokładnie przeanalizowaliśmy potrzeby klienta tak, aby odpowiednio zaprojektować nową stronę Wendre Poland.
Oparliśmy ją głównie o turkus zapożyczony z logo oraz kolory z niego wynikające. Całość uzupełniła paleta szarości.
Jeśli chodzi o typografię strony, dobraliśmy rodzinę kroju Open Sans. Jest to font o dość szerokich możliwościach, co zapewnia duża liczba odmian.
Na poniższej mapie zaprezentowaliśmy strukturę strony — to, na jakie podstrony się dzieli, oraz najbardziej istotne elementy, które miały się na nich znaleźć.
Projektowanie rozpoczęliśmy od przygotowania makiety UX, na której pokazaliśmy wszystkie widoki, interakcje i ogólną budowę strony internetowej.
Na tym etapie zajęliśmy się wypracowaniem stylu strony, doborem zdjęć oraz kolorów.
W trakcie procesu projektowania makiety UX niejednokrotnie konsultowaliśmy się z klientem. Dzięki temu mogliśmy skorygować ewentualne błędy i lepiej dopracować projekt na kolejnym etapie — UI.
Nie ma na co czekać!
Plan jest prosty: powiedz nam o swojej marce i tym, czego potrzebujesz dla jej rozwoju. Skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o współpracy!
Możesz tylko zyskać