Polski producent mebli dla najmłodszych. Wykonują łóżka najwyższej jakości drewna w połączeniu z ekologicznymi wodnymi farbami. W ich asortymencie można zaleźć materace z właściwościami hipoalergicznymi, szuflady i akcesoria.
- stronę internetową
- strategię marketingową
- kreację wizualną marki
- kampania Google Ads
- kampania Facebook Ads
- optymalizacja strony pod kątem SEO
- optymalizacja strony pod kątem KONWERSJI
- Social Media
- Content Marketing
- monitoring internetu
- Buzz marketing
Do naszych zadań należało:
Prace rozpoczęliśmy od napisania strategi marketingowej, na którą składała się: analiza trendów w branży, strategia działań marketingowych i komunikacji produktu z klientem, Customer Journey, persony, filary działań marketingowych, reagowanie w sytuacjach kryzysowych. Następnie przygotowaliśmy kreację marki, zarówno na potrzeby internetu, jak i druku. Prowadzenie kampanii Facebook Ads i Google Ads pomogło zwiększyć zasięgi, jak i sprzedaż produktów. W celu rozszerzenia rozpoznawalności marki wprowadziliśmy działania z zakresu Social Media, Buzz marketingu oraz Content Marketingu. Monitoring internetu pomógł w lepszym zrozumieniu konsumentów, dzięki czemu wiedzieliśmy, w jakim sposób do nich dotrzeć.
Możesz tylko zyskać