KLIENT: Marsun
Klient zajmujący się dystrybucją B2B inwerterów hybrydowych i magazynów energii miał problem z nieskutecznymi działaniami marketingowymi i brakiem leadów które same przychodzą do jego biznesu bez działań handlowców. Dodatkowym problemem było to, że firma handlowała produktami tylko jednego producenta, na które nie mieli wyłączności.
W 3 miesiące zbudowaliśmy unikalną wartość w postaci Akademii Deye i Programu Partnerskiego i dzięki temu za pomocą reklam w Meta, Google Ads oraz Cold Mailingowi pozyskaliśmy leady i walifikowanych sprzedażowo kontaktów od firm instalatorskich z branży fotowoltaiki.
Zakres pracy:
Marsun jest dystrybutorem inwerterów hybrydowych w branży fotowoltaicznej – bardzo trudnej i konkurencyjnej, a sam sprzedawany produkt jest na rynku nowy i wciąż niszowy.
Warsztaty ROXFLOW pozwoliły nie tylko określić klarowne cele biznesowe i marketingowe, ale zespół realizujący projekt poznał od podszewki branżę i biznes klienta, jego otoczenie biznesowe, branżę i konkurencję.
Problemy:
Cele biznesowe:
Akademia spełniała dwie funkcje:
Akademia była takim sukcesem, że sam producent Deye – podpsiał list intencyjny dla firmy o oficjalnej współpracy, wsparciu i współtworzeniu projektu Akademii.
Strona wymagała zmian i dostosowania ich do nowego sposobu pozyskiwania klientów. Skupiliśmy się na rozwiązywaniu problemu, a nie na produkcie jak miało to miejsce wcześniej i zaprojektowaliśmy stronę pod potrzeby nowego systemu pozyskiwania klientów.
Do pozyskiwania leadów wykorzystaliśmy Google Ads i Meta Ads, oraz Cold Mailing.
Strategia reklamowa w etapach:
Cold Mailing
Pozyskaliśmy kontakty do aktywnych firm – mail i telefon dzięki data scrappingowi – pozyskiwaniu informacji z ogólnodostępnych źródeł i informacji udostępnianych przez firmy.
W ten sposób pozyskaliśmy bazę 1472 wyselekcjonowanych firm do których przeprowadziliśmy zautomatyzowaną kampanię cold mailingową, w której umawialiśmy handlowców na rozmowy z potencjalnymi klientami.
Kampanie w Google Ads wpierały działania cold mailingowe i te w Meta Ads. Po pierwsze kierowały się na instalatorów, którzy szukali produktów które posiada Marsun, a po drugie wykorzystywała kreacje graficzne do jeszcze lepszego docierania do instalatorów i przedstawiania im korzyści ze współpracy z Marsun.
Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.
Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.
Możesz tylko zyskać