517 398 997

follow us on

KLIENT: Marsun

265 leadów 

dla dystrybutora B2B
w branży fotowoltaiki

Klient zajmujący się dystrybucją B2B inwerterów hybrydowych i magazynów energii miał problem z nieskutecznymi działaniami marketingowymi i brakiem leadów które same przychodzą do jego biznesu bez działań handlowców. Dodatkowym problemem było to, że firma handlowała produktami tylko jednego producenta, na które nie mieli wyłączności.

 

W 3 miesiące zbudowaliśmy unikalną wartość w postaci Akademii Deye i Programu Partnerskiego i dzięki temu za pomocą reklam w Meta, Google Ads oraz Cold Mailingowi pozyskaliśmy leady i walifikowanych sprzedażowo kontaktów od firm instalatorskich z branży fotowoltaiki.

Zakres pracy:

  • Strategia marki
  • Strategia Social Media & Content
  • Google Ads
  • Meta ads
  • identyfikacja wizualna
  • Influencer marketing i social proof
  • Audyty UX
  • UX/UI design
  • Kampanie reklamowe

Profil biznesowy

Marsun jest dystrybutorem inwerterów hybrydowych w branży fotowoltaicznej – bardzo trudnej i konkurencyjnej, a sam sprzedawany produkt jest na rynku nowy i wciąż niszowy.

Tło biznesowe współpracy:

Warsztaty ROXFLOW pozwoliły nie tylko określić klarowne cele biznesowe i marketingowe, ale zespół realizujący projekt poznał od podszewki branżę i biznes klienta, jego otoczenie biznesowe, branżę i konkurencję.


Problemy:

  • sprzedaż oparta o cold calling i zimne działania sprzedażowe 1:1
  • brak leadów przychodzących do biznesu samodzielnie
  • brak własnych kanałów marketingowych
  • brak jasnego wyróżnika na tle konkurencyjnego rynku


Cele biznesowe:

  • zbudowanie systemu pozyskiwania leadów 1:wielu
  • stworzenie własnych i niezależnych kanałów pozyskiwania klientów
  • zbudowanie silnej marki która spowoduje przyciąganie leadów z zewnątrz
  • opracowanie silnego wyróżnika jakościowego nad konkurencją

Akademia Instalatora

Akademia spełniała dwie funkcje:

  • przyciąganie instalatorów do poszerzania wiedzy o produkcie i technologii – wersja ogólnodostępna
  • wartość szkoleniowa i dodatkowe zaawansowane szkolenia o tle biznesowym dla  Partnerów – wersja dostępna tylko dla Partnerów

Akademia była takim sukcesem, że sam producent Deye – podpsiał list intencyjny dla firmy o oficjalnej współpracy, wsparciu i współtworzeniu projektu Akademii.

Strona WWW

Strona wymagała zmian i dostosowania ich do nowego sposobu pozyskiwania klientów. Skupiliśmy się na rozwiązywaniu problemu, a nie na produkcie jak miało to miejsce wcześniej i zaprojektowaliśmy stronę pod potrzeby nowego systemu pozyskiwania klientów.

Kanały marketingowe

Do pozyskiwania leadów wykorzystaliśmy Google Ads i Meta Ads, oraz Cold Mailing.
Strategia reklamowa w etapach:

  1. Edukujemy rynek o rozwiązaniu które ma Marsun
  2. Pozycjonujemy Marsun w ramach wskazywanego rozwiązania i produktu
  3. Realizujemy kampanię Cold Mailową do wygrzanej wcześniej grupy odbiorców
  4. Uruchamiamy kampanię leadową na pozyskiwanie partnerów

 

Cold Mailing

 

Pozyskaliśmy kontakty do aktywnych firm – mail i telefon dzięki data scrappingowi – pozyskiwaniu informacji z ogólnodostępnych źródeł i informacji udostępnianych przez firmy.

 

W ten sposób pozyskaliśmy bazę 1472 wyselekcjonowanych firm do których przeprowadziliśmy zautomatyzowaną kampanię cold mailingową, w której umawialiśmy handlowców na rozmowy z potencjalnymi klientami.

Google Ads

Kampanie w Google Ads wpierały działania cold mailingowe i te w Meta Ads. 
Po pierwsze kierowały się na instalatorów, którzy szukali produktów które posiada Marsun, a po drugie wykorzystywała kreacje graficzne do jeszcze lepszego docierania do instalatorów i przedstawiania im korzyści ze współpracy z Marsun.

Zostaw kontakt i dowiedź się jak bardzo utrudniasz swoim klientom zakup.

Umów się na darmowe konsultacje z Krystianem i sprawdźmy czy ROXART Agency może Ci pomóc w rozwijaniu firmy zgodnie z planem. Zostaw swój numer telefonu i adres mail służbowy.

Możesz tylko zyskać!
To pole nie może być puste
Podaj nr telefonu we właściwym formacie.
Podaj adres-email we właściwym formacie. Użyj znaku “@”.

Dzięki i do usłyszenia!

Właśnie zrobiłeś pierwszy krok w celu przyspieszenia wzrostu Twojej firmy. Niedługo odezwiemy się do Ciebie w celu omówienia strategii dla Twojej działalności.

Umów się na
darmowe konsultacje

Możesz tylko zyskać

WhatsApp