Uważasz, że AI to przyszłość i niepokoi Cię to, że nie możesz rozwijać swoich umiejętności sprzedażowych przy użyciu sztucznej inteligencji?
Jesteś na początku swojej przygody ze sprzedażą, ale wiesz już, że wciskanie nieświadomym klientom bezwartościowego produktu/usługi nie jest dla Ciebie?
Odczuwasz wewnętrzny dyskomfort i zażenowanie, gdy masz do czynienia ze słabym handlowcem, który – zamiast rozwiązać problem – stosuje wszelkie znane mu metody do tego, aby wcisnąć, co ma do wciśnięcia i zakończyć rozmowę z klientem?
Rozmowy telefoniczne z klientami (z leadami, z bazy, na zimno – bez znaczenia) idą Ci nadzwyczaj gładko, ale dostrzegasz, że prawdziwej sprzedaży i biznesu możesz nauczyć się wyłącznie w B2B, ucząc się od doświadczonych przedsiębiorców?
Jara Cię poznawanie od środka interesujących brandów oraz przedsiębiorców, którzy za tymi biznesami stoją, dlatego dusisz się w obecnej firmie, klepiąc calle i wciskając klientom B2C lub małym firemkom typu “Januszpol”?
Fun w sprzedaży daje Ci nie tylko moment domknięcia, ale przede wszystkim cały proces, który do niego prowadzi i który po nim następuje, dlatego przebierasz nogami, gdy tylko słyszysz hasła, tj. budowanie wartości, empatia, retencja, dowożenie, szczerość, autentyczność, pokora, ale niestety nie słyszysz tych haseł w obecnym miejscu pracy i szukasz zmiany?
Spontan jest fajny, ale wiesz już, że w sprzedaży się nie sprawdza, dlatego swoją systematyczność i umiejętność ogarniania kalendarza chcesz wnieść na wyższy level, pracując (i testując) na sprawdzonym procesie handlowym, wykorzystując CRM oraz sztuczną inteligencję do automatyzacji sprzedaży oraz korzystając z innych narzędzi ułatwiających domykanie deali?
A może nie chcesz dłużej rozpraszać swojego czasu i zaangażowania pomiędzy obsługę, utrzymanie klienta, reklamacje, gaszenie pożarów, podsumowania współprac i 1000 innych obowiązków niezwiązanych z Twoim stanowiskiem, ponieważ to, co Cię interesuje to rozwój w sprzedaży i dowożenie planów wyników?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań – czytaj, ponieważ:
🔥 Szukamy empatycznego i usystematyzowanego New Business Manager 🔥
Empatycznego, ponieważ posiadamy wartościowy produkt, ale też ograniczone sloty na niego, więc sztuką nie jest sprzedać, ale dobrać do współpracy takich klientów, z którymi będziemy osiągać wielkie rzeczy.
Usystematyzowanego, ponieważ będziesz pracować u boku innego handlowca (CEO ROXART, Krystiana), który poprowadzi spotkania sprzedażowe, a Tobie w roli przypadną zadania związane z planowaniem, organizacją oraz finalizowaniem deali.
Twoją rolą będzie więc asystowanie w sprzedaży Krystianowi, a nie bycie sekretarką i parzenie kawy.
O Krystianie dowiesz się nieco więcej na przykład w tym wywiadzie: https://www.youtube.com/watch?v=9GX901LTMcM.
W wielkim skrócie o produkcie: tworzymy plany marketingowe dla naszych klientów, a następnie projektowo dowozimy ich realizację. Dzięki temu masz pewność, że będziesz widzieć sens i wartość w nawiązanych przez Ciebie współpracach: Ty niczego nie obiecujesz ani nie wymyślasz – jedynie wprowadzasz do współpracy, a plan i realizacja są po stronie teamu kreatywnego.
Poznasz różne, interesujące branże i poczujesz, na czym polega budowanie prawdziwych relacji z klientami, w oparciu o wyniki, a nie “dobrą gadkę” czy “techniki sprzedażowe”. Dzięki temu klienci docenią Twój wkład w wprowadzenie ich do współpracy i będą chętniej polecać Cię swoim znajomym. Poza poleceniami będziesz pracować (i feedbackować) na regularnie pozyskiwanych leadach oraz kontaktach z CRM do aktywizacji, tak więc o zasoby niezbędne do robienia wyniku nie musisz się martwić.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ będziesz zajmować się: klasyfikacją, zarządzaniem kalendarzem + CRM, umawianiem, planowaniem oraz przygotowaniem do spotkań, tajemniczym klientem, asystowaniem na spotkaniach, domykaniem deali.
Innymi słowy: nie staniesz się “One Man Army – od wszystkiego i niczego”. Spotkaniami z klientami zajmie się handlowiec, któremu będziesz asystować, a od dosprzedaży, obsługi klienta czy reklamacji również mamy w firmie inne stanowiska.
Co ważne, sprzedaż nowym klientom będziesz realizować poprzez wideorozmowy, bez wychodzenia z biura i straty czasu na dojazdy.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Co dostaniesz:
Na czym nam zależy:
Przedsiębiorczy Strateg Marketingowy (Master)
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B
SPRAWDŹ
Asertywny Senior Specjalista Google ADS
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B
SPRAWDŹ
Ambitny Analityk Marketingowy
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B/UZ
SPRAWDŹ
Progresywny Graphic (Brand) Designer (Mid/Sr)
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B/UZ
SPRAWDŹ
Możesz tylko zyskać