Masz już dość klientów, którzy zamiast słuchać, co działa w kampaniach ADS, wtrącają się w każde ustawienie, forsują własne pomysły, a na koniec oczekują kosmicznych wyników, dlatego szukasz zespołu, w którym poprowadzisz kampanię po swojemu, niezależnie i pokażesz pełnię możliwości?
Klienci, dla których pracujesz nie rozumieją znaczenia testów i progresywnego podejścia do kampanii, ale za to oczekują wyników natychmiast, dlatego skończyła Ci się cierpliwość i szukasz odmiany?
Frustruje Cię, że Twoje pomysły wpadają w próżnię, ale finalnie to i tak Ty odpowiadasz za wyniki, dlatego chcesz trafić do dojrzałej organizacji, w której zyskasz pełną decyzyjność i sprawczość, a Twoje inicjatywy spotkają się z realnym zaufaniem i przestrzenią do wdrożenia?
Znudziły Cię kampanie na śmiesznych budżetach z nieśmiesznymi oczekiwaniami, dlatego szukasz miejsca, w którym wskoczysz na ambitniejsze projekty, popracujesz dla świadomych klientów i rozsądnie, wspólnie ustalonych celach?
Odczuwasz osamotnienie, a nad sobą wyłącznie sufit, ponieważ w Twojej pracy brak Ci wsparcia strategicznego i szerszego spojrzenia na kampanię, dlatego szukasz dla siebie nowego środowiska, w którym przestaniesz być One Man Army, a wyniki będą efektem współpracy z Strategiem i zespołem, z którymi spojrzysz na marketing całościowo – jak na układankę, w której każdy element ma znaczenie?
A może po prostu rozumiesz już, że w obliczu pędzącej automatyzacji ADSów jedyny sposób na podniesienie skilla, specjalizację i utrzymania się na rynku polega na holistycznym, strategicznym marketingu, ale w obecnej firmie nie masz środowiska do rozmowy o takim podejściu i szukasz nowego, które pozwoli Ci się nadal rozwijać?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy pragmatycznego i odpowiedzialnego Performance Specjalisty 🔥
Pragmatycznego, ponieważ skupiając się na danych i rozwiązaniach, które działają oraz odsiewając opinie od faktów zyskasz nie tylko zaufanie klientów i autonomię w decyzjach, ale też szybko złapiesz dobry kontakt z resztą zespołu równie mocno nastawionego na konkret, jak Ty.
Odpowiedzialnego, ponieważ Twoje biznesowe podejście zarówno w pracy z zespołem strategicznym, jak i tej samodzielnej, podczas testowania kampanii i optymalizowania wyników, pozwoli Ci nie tylko ze spokojem podejmować decyzje, ale też na koniec czerpać satysfakcję z wspólnie wypracowanych efektów.
Uważasz, że taka współpraca brzmi nieźle i chcesz dowiedzieć się więcej?
W wielkim skrócie: jesteśmy agencją marketingową, która gra w innej lidze niż większość. Zamiast improwizować i liczyć na “złote strzały”, działamy holistycznie i projektowo, według sprawdzonego modelu współpracy z wybranymi przez nas klientami z rozsądnymi budżetami i celami (klasyfikacja). Każdą współpracę zaczynamy od etapu discovery (warsztaty), na którym rekomendujemy rozwiązania i proponujemy konkretne strategie ubrane w projekty realne do dowiezienia, a kampanie zawsze stanowią integralną część szerszej strategii, a nie wyłączną metodę osiągnięcia celu.
Takie podejście pozwala nam powtarzalnie progresować wyniki, budować długofalowe, zdrowe relacje z klientami i tym samym robić realną różnicę na rynku agencyjnym 🧨
Odpowiadając za performance, będziesz więc działać samodzielnie, ale w oparciu o przemyślaną strategię marketingową zbudowaną wraz z całym zespołem doświadczonych marketerów prowadzonych przez biznesowo patrzącego stratega. Tym samym zyskasz wolną rękę, ale również pełne wsparcie teamu, który, nim uruchomisz kampanię, zadba o wszystko, co potrzebne do tego, aby miała ona szansę powodzenia.
Etap discovery mamy zaplanowany w taki sposób, że zawsze będziesz mieć w nim przestrzeń na proponowanie własnej strategii reklamowej, a same warsztaty ubraliśmy w proces, który ułatwi Ci zdobycie zaufania klientów i wychodzenie z poziomu autorytetu.
Przyjęliśmy zasadę, że klienci przychodzą do nas z tym, czego chcą, a dostają to, czego naprawdę potrzebują, dlatego kampanie poprowadzisz na własnych zasadach: bez nacisków klientów, ściemy handlowców czy obietnic bez pokrycia. Zyskasz możliwość testowania nowych narzędzi oraz platform, crossowania kampanii i walidowania rozwiązań – co działa, a co nie ⚙️.
Wierzymy, że powtarzalne wyniki to efekt powtarzalnych czynności, dlatego w strategiach działamy w oparciu o opracowane standardy i predefiniowane etapy – od checklist, wytycznych po wzory dokumentów i zadań w Asanie. Co więcej, aby pracować na logicznie poukładanych procesach ściągnęliśmy do organizacji doświadczoną Lean Manager, Oktawię. Dzięki temu zyskasz pewność, że żaden kluczowy krok kampanii nie zostanie pominięty, Twoja praca będzie łatwiejsza, a podnoszenie ROI stanie się jej przyjemnym, przewidywalnym skutkiem 📈.
Dzięki uporządkowanym procesom nie tylko łatwiej będzie Ci wdrożyć się w flow firmy, ale też wejdziesz w środowisko, które pozwoli Ci poprawić efektywność pracy z pomocą sztucznej inteligencji. Poznasz gotowe rozwiązania, które już wykorzystujemy, zyskasz wolną rękę do wdrażania własnych automatyzacji, a gdy tylko będzie taka potrzeba, skorzystasz z pomocy Damiana, który w organizacji pełni rolę AI Automation Managera.
W codziennej pracy będziesz opierać się na modelowo skonstruowanym backlogu i portfelu klientów, dzięki czemu zapewnisz sobie wystarczająco dużo czasu na to, aby zaopiekować się ADSowo każdym z klientów, bez wrzutek i mikrozarządzania.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
To ważne, ponieważ będziesz dysponować czasem niezbędnym do tego, aby:
– poznać klienta i jego firmę (warsztaty), przeanalizować jego cele biznesowe i dopasować do nich cele marketingowe (KPI reklamowe),
– zaudytować konta reklamowe klientów,
– dobrać odpowiednie budżety i kanały reklamowe (Meta ADS, Google ADS, inne),
– przeanalizować insighty konsumenckie, przyjąć taktykę i opracować strategię reklamową kampanii,
– przygotować wytyczne do copy, grafiki, wideo, analityki,
– opracować mediaplany i symulacje budżetowe,
– testować nowe narzędzia i możliwości istniejących platform,
– weryfikować wskaźniki w panelach reklamowych i analitycznych,
– analizować ścieżki zakupowe użytkowników,
– optymalizować kampanie,
– feedbackować się z zespołem i klientem na temat kampanii,
– przygotować raporty z działań reklamowych,
– automatyzować swoją pracę z pomocą AI.
Za obszary takie, jak:
– opracowanie strategii marketingowej,
– bieżący kontakt z klientami i zarządzanie projektami i zespołami,
– zaawansowana analityka,
– grafika,
– copy i content,
– produkcja wideo,
– wdrożenia deweloperskie,
– księgowość i umowy,
– rekrutacja,
– sprzedaż
odpowiedzialne są w firmie inne osoby, które znają się na swojej robocie. Dzięki temu zyskasz czas i przestrzeń niezbędne do skutecznego działania i nie będziesz rozpraszać swojej uwagi na rzeczy, które nie będą przynosić Ci wyników.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Etapy rekrutacji:
Rodzaj umowy: B2B 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Metodyczny i zorganizowany Project Manager
Stacjonarnie
B2B / UZ
SPRAWDŹ
Samodzielny Specjalista Marketing Automation
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B / UZ
SPRAWDŹ
Dowożący taski Prestashop Developer
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B / UZ
SPRAWDŹ
Empatyczny i metodyczny B2B New Business Manager
Stacjonarnie
B2B
SPRAWDŹ
Możesz tylko zyskać