POSZUKUJEMY
PracaZdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B / UZ
Full-time / Part-time
Znudziły Cię generyczne i kwieciste treści, od których roi (to nie przypadek) się w kampaniach reklamowych?
Najważniejsze w pisaniu jest dla Ciebie zrozumienie bólu klienta i wywołanie u niego działania (celem ostatecznym jest zawsze sprzedaż), dlatego czujesz niezrozumienie u innych marketerów i szukasz dla siebie lepszego środowiska?
Odczuwasz złość i szukasz zmiany, ponieważ Twoja praca na insightach jest niedoceniana, a klient i tak zawsze wie lepiej i narzuca, jak przygotować treści?
Wiesz już, że sztuczna inteligencja nie zabierze pracy ludziom w contencie… bo to Ty zabierasz im ją już teraz, wykorzystując AI w swoich tekstach na poziomie nieosiągalnym dla wszystkich sceptyków i tradycjonalistów?
Briefy, które klienci uzupełnili niedbale lub w ogóle, oferty ograniczające swobodę pisania i spakietowane klepanie tych samych treści “over and over again” – to dla Ciebie relikty przeszłości, do których nie chcesz wracać, dlatego szukasz firmy pracującej w oparciu o warsztaty i wypracowane z klientami strategie komunikacji, których efektami pochwalisz się później znajomym lub rodzinie?
A może po prostu rozumiesz już, że dobra treść to treść, która sprzedaje i teraz chcesz, żeby ktoś dobrze Cię za taką robotę wynagrodził?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:
🔥 Szukamy konwersyjnego Senior Content Specjalisty 🔥
Konwersyjnego, ponieważ nie tylko podchodzimy do marketingu naszych klientów warsztatowo, strategicznie i holistycznie, ale celem nadrzędnym wszystkiego, co robimy jest uzyskanie jak najwyższego ROI. Dzięki czemu wszyscy (również Ty) będą “happy” 🙂
Zaczynamy od poznania klienta: jego teamu, firmy, klientów, branży, słabych punktów, itp. Kluczowe są tu warsztaty, na podstawie których układamy strategię, w tym strategię komunikacji (Twoja rola), a następnie wdrażamy ją w życie (konkret plan działań z jasno określonymi celami).
Ważne: w przygotowaniu strategii contentowej będziesz polegać nie tylko na zaangażowanym kliencie, ale też na całym warsztatowym zespole ROI Hunterów z różnych działek marketingu.
Pracę warsztatową w ROXART możesz poznać nieco lepiej dzięki tym materiałom:
https://www.youtube.com/watch?v=DgHfdNnQ4RM
https://www.youtube.com/watch?v=EwMI44o6LN8
Tak przygotowana i ułożona współpraca sprawi, że najpierw dobrze przygotujesz się do pisania i dopiero wtedy zajmiesz się opracowaniem komunikacji dla brandu.
Pracujemy z klientami w 3-miesięcznych interwałach, co z jednej strony trzyma współpracę w ryzach, a z drugiej – pozwoli Ci długofalowo planować i rozwijać content dla marek, dla których będziesz prowadzić komunikację.
Na koniec dnia z przyjemnością będziesz obserwować, jak znane brandy skalują się i rozwijają pod Twoim piórem, prawdziwie wyróżniając się na tle licznych, przeciętnych, szablonowych treści.
Ważne:
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️♂️
Dzięki temu zyskasz czas na to, co robisz najlepiej, czyli pisanie, a resztą, np. tworzeniem grafik, prowadzeniem kampanii, kontaktem z klientem, itp – zajmą się dedykowani do tego, zaprawieni w boju ROI Hunterzy.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖
Rodzaj umowy: B2B / UZ 📜
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.
Autonomiczny i metodyczny AI Automation Manager
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B / UZ
SPRAWDŹ
Przedsiębiorczy Strateg Marketingowy (Master)
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B
SPRAWDŹ
Metodyczny i samodzielny Google ADS Specjalista
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B / UZ
SPRAWDŹ
Ambitny Analityk Marketingowy
Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B / UZ
SPRAWDŹ
Empatyczny i usystematyzowany New Business Manager
Hybrydowo / Stacjonarnie
B2B
SPRAWDŹ
Możesz tylko zyskać