Opis stanowiska
Masz dość przygotowywania narzuconego Ci contentu, którego nikt nie docenia i chcesz stworzyć coś od podstaw, od siebie, co będzie miało prawdziwą wartość i realny wpływ na otoczenie?
Odczuwasz stagnację i niepokój, ponieważ w rozwoju sztucznej inteligencji dostrzegasz wyłącznie szanse i możliwości, których niestety nie jesteś w stanie wykorzystać w obecnej firmie?
Męczy Cię „klepanie” identycznych postów do SoMe i pragniesz stworzyć coś, czym pochwalisz się znajomym lub rodzinie?
Denerwuje Cię narzucanie z góry tematu, w którym musisz pisać i chcesz w końcu “wyżyć się” kreatywnie, wykorzystując swoje zainteresowania, doświadczenie i nowe technologie?
Nudzi Cię wczytywanie się w niedbale uzupełnione briefy klientów i chcesz wziąć udział w prawdziwej burzy mózgów z nieograniczonymi pomysłami i olbrzymim potencjałem, które przekujesz później w fantastyczne strategie kreatywne?
A może po prostu czujesz, że stoisz w miejscu i chcesz stworzyć ciekawsze, ambitne treści, które będą napawać Cię dumą?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej część z tych pytań – czytaj uważnie, ponieważ:
Szukamy awangardowego Senior Specjalisty ds. Content Marketingu
Awangardowego, ponieważ jesteśmy bardzo nietypową agencją – podchodzimy do marketingu klientów strategicznie, twórczo i holistycznie. Zaczynamy od poznania klienta oraz warsztatów z nim, następnie układamy strategię, w której kluczową rolę pełni koncepcja kreatywna (którą przygotujesz), po czym wdrażamy cały plan w życie.
W wielkim skrócie oznacza to, że tworzymy skuteczne plany marketingowe dla naszych klientów, a następnie je dowozimy. Dzięki temu przygotujesz i rozwiniesz od podstaw komunikacje marek z różnych, interesujących branż wedle strategii kreatywnej, którą samodzielnie przyjmiesz. Będziesz rozwijać długofalowo strategie contentowe dla dużych, ogólnopolskich brandów – opowiesz ich historię tak, jak chcesz, a nie według szablonu bądź tak, jak ktoś z góry Ci narzuci.
Z przyjemnością będziesz obserwować, jak znane firmy, za których content odpowiadasz, podążają za przygotowanym przez Ciebie planem komunikacji i wykorzystują Twoje pomysły.
Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja.
To ważne, ponieważ dzięki tej zasadzie zyskasz czas na to, aby poznać i zrozumieć klienta, opracować strategię, a następnie wdrożyć ją w życie.
Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej.
Co dostaniesz:
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
Analityk Marketingowy
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
SPRAWDŹ
Senior Specjalista ds. Content Marketingu
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
SPRAWDŹ
Junior Sales Assistant
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
SPRAWDŹ
Mid/Sr Prestashop Developer
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
SPRAWDŹ
Graphic (Brand) Designer
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
SPRAWDŹ
Project Manager
Rzeszów, Podkarpackie
UoP, B2B
SPRAWDŹ
Możesz tylko zyskać