517 398 997

follow us on

POSZUKUJEMY

Praca

Konwersyjny Senior Content Specjalista

Zdalnie / Hybrydowo / Stacjonarnie

B2B / UZ

Full-time / Part-time

Znudziły Cię generyczne i kwieciste treści, od których roi (to nie przypadek) się w kampaniach reklamowych?

Najważniejsze w pisaniu jest dla Ciebie zrozumienie bólu klienta i wywołanie u niego działania (celem ostatecznym jest zawsze sprzedaż), dlatego czujesz niezrozumienie u innych marketerów i szukasz dla siebie lepszego środowiska?

Odczuwasz złość i szukasz zmiany, ponieważ Twoja praca na insightach jest niedoceniana, a klient i tak zawsze wie lepiej i narzuca, jak przygotować treści?

Wiesz już, że sztuczna inteligencja nie zabierze pracy ludziom w contencie… bo to Ty zabierasz im ją już teraz, wykorzystując AI w swoich tekstach na poziomie nieosiągalnym dla wszystkich sceptyków i tradycjonalistów?

Briefy, które klienci uzupełnili niedbale lub w ogóle, oferty ograniczające swobodę pisania i spakietowane klepanie tych samych treści “over and over again” – to dla Ciebie relikty przeszłości, do których nie chcesz wracać, dlatego szukasz firmy pracującej w oparciu o warsztaty i wypracowane z klientami strategie komunikacji, których efektami pochwalisz się później znajomym lub rodzinie?

A może po prostu rozumiesz już, że dobra treść to treść, która sprzedaje i teraz chcesz, żeby ktoś dobrze Cię za taką robotę wynagrodził?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi “TAK” na przynajmniej jedno z tych pytań, oznacza to, że możesz być ROI Hunterem, dlatego czytaj uważnie, ponieważ:

🔥 Szukamy konwersyjnego Senior Content Specjalisty 🔥

Konwersyjnego, ponieważ nie tylko podchodzimy do marketingu naszych klientów warsztatowo, strategicznie i holistycznie, ale celem nadrzędnym wszystkiego, co robimy jest uzyskanie jak najwyższego ROI. Dzięki czemu wszyscy (również Ty) będą “happy” 🙂

Zaczynamy od poznania klienta: jego teamu, firmy, klientów, branży, słabych punktów, itp. Kluczowe są tu warsztaty, na podstawie których układamy strategię, w tym strategię komunikacji (Twoja rola), a następnie wdrażamy ją w życie (konkret plan działań z jasno określonymi celami).

Ważne: w przygotowaniu strategii contentowej będziesz polegać nie tylko na zaangażowanym kliencie, ale też na całym warsztatowym zespole ROI Hunterów z różnych działek marketingu.

Pracę warsztatową w ROXART możesz poznać nieco lepiej dzięki tym materiałom:
https://www.youtube.com/watch?v=DgHfdNnQ4RM
https://www.youtube.com/watch?v=EwMI44o6LN8

Tak przygotowana i ułożona współpraca sprawi, że najpierw dobrze przygotujesz się do pisania i dopiero wtedy zajmiesz się opracowaniem komunikacji dla brandu.

Pracujemy z klientami w 3-miesięcznych interwałach, co z jednej strony trzyma współpracę w ryzach, a z drugiej – pozwoli Ci długofalowo planować i rozwijać content dla marek, dla których będziesz prowadzić komunikację.

Na koniec dnia z przyjemnością będziesz obserwować, jak znane brandy skalują się i rozwijają pod Twoim piórem, prawdziwie wyróżniając się na tle licznych, przeciętnych, szablonowych treści.

Ważne:

Wyznajemy zasadę: jedna osoba, jedna specjalizacja 🕵️‍♂️

Dzięki temu zyskasz czas na to, co robisz najlepiej, czyli pisanie, a resztą, np. tworzeniem grafik, prowadzeniem kampanii, kontaktem z klientem, itp – zajmą się dedykowani do tego, zaprawieni w boju ROI Hunterzy.

Brzmi rozsądnie? Czytaj dalej 📖

Co dostaniesz:

  • Swobodę w kreowaniu komunikacji dla interesujących brandów z całej Polski,
  • Otwartość zespołu i pełne wsparcie w skutecznym wykorzystaniu sztucznej inteligencji,
  • Możliwość twórczego “wyżycia się” na projektach z różnych branż,
  • Tworzenie treści bez sztywnych briefów, nieprzemyślanych ofert i odgórnie narzuconych wytycznych,
  • Pracę w firmie z swobodną atmosferą oraz równie nieformalny kontakt z klientami (z wieloma jesteśmy na “Ty”),
  • Otwartość innych osób w firmie na współpracę i szukanie rozwiązań,
  • Nieustanny rozwój i możliwość zdobycia skilli i perspektywy marketingowej znacznie szerszej niż content (dzięki warsztatom),
  • Silne nastawienie organizacji na mierzalność i wyniki (“nie” dla uznaniowości i faworyzowania),
  • Ukierunkowanie firmy na wdrażanie ulepszeń w organizacji (nasza Lean Manager intensywnie nad tym pracuje),
  • Samodzielność i sprawczość w realizowanych zadaniach,
  • Możliwość rozwijania projektów długoterminowych (nawet wieloletnie współprace z klientami),
  • Realny wpływ na rozwój rozpoznawalnych marek z całej Polski (niektóre z pewnością znasz i być może się w nie wkręcisz),
  • Możliwość budowania oraz eksponowania Swojej marki osobistej,
  • Jasną hierarchię w organizacji oraz proste zasady współpracy (wewnątrz firmy oraz z klientami),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (zależne od skillsetu i doświadczenia),
  • Imprezy i spotkania integracyjne,
  • Komfortowe, nowoczesne biuro w samym centrum miasta (w budynku, w którym się mieścimy znajdują się: sklepy, restauracje, kawiarnie, drogeria, apteka, itp.),
  • Dostęp do firmowej biblioteki (książki, audiobooki i ebooki),
  • Wygodny dojazd do biura komunikacją miejską (biuro mieści się przy Placu Wolności w Rzeszowie),
  • Benefity i udogodnienia, tj. karta Medicover Sport, pyszna kawa, zdrowe przekąski i inne,

Na czym nam zależy:

  • Doświadczenie w tworzeniu contentu sprzedażowego, który konwertuje, np. w coldmailingu (min. 1 rok doświadczenia);
  • Doświadczenie w tworzeniu contentu do stron internetowych oraz SoMe (min. 3 lata doświadczenia);
  • Doświadczenie w opracowaniu strategii content marketingowej (min. 2 lata doświadczenia);
  • Doświadczenie w przygotowaniu koncepcji kreatywnych i strategii komunikacyjnych (min. 1 rok doświadczenia);
  • Doświadczenie w tworzeniu komunikacji marek zarówno nowych i istniejących (stawianie i rozwijanie brandów);
  • Wysoki poziom empatii i umiejętność pracy na insightach;
  • Umiejętność posługiwania się językiem korzyści;
  • Perfekcyjna znajomość języka polskiego;
  • Znajomość zasad copywritingu i podstaw SEO;
  • Biegła obsługa narzędzi Facebook, LinkedIn, TikTok;
  • Umiejętność przygotowania researchu na temat firmy;
  • Umiejętność dostosowania tonu i stylu komunikacji do różnych grup docelowych;
  • Dobra organizacji pracy i terminowości;
  • Doświadczenie agencyjne – mile widziane;
  • Zainteresowanie literaturą Darka Puzyrkiewicza lub podobną – mile widziane 🙂

Etapy rekrutacji:

  1. Aplikujesz 📬
  2. Sprawdzam Twoją aplikację 👀
  3. Zdzwaniam się z Tobą (rano), aby ustalić dogodną godzinę naszej pierwszej rozmowy telefonicznej, podczas której zadam Ci kilka pytań (rozmowa ok. 30-40-minutowa, aby nie marnować Twojego czasu) 📞
  4. W ciągu 1-2 dni roboczych po rozmowie dzwonię do Ciebie z feedbackiem. Jeżeli feedback będzie pozytywny, możesz na tym etapie otrzymać proste zadanie do wykonania do II-giej rozmowy 📱
  5. Organizujemy drugą rozmowę (stacjonarnie bądź online na Google Meet). Rozmawiamy o Twoim doświadczeniu, o stanowisku, odpowiadamy na Twoje pytania 🤝
  6. Możesz otrzymać dodatkowe, proste zadanie do wykonania 📝
  7. W ciągu kilku dni po spotkaniu/otrzymaniu zadania dzwonię do Ciebie z feedbackiem 📱
  8. Przesyłam do Ciebie umowę, aby potwierdzić, że formalnie się rozumiemy 📄
  9. Organizujemy trzecią rozmowę (online na Google Meet), podczas której rozmawiamy o propozycji współpracy 💬
  10. Formalizujemy współpracę 📄
  11. Startujemy! 🚀

 

Rodzaj umowy: B2B / UZ 📜

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami.

SZUKASZ CZEGOŚ INNEGO?

Sprawdź pozostałe ogłoszenia

Umów się na
darmowe konsultacje

Możesz tylko zyskać

WhatsApp