Czy biznes dziś powinien czekać?
Polacy są bardzo mądrym narodem. Od momentu wprowadzenia stanu wyjątkowego, niemal każde media, codziennie przypominają nam, abyśmy zostali w domu. Wiele firm wprowadziło pracę zdalną dla całego lub części zespołu. Celebryci, sportowcy i influencerzy skutecznie propagują akcję #zostańWdomu. Nie wspominam już o tym, że wszystkie miejsca rozrywki, czy galerie handlowe zostały czasowo zamknięte.
Amazon zatrudni 100 tyś. nowych pracowników.
I to w samych Stanach Zjednoczonych
Rynek nie lubi próżni, ludzie, którzy nie mogą wydać pieniędzy offline zaczynają wydawać online.
W Stanach Zjednoczonych Amazon rozpoczął rekrutację 100 000 osób potrzebnych do obsługi zwiększonej sprzedaży internetowej. Założyciel firmy, Jeff Bezos, w oficjalnym komunikacie zaprosił do aplikowania osoby, pracujące do tej pory w branżach, które najbardziej tracą na obecnej sytuacji, czyli turystyka, rozrywka, handel stacjonarny, itp.
Co to oznacza dla nas, polskich przedsiębiorców?
Działanie Amazona pokazuje jedyny skuteczny kierunek rozwoju w tym jakże trudnym dla biznesu czasie. Sprzedaż internetowa towarów i usług dla jednych jest szansą, dla innych ostatnią deską ratunku. Tylko od nas zależy, jak długo będziemy siedzieć bezczynnie i biernie obserwować. Optymiści mówią, że obecna sytuacja potrwa jeszcze miesiąc, a to i tak bardzo długo.
Ja, jako odpowiedzialny przedsiębiorca, uważam, że nie mam czasu na to, aby tyle czekać. Cały czas uruchamiamy nowe kampanie reklamowe, których celem jest rozpoczęcie współpracy z innymi, odpowiedzialnymi za swój biznes przedsiębiorcami. W tym miejscu chciałbym wrócić do pierwszych słów tego wpisu: Polacy są bardzo mądrym narodem. Wielu przedsiębiorców w trybie ekspresowym uruchamia sprzedaż online, wielu postanawia się przebranżowić.
Mam pytanie do Ciebie:
Co robisz, aby Twoja firma przetrwała ten trudny dla biznesu czas?
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)