Startujemy z nowym projektem — Influencer Marketing Hub. Tego wydarzenia nie możesz przegapić

4 min. czytania
Aneta Paździora
Startujemy z nowym projektem — Influencer Marketing Hub. Tego wydarzenia nie możesz przegapić

Z roku na rok rośnie liczba tzw. Pet Influencerów, czyli zwierząt, które posiadają swoje konta w mediach społecznościowych, a ich właściciele z powodzeniem budują ich wizerunek. Ze względu na nasze duże doświadczenie w projektach z branży Pet Food zdecydowaliśmy się stworzyć innowacyjne przedsięwzięcie, czyli Influencer Marketing Hub gromadzący najpopularniejszych, czworonożnych Influencerów.

Czym dokładnie jest ten projekt i dlaczego warto poświęcić mu chwilę uwagi? Odpowiedź na te oraz inne pytania znajdziesz poniżej.

Poznaj projekt

Pierwszy w Polsce, niekonwencjonalny Influencer Marketing Hub to miejsce zrzeszające największych Influencerów w branży Pet Food oraz marki z tego obszaru. Członkostwo w Hubie daje Influencerom pierwszeństwo udziału oraz dostęp do atrakcyjnych i wiarygodnych kampanii reklamowych. Ponadto mają oni szansę na udział w darmowych szkoleniach, eventach, dostęp do specjalnych zniżek oraz możliwość pozyskania nowych kontaktów i wzajemnej promocji pomiędzy twórcami. 

Obecnie nasza baza wygenerowała od początku roku zasięg ponad: 200 mln wyświetleń*. Na Instagramie twórcy zgromadzili łącznie prawie 400 tysięcy obserwujących, a na TikToku jest to liczba ponad 600 tysięcy follow. Łącznie nasza społeczność zebrała ponad milion obserwatorów na obu platformach. Dodatkowo warto zaznaczyć, że do naszego projektu należą wyłącznie twórcy z Polski, a to pozwala nam dotrzeć głównie do odbiorców z naszego kraju.

*łączne wyświetlenia Reels’ów od początku roku 2023 Influencerów, którzy dołączyli do projektu.

nfluencer-Marketing-case-study

Poznajcie kilku popularnych twórców, którzy przystąpili do naszego projektu:

  • yoginkowe_przygody
  • salto_nat
  • bc.benio
  • _czereslaw
  • blanka_topmodelka
  • chow.chow.kulka
  • bob_siemapsie

Influencer-Marketing-realizacje

Korzyści z członkostwa dla Influencerów

Przynależność do grupy to szansa na poszerzenie swoich kontaktów biznesowych, a co za tym idzie, łatwiejsze zawieranie umów oraz udział w akcjach PR’ owych,  barterowych, jak i płatnych. Doświadczenie zdobyte przy kampaniach to ciągły rozwój w branży Social Media.

Dodatkowe atrakcje przewidziane dla członków to możliwość przeżycia niesamowitych wrażeń. W ramach członkostwa przygotowaliśmy dla Influencerów wiele korzyści takich jak: specjalne kampanie reklamowe, atrakcyjne szkolenia z branży Pet i Social Media, dostęp do e-booków, możliwość stworzenia wspólnych projektów (Influencer X ROXART Agency), wejściówki na eventy i konferencje, certyfikaty, wydarzenia offline oraz online, konkursy oraz promocje.

Przynależność do Hubu to wspaniała okazja do rozwijania swoich umiejętności, zdobywania doświadczenia i nawiązywania cennych kontaktów z branży.

Co zyskują marki?

Przynależność marki do InfluHub’u to szansa na rozpoczęcie sprawdzonej kampanii influencer marketingowej. Dzięki członkostwu marka zyskuje dostęp do dużej sieci Influencerskiej. Posiadanie takiej bazy umożliwia szybszy start kampanii i gwarantowany dostęp do odpowiednich twórców  Nie tracimy wielu godzin na poszukiwanie odpowiednich kandydatów. Wybór zawęża się do sprawdzonych wcześniej osób, które mając zaufanie do organizatora, w krótkim czasie decydują się na podjęcie działań promocyjnych. Co więcej, sprawdzona grupa influencerów daje nam pewność, że założenia zawarte w briefie przyniosą oczekiwane rezultaty. Wytyczne wypełniane są dużo trafniej, niż w przypadku konkurencyjnych kampanii — cechuje je kreatywne podejście oraz jakość wykonania.

Taka promocja w Social Media może przynieść bardzo dobre wyniki w postaci zwiększenia zasięgu i zaangażowania użytkowników, co może przekładać się na zwiększenie sprzedaży i zysków dla marki. Dzięki naszemu Hub’owi, marki mają możliwość wyboru spośród wielu Influencerów o różnym zasięgu i charakterze kont, co pozwala na dopasowanie kampanii do konkretnych potrzeb i celów biznesowych. 

Co więcej, nasi specjaliści zawsze służą pomocą i dobierają do kampanii najlepszych Influencerów przy dostępnym budżecie.

Nowe możliwości

Doświadczenie zdobyte przy tworzeniu takiego modelu, można w przyszłości wykorzystać do poszerzenia przedsięwzięcia, budowania odrębnych gałęzi projektu w innych branżach.

Gotowa baza zaufanych Influencerów to szybszy czas wdrożenia i realizacji kampanii. Pozwala to uniknąć nieprzewidzianych przestojów i poprawia dynamikę przebiegu kampanii influencer marketingowych. Hub otwiera przed nami nieograniczone możliwości, w różnego rodzaju kampaniach. Wspomniane wcześniej działania to tylko kilka pomysłów, jakie przygotowaliśmy na start akcji. Warto zaznaczyć, że jest to idealne rozwiązanie dla nowych marek, które wchodzą dopiero na rynek, jak i tych, które działają w branży już od jakiegoś czasu, ale pragną zostawić swoją konkurencję daleko w tyle.

Tworzymy przyszłość Influencer Marketingu

Przyszlosc Influencer Marketingu

Influencer Marketing Hub to przełomowa inicjatywa, która jednoczy najbardziej wpływowych twórców  oraz wiodące marki z branży Pet. Wspólnie tworzymy nową erę Influencer Marketingu. Dostęp do niesamowitych kampanii, inspirujących szkoleń oraz wyjątkowych wydarzeń – to tylko początek. Zobacz, jak można wykorzystać potencjał zaufanych twórców w kreowaniu wizerunku i sukcesu marek. 

Zapraszamy do śledzenia naszego projektu i odkrywania jego kolejnych fascynujących etapów.

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Aneta Paździora

Influencer Marketing Specialist