ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: Krystian Ficek
25 marca 2020 by Krystian Ficek
Przed rozpoczęciem działań pozycjonerskich powinieneś być świadomy ich konsekwencji. Podejrzewam, że jedyną “konsekwencją”, na której Ci zależy, jest wysoka pozycja w Google, która zwiększy sprzedaż w Twojej firmie.
Zadam Ci teraz pytanie: Czy jesteś w stanie poświęcić wszystko, aby szybko osiągnąć cel?
Istnieją praktyki, dzięki którym realne jest zdobycie TOPów w szybkim czasie, jednak ryzyko jest bardzo duże. Co możesz stracić?
1. Twoja domena wpadnie w filtr – przestaniesz wyświetlać się na niektóre frazy.
2. Twoja domena zostanie zbanowana – całkowicie wylecisz z indeksu Google.
W przypadku “świeżych” firm konsekwencje nie wydają się takie straszne. Jednak wyobraź sobie teraz, że spotyka to biznes z wieloletnim doświadczeniem, którego klienci głównie szukają w Google. Albo sklep internetowy, na którym większość sprzedaży pochodzi z ruchu organicznego. Aż strach pomyśleć, o ile spadłaby sprzedaż.
Konsekwencje są odwracalne, jednak może to potrwać kilka miesięcy, a nawet lat, a konkurencja nie śpi. Jeśli Twoja strona wypadnie z indeksu, Twoich klientów pozyska ktoś inny.
Czym różni się bezpieczne pozycjonowanie, od niebezpiecznego?
Pozycjonowanie bezpieczne oparte jest na wytycznych od Google i skupia się w głównej mierze na zwiększeniu jakości strony internetowej dla użytkownika. To ryzykowne polega na sztucznym działaniu, mającym na celu wkupienie się w łaski robotów od Google. Działania te bardzo łatwo jest wykryć, a w większości przypadków ich praktykowanie kończy się wyżej opisanymi konsekwencjami.
Moim zdaniem nie warto ryzykować. Na efekty bezpiecznego pozycjonowania warto poczekać dłużej, ponieważ koniec końców są one bardziej stabilne i nie są obarczone aż tak dużym ryzykiem.
Chcesz bezpiecznie i skutecznie pozycjonować swoją stronę www lub sklep online?
Skorzystaj z naszej oferty!.
Nowy
7 marca 2023 by Natalia Lelek
Podczas kiedy Ty zastanawiasz się, czy zatrudnić agencję marketingową, Twoi konkurenci zdobywają rynek. A przecież...
Nowy
15 lutego 2023 by Brygida Biega
Hej! Za nami już jedenaście odcinków Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (jak to możliwe?) jesteś tutaj po raz...
Nowy
6 lutego 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Zaczynasz swoją przygodę z reklamą w mediach społecznościowych? Stoisz przed dylematem wyboru grupy docelowej lub miejsca...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt