Agencja reklamowa Roxart

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Natalia Rykała

Czy warto stworzyć i pozycjonować wizytówkę w Google dla firmy bez lokalizacji?

10 maja 2022 by Natalia Rykała

Czy warto stworzyć i pozycjonować wizytówkę w Google dla firmy bez lokalizacji?
Posłuchaj wpisu

Pozycjonowanie w wyszukiwarce i mapach Google ma znaczenie dla firm z każdej branży. Wbrew pozorom jest ważne również dla tych, którzy nie posiadają fizycznej siedziby, do której mogą kierować swoich klientów. Większa widoczność firmowej wizytówki w Google pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców nie tylko lokalnie.

Bez adresu będziesz nadal widoczny w mapach Google

Brak pinezki oznaczającej fizyczny adres firmy nie oznacza, że klienci nie znajdą Cię w mapach Google. Zamiast konkretnej lokalizacji firmy, możesz na swojej wizytówce wybrać obszar, na którym działasz. Mogą to być miasta, województwa, a nawet cała Polska.

Jest to szczególnie istotne, jeśli prowadzisz np. sprzedaż internetową, a Twój zasięg to po prostu cały kraj. Na wskazaniu obszarów działalności zamiast konkretnego adresu, zyskują również osoby świadczące różnego rodzaju usługi w domach klientów. W takim wypadku jest oczywiste, że nie potrzebujesz na wizytówce informacji o adresie fizycznym swojej firmy. Zazwyczaj jest to jedynie adres, na który zarejestrowałeś swoją działalność, a nie siedziba, do której ich zapraszasz.

Google umożliwia stworzenie wizytówki bez konkretnej lokalizacji. Zamiast tego możesz wskazać obszar, na którym działasz.

Zyskujesz dodatkowe miejsce na opinie o swojej firmie

Rekomendacje oraz opinie, które wystawiają zadowoleni klienci, można znaleźć np. na profilach marki w mediach społecznościowych. Jednak drugim istotnym źródłem wiedzy na temat jakości firmy jest również wizytówka w Google. To właśnie do niej często kierują się potencjalni klienci, aby sprawdzić, czy wybrana firma jest wiarygodna. Tworząc wizytówkę firmy, umożliwiasz innym dodawanie opinii na temat jakości swoich usług i produktów, a sobie – okazję do reagowania i odpowiadania na nie. Jest to nie tylko czynnik rankingowy uwzględniany podczas pozycjonowania wizytówki w Google, ale również znacząca kwestia związana z budowaniem pozytywnego wizerunku marki w sieci oraz wpływaniem na decyzje zakupowe użytkowników.

Możesz dzielić się ważnymi informacjami i promować swoje produkty

Wizytówka Google umożliwia Ci publikację wpisów z grafiką lub wideo, które docierają do osób zainteresowanych danym tematem. Możesz umieszczać tam informacje o nowościach w ofercie, ważnych aktualnościach dotyczących funkcjonowania firmy, a nawet tworzyć wydarzenia. Dzięki temu jest to Twój dodatkowy kanał komunikacji z internautami, którym możesz dowolnie zarządzać.

Bo możesz to zrobić za darmo

Ten argument warto podkreślić. Stworzenie wizytówki Google Moja Firma jest darmowe. Niestety na niewiedzy właścicieli firm w ciągu ostatnich kilku lat korzystają oszuści. Mowa o firmach, które proponują opłaty za „utrzymanie i wyświetlanie się” wizytówki Google Moja Firma. Jeśli kiedykolwiek ktoś zaoferował Ci taką usługę, mówiąc, że „po upłynięciu wskazanego okresu Twoja wizytówka zniknie z map” ostrzegamy – jest to oszustwo!

Założenie wizytówki w Google to usługa bezpłatna dla każdego. Wszelkie opłaty mogą być związane jedynie z kosztami, jakie trzeba ponieść na jej zarządzanie i poprawę widoczności, czym zazwyczaj zajmują się agencje reklamowe. Samo stworzenie wizytówki nie jest gwarancją uzyskania znacznych efektów. Dopiero jej świadome zarządzanie i pozycjonowanie może przynieść firmie wiele korzyści.

Chcesz skutecznie wypromować swoją w firmę na rynku lokalnym i nie tylko? Skontaktuj się z nami!

Skontaktuj się z nami:
Łukasz
Account Manager513 080 974

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - Czym jest marketing internetowy?

    Czym jest marketing internetowy?

    7 kwietnia 2014 by admin

    Marketing internetowy (E-marketing) jest, jak sama nazwa wskazuje, formą reklamy używającą jako medium Internetu. W dzisiejszych...

    Roxart blog - Jak dobra reklama wpływa na decyzje konsumenta?

    Nowy

    Jak dobra reklama wpływa na decyzje konsumenta?

    25 marca 2022 by Karina Więcławska

    Każdy przedsiębiorca chce, żeby jego produkty podbijały internet i były rozpoznawalne na szeroką skalę. Na samą myśl...

    Roxart blog - Rebranding – co to jest i jak go profesjonalnie przeprowadzić?

    Rebranding – co to jest i jak go profesjonalnie przeprowadzić?

    25 kwietnia 2022 by admin

    Logo jest bardzo ważnym elementem tożsamości marki. Dobre może pomóc marce, tak samo, jak złe może zaszkodzić. Najlepiej,...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt