Czym charakteryzuje się reklama displayowa?

3 min. czytania
Brygida Biega
Czym charakteryzuje się reklama displayowa?

Szukasz skutecznego sposobu na promocję marki w Internecie? Reklama displayowa Ci w tym pomoże! W jakim celu możesz ją wykorzystać? Przedstawimy najważniejsze cechy i korzyści, jakie dzięki niej otrzymasz. Zostań z nami i dowiedz się, co możesz ZYSKAĆ.

Reklama displayowa – co to w ogóle jest?

Podczas korzystania z Internetu na pewno każdy z nas się z nią kilkukrotnie spotkał. A więc co to jest reklama displayowa? To graficzna promocja w postaci banerów, które wyświetlają się w różnych miejscach w sieci. Blogi, portale informacyjne – banery reklamowe są wszędzie. Właściciele stron Internetowych udostępniają miejsce i w ten sposób zarabiają, a Ty zyskujesz klientów. Reklama displayowa zwiększa sprzedaż, ale przede wszystkim, wpływa na rozpoznawalność marki w Internecie.
Reklama displayowa

Reklamy displayowe dla kogo są?

Jako właściciel firmy, z pewnością zastanawiałeś się, w jaki sposób możesz zwiększyć skuteczność swoich działań marketingowych. Rozwiązaniem może być banerowa reklama displayowa. Grafiki promocyjne, wirujące w sieci powinny być estetyczne, a jednocześnie przykuwać uwagę konsumentów.
Reklama displayowa

Zalety reklam displayowych

Przyciągają wzrok i są atrakcyjne wizualnie
Reklamy displayowe tworzone są z użyciem grafik. Dzięki temu mogą być zaprojektowane zgodnie z identyfikacją wizualną danej marki. Reklama graficzna daje nam możliwość pokazania się z najlepszej strony. Dobra reklama displayowa przyciągnie uwagę użytkownika i oderwie go od treści znajdującej się na danej stronie. Reklamy wizualne wzbudzają zainteresowanie – warto więc wykorzystać ich potencjał.
Reklama displayowa

Ogromny zasięg

Największą zaletą reklamy displayowej jest działanie na masową skalę. Bez względu na to, czy działasz lokalnie, czy międzynarodowo – reklama displayowa będzie idealnym sposobem na to, żeby budować świadomość twojego brandu w Internecie. Mają ogromny zasięg – mogą być wyświetlane dosłownie wszędzie – zarówno na popularnych serwisach, jak i mniejszych portalach czy blogach. Reklamy banerowe wyświetlają się bez względu na to, czy użytkownik korzysta z tableta, telefonu czy komputera. Możesz mieć pewność, że jeśli odbiorca znajduje się w grupie docelowej, to na pewno zobaczy Twoją reklamę.
Reklama displayowa

Targetowanie grupy odbiorców

Dużą przewagą reklam displayowych jest możliwość targetowania grupy odbiorców. Sam określasz grupę użytkowników, do których trafi Twoja reklama. Banery mogą pokazywać się osobom z konkretnej lokalizacji, użytkownikom, którzy wpisują konkretne słowa kluczowe lub takim, które odwiedzają strony internetowe o określonej tematyce. Dzięki banerom docieramy do starannie wyselekcjonowanych grup odbiorców. Prościej mówiąc, reklama nie będzie pojawiać się wszystkim – ustawiając parametry decydujemy kto zobaczy nasz baner.
Reklama displayowa

Stosowana w remarketingu

Reklamy display możemy wykorzystać także do remarketingu, co to oznacza? Wyobraź sobie sytuację, gdy klient trafia na Twoją stronę internetową, zapoznaje się z ofertą, doda produkt do koszyka, ale z jakiegoś powodu nie finalizuje transakcji. W takim wypadku stosujemy remarketing, czyli wyświetlamy reklamy osobom, które już odwiedziły naszą platformę, ale nie zdecydowały się na zakup. Reklama displayowa sprawi, że klient przypomni sobie o Twojej marce. Na banerze wyświetlą mu się dokładnie te produkty, których wcześniej szukał. W ten sposób możesz zachęcić go do ponownych zakupów lub poinformować o specjalnej akcji rabatowej.
Reklama displayowa

Podsumowanie

Celem reklamy displayowej jest skierowanie uwagi użytkownika na stronę Twojej firmy. Reklamy graficzne przyciągają uwagę i budują świadomość marki. Staje się ona bardziej rozpoznawalna, co przekłada się na ruch w witrynie i sprzedaż. Reklama displayowa pomoże Ci dotrzeć do konkretnych użytkowników we właściwym czasie. Możesz wpłynąć na sprzedaż, poprawić konwersję, generować leady, zwiększyć rozpoznawalność marki, a to wszystko dzięki reklamie displayowej.
Reklama displayowa

Nadal uważasz, że nie warto?

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony