Jak wzbogacić firmę w 7 punktach.

admin
Jak wzbogacić firmę w 7 punktach.

Zacznijmy od początku, wszystkie pieniądze jakie posiada firma pochodzą od klientów. Tak wiem jest to banał, jednak są organizacje, które o tym banale zapominają. To, jak klient nas postrzega, odbija się na tym, ile pieniędzy u nas zostawi. Mówiąc wprost – wizerunek naszej firmy ma bezpośredni wpływ na naszą sprzedaż.

Potwierdzeniem tej tezy jest fakt, że najbardziej rentowne organizacje to te najlepiej postrzegane (Apple, Microsoft, McDonald’s, etc.)

Ok, wiemy już, że wizerunek jest ważny, ale jak o niego zadbać?

– Zastanów się kto jest Twoim idealnym klientem.
– Określ cel działań marketingowych.
– Przekaż te informacje Agencji Reklamowej.
– Nie projektuj tak, aby podobało się Tobie, projektuj tak, aby podobało się Twoim klientom.
– Bądź spójny, musisz wyglądać dobrze zarówno w internecie jak i w realu.
– Jedyną pewną rzeczą w życiu człowieka jest zmiana, nie przywiązuj się do brandingu. Zawsze można coś poprawić, ulepszyć.
– Porównuj się do najlepszych i bądź na bieżąco, jednym słowem ubieraj swoją firmę modnie.

Wprowadzenie w życie tych kilku porad w Twojej firmie sprawi, że szybciej zbudujesz zaufanie u klientów. Większe zaufanie to krótszy proces podejmowania decyzji przez klienta oraz wyższe marże. Bo każdy chce współpracować z zaufanymi partnerami biznesowymi. W świecie, w którym każdy ma konkurencję, nie stać Cię na to, aby klient nie zadzwonił z powodu mało profesjonalnej strony internetowej lub broszury.

Podsumowując – brak profesjonalnego wizerunku skutkuje mniejszą sprzedażą, marżą oraz rozwojem firmy. Powtórzę to raz jeszcze: nie stać cię na to!

Autor: Krystian Ficek
#przereklamowany_com

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony