Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów
!

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: admin

reklama | 

PR – słowo-klucz, słowo-wytrych?

1 lipca 2014 by admin

PR – słowo-klucz, słowo-wytrych?

W polskich firmach coraz częściej mamy do czynienia z samodzielnymi stanowiskami dla tak zwanych PRowców, a studenci dziennikarstwa zabijają się o tego typu pracę. Co się stało z wszędobylską reklamą i dlaczego Public Relations święci takie triumfy? Jeśli nie wiadomo co chodzi, to zapewne o pieniądze. I tak też jest w istocie. PR z założenia ma być działaniem bezpłatnym i służyć zdobywaniu przewagi nad konkurencją.

Nic więc dziwnego, że o dobrego PRowca starają się już nie tylko korporacje, ale i małe i średnie przedsiębiorstwa. Dbanie o dobry wizerunek firmy stało się kwestią priorytetową.

Zdobywanie przewagi

Pamiętajmy, że komunikacja PR ma 3 funkcje – informacyjną, perswazyjną i konkurencyjną. Ta ostatnia polega na zdobywaniu przewagi. Do tego niezbędna jest jednak publiczność, a tą stanowi każda grupa, która ma wpływ na to czy firma może osiągnąć wyznaczone sobie cele. Mądry przedsiębiorca dba o swoją publiczność i słucha jej opinii. Zna zdanie tak publiczności świadomej (czyli tej, która zna problemy firmy), jak i publiczności utajonej (czyli tej, która myśli, że na firmę w żaden sposób nie wpływa). Nie poddaje się natomiast manipulacji publiczności aktywnej, która wyraża nie tylko swoje opinie, ale jednocześnie chce całkowicie decydować, co jest dobre, a co złe dla przedsiębiorstwa.

Koszty działań PR mogą być zatem niskie, ponieważ nie płacimy za reklamę. Aczkolwiek trzeba uwzględnić wynagrodzenie pracowników.

Organizacja działu PR w firmie:
• jeśli środki na to pozwalają opłaca się zorganizować osobny dział PR, jeśli nie – jako element działu marketingu; właściciel firmy jednoosobowej powinien przeznaczyć trochę swojego czasu na dbanie o pozytywny wizerunek samodzielnie
• analiza firmy i decyzja, w jaki sposób należy ją prezentować
• zebranie wszystkich wycinków prasowych dotyczących firmy w 1 teczce
• sukcesywne zbieranie bieżących wycinków prasowych o firmie i o konkurencji
• zamówienie profesjonalnych zdjęć firmy i produktu
• przygotowywanie materiałów informacyjnych dla prasy – artykuły, historia firmy, przegląd produktów i usług
• nawiązywanie kontaktów z dziennikarzami
• roczny plan działań PR firmy

Zalety działań PR:
• najtańsza forma promocji
• PR jest ciekawszy niż reklama
• informacje o firmie (dobre i złe) przenikają bardzo szybko do mediów

Wady działań PR:
• nie można kontrolować wyników tych działań
• brak wpływu na to, co napiszą dziennikarze
• brak wpływu na jakość informacji

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Jak stworzyć sklep na Facebooku

sprzedaż | social media | 

Jak stworzyć sklep na Facebooku

9 lutego 2017 by admin

Facebook udostępnia możliwość założenia sklepu na fanpage. Jest to całkowicie darmowa opcja, z której warto skorzystać....

Roxart blog - 5 błędów, które zabijają skuteczność kampanii AdWords

sprzedaż | 

5 błędów, które zabijają skuteczność kampanii AdWords

4 lipca 2018 by admin

Już na początku tekstu można by wskazać podstawowy błąd popełniany przy działaniach AdWords, który polega na uruchomieniu...

Roxart blog - Wyciągamy trupy z szafy Google. Oto projekty giganta, które zakończyły się porażką

sprzedaż | digital marketing | content marketing | marketing | social media | 

Wyciągamy trupy z szafy Google. Oto projekty giganta, które zakończyły się porażką

26 kwietnia 2019 by Magdalena Miler

Myślisz: "wyszukiwarka" i od razu przed oczami masz Google. Jednak, czy każdy projekt przedsiębiorstwa z Mountain View...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!