Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

social media | 

Social Special #3. Za oknem padało, a na fejsie się działo. Co przegapiliście w maju?

5 czerwca 2019 by Magdalena Miler

Social Special #3. Za oknem padało, a na fejsie się działo. Co przegapiliście w maju?

W maju pogoda nie zachęcała do wyjścia z domu. Deszczowa aura nie sprzyjała spacerom i przesiadywaniu na świeżym powietrzu, impreza przeniosła się do internetu. Oto najciekawsze wydarzenia z marketingu i social świata z zeszłego miesiąca.

Majowe informacje ze świata szeroko pojętych mediów i marketingu zdominował finał „Gry o tron”. Emisja ostatniego odcinka serialu, który przez lata pracował na miano „kultowego”, nieco namieszała w jego pozycji blockbustera. Pokażemy Wam, że do zarobienia 100 milionów dolarów wystarczy mieć tylko kota, aparat i internet. Udowodnimy, że Netflix jest na dobrej drodze, by odebrać IKEI tytuł mistrza real time marketingu. No i znajdzie się też coś o szwedzkiej sieciówce.

Do dzieła, łapcie nową porcję roxartowskiego Social Special. Co ważnego wydarzyło się w marketingu i mediach społecznościowych w minionym miesiącu?

Zobacz: Klient prześwietlony i strategia doskonała, czyli czym jest insight konsumencki?

1. Niezadowoleni fani „Gry o tron” chcą remake’u 8. sezonu serialu

Tego jeszcze nie grali. Jak ważna jest opinia widzów? Przykładowo, Netflix podejmując decyzję o zamówieniach kolejnych sezonów seriali, zwraca uwagę nie tylko na ich oglądalność, ale i na opinie w sieci. HBO nie praktykuje takich zwyczajów. I może to lepiej dla nich.

Finałowy sezon „Gry o tron” zapowiadano jako przełom historii telewizji, raz na zawsze miał zmienić jej oblicze. Tymczasem zmiany zaszły, ale nie w obrębie całej telewizji, ale w odbiorze serialu.

Jak to mogło się stać, że produkcja, która biła rekordy popularności i zbierała pochlebne recenzje, nagle została zalana falą hejtu? Ano, skończyły się książki. I to już przy 7. sezonie. Właśnie wówczas pod adresem GoT pojawiły się pierwsze kąśliwe uwagi. Już wtedy David Benioff i D.B. Weiss zaczęli fundować fanom nielogiczne przeskoki w czasie.

A co stało się w kwietniu i maju? Cóż, było tylko gorzej. Scenariusz stracił kontakt nie tylko z materiałem źródłowym stworzonym przez Georga R.R. Martina, ale i z logiką. To w połączeniu z wielkim oczekiwaniem podsycanym licznymi teoriami fanowskimi, przeświadczyło o porażce.

Rozczarowani fani założyli petycję na portalu change.org – domagają się sensownego remake’u finałowego sezonu serialu. Podpisów jest już ponad 1,6 miliona. Niestety władze HBO już zapowiedziały, że nic takiego się nie wydarzy.

 

2. #bodypositive w kampanii Gucci Beauty

Ruch body positive powstał jako odpowiedź na promowane w kampaniach reklamowych większych i mniejszych domów mody kanony piękna. Przez lata kosmetyki i ubrania reklamowały modelki w rozmiarze XS lub mniejszym, o pięknych, pełnych ustach i uśmiechu świecącym w ciemnościach.

Ruch body positive pojawił się w 1996 roku i jego ideą jest akceptacja samego siebie. Od jakiegoś czasu, konkretniej od momentu, w którym Alessandro Michele w 2015 roku objął fotel dyrektora kreatywnego domu mody Gucci, kampanie reklamowe tej firmy mają nieco inny wydźwięk niż kiedyś. Mniej perfekcyjny, a bardziej ludzki. Jednak wielu było zdziwionych, gdy w nowej sesji promującej szminki wystąpiły panie z nieperfekcyjnym uśmiechem. Na zdjęciach pojawiły się Dani Miller, wokalistka i artystka oraz modelki Mae Lapres, Achok Majak i Ellia Sophia Coggins.

 

 

3. Netflix publikuje ogłoszenie na pracuj.pl

Netflix ma na swoim koncie kilka genialnych i nietypowych akcji promocyjnych np. przy okazji premiery 3. sezonu „Daredevila”, mieszkanie głównego bohatera pojawiło się w ogłoszeniu na jednym z serwisów pośredniczących w sprzedaży nieruchomości w USA.

Tymczasem pod koniec maja, kiedy to premierę miał 1. sezon antologii „What/If”, w którym główna rola należy do Renée Zellweger, na polskiej platformie pracuj.pl można było przeczytać nowe ogłoszenie.

Zobacz: Dlaczego Twoja firma NIE potrzebuje animacji w marketingu?

4. Zmarł najsłynniejszy kot świata. Grumpy Cat miał tylko 7 lat

Żeby podbić internet wystarczy mieć kota, aparat, internet i być wytrwałym. Jednym z kotów, które dzięki pojawianiu się w mediach społecznościowych zyskały światowy rozgłos był Grumpy Cat. Z pewnością kojarzycie kociaka ze specyficznym grymasem na mordce. Wiecznie posępna minka to jednak nie urok, a choroba genetyczna. Kotka zmarła w wieku 7 lat i choć nad jej zdrowiem czuwał sztab specjalistów, nie udało się wyleczyć jej z poważnej infekcji dróg moczowych.

Grumpy Cat w trakcie swojej internetowej kariery zarobił ponad 100 milionów dolarów i przez pewien czas miał nawet swojego agenta.

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

#GrumpyForever

Post udostępniony przez Grumpy Cat (@realgrumpycat)

 

5. IKEA odtwarza wnętrza z kultowych seriali

IKEA nie słynie jedynie z wytrzymałych i przemyślanych mebli, ale i ze świetnego marketingu. Nie wierzycie? Sesja „IKEA Real Life” jest tego doskonałym przykładem. Szwedzka sieciówka zrekonstruowała wnętrza z kultowych programów telewizyjnych z pomocą mebli swojej produkcji. Jesteście fanami „Przyjaciół”, „Stranger Things”, a może „The Simpsons”? Teraz możecie odtworzyć serialowe wnętrza zaopatrując się w meble w IKEI.

W tworzeniu tej wyjątkowej sesji, szwedzka sieciówka współpracowała ze scenografami zaangażowanymi do pracy z wymienionymi produkcjami. Najwięcej czasu w tworzeniu kampanii zajęło im przekartkowywanie katalogów w poszukiwaniu odpowiednich mebli.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Bottle Cap Challenge, Infinity Pool i Edchup, czyli #4 Social Special

social media | 

Bottle Cap Challenge, Infinity Pool i Edchup, czyli #4 Social Special

18 lipca 2019 by Magdalena Miler

Jak wyglądał początek lata w social media? Może i Ty głowiłeś się nad tym, jak można dostać się do infinity pool,...

Roxart blog - Ten pierwszy raz z Agencją Reklamową

reklama | sprzedaż | 

Ten pierwszy raz z Agencją Reklamową

18 czerwca 2015 by admin

Z reguły wszystkie pierwsze razy są stresujące, czy tak samo poczujemy się podczas pierwszej wizyty w Agencji Reklamowej?...

Roxart blog - Kolor, w który klikniesz. Kolor, który kupisz

reklama | sprzedaż | 

Kolor, w który klikniesz. Kolor, który kupisz

28 lutego 2018 by Magdalena Miler

Kupujemy oczami, a to co się w nie rzuca, to kolory. Dla większości konsumentów kolor jest czynnikiem, który przesądzi...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!