Agencja reklamowa Roxart

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

Jak dobierać hashtagi do postów na Instagramie?

25 maja 2018 by Magdalena Miler

Jak dobierać hashtagi do postów na Instagramie?

Nie ma popularniejszej aplikacji do publikowania i przeglądania zdjęć niż Instagram. W grudniu zeszłego roku z aplikacji korzystało ponad 600 milionów igersów, a wpływy z platrofmy osiągnęły ponad 4 miliardy dolarów.

Na Insta kreujemy swój własny styl życia, większość profili, tych które są w reprezentacji instafame, działa według strategii – np. modowe blogerki, profile kulinarne czy motoryzacyjne. By osiągnąć sukces na IG trzeba działać według planu, którego wiodącą cechą jest konsekwencja – posty mają być publikowane regularnie.

Zobacz też: Większość wybiera filtry, tymczasem Instagram oferuje profesjonalny edytor zdjęć

Dzisiaj pod lupę bierzemy hashtagi na Instagramie. Czym są hashtagi? To nic innego niż klasyczny tag poprzedzony znaczkiem hash, czyli #. Klikając w niego przechodzimy do wszystkich postów, pod którymi użytkownicy zamieścili tę samą frazę. Choć występują na wielu portalach społecznościowych, tylko na Instagramie przyjęły się jako faktyczna forma wyszukiwania obrazków. Stały się bardzo ważnym elementem komunikacji między użytkownikami oraz narzędziem używanym do tworzenia zasięgów. Hashtagów używamy w celu grupowania zdjęć i filmików o podobnych treściach, przez co pozwalamy na ich odnalezienie.

Największy problem zaczyna się w momencie szukania hashtagów, skutecznych dodajmy, bo oczywiście możesz wpisywać losowe słowa, ale nie dziw się, że wówczas niewiele osób polajkuje Twoje zdjęcie. Sprawdź, jakich hashtagów używają osoby publikujące treści podobne do Twoich. Później odpal wyszukiwarkę hashtagów. Znajdziesz ją klikając tutaj. Wystarczy wpisać frazę i wyświetlą się propozycje.

Jeśli sceptycznie podchodzisz do generatorów tagów, wymyśl własne frazy. Pamiętaj, że powinny opisywać nastrój, szczegóły przedmiotów, czynności czy miejsca.

Ilu hashtagów używać na Instagramie?

Zagadka. Prawdziwa zagadka. Algorytmy Instagrama zmieniają się równie szybko jak Facebooka. W regulaminie aplikacji znajdziemy zapis informujący o tym, że pod jednym zdjęciem możemy użyć nie więcej niż 30 hashtagów. Jednak taka ilość nie zagwarantuje nam największego zainteresowania naszym zdjęciem. Według najnowszych instawieści, optymalna ilość hashtagów to zaledwie pięć. Warto zatem testować i próbować, która opcja faktycznie będzie bardziej praktyczna.

Hashtagi zakazane na Instagramie

Instagram porządkuje treści i przy okazji takich porządków stale lub tymczasowo blokuje niektóre hashtagi. Frazy, które znalazły się na liście mogą Was zdziwić.

Lista zakazanych hashtagów regularnie się zmienia. Jak sprawdzić, czy fraza, której chcemy użyć jest zablokowana? W pasku wyszukiwania wpisujemy nasz hashtag, jeśli nie pojawi się w wynikach wyszukiwania, wchodzimy w zakładkę znaczniki, na jej dole widzimy informację „posty ze znacznikiem X będą wyświetlane tutaj”.

Skontaktuj się z nami:
Łukasz
Account Manager513 080 974

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - Premiera – nowy dział ROXart!

    Premiera – nowy dział ROXart!

    26 marca 2015 by admin

    Chcemy zaprezentować Państwu najnowszy projekt Agencji Reklamowej ROXart, który właśnie został uruchomiony. Już od...

    Roxart blog - Jak usprawniliśmy proces realizacji projektów marketingowych w firmie OnlyBio o 70%?

    Jak usprawniliśmy proces realizacji projektów marketingowych w firmie OnlyBio o 70%?

    8 marca 2021 by Natalia Rykała

    OnlyBio zajmuje się produkcją oraz sprzedażą naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała dzieci i dorosłych. Dzięki...

    Roxart blog - Social Special #2, co działo się w social media w ostatnich tygodniach?

    Social Special #2, co działo się w social media w ostatnich tygodniach?

    8 maja 2019 by Magdalena Miler

    Cierpisz na FOMO (fear of missing out), czyli panicznie boisz się, że coś ominie Cię w social media? Spokojna głowa,...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt