ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: Joanna Wojtasiewicz
29 lipca 2022 by Joanna Wojtasiewicz
Strona internetowa to obowiązkowy element każdej firmy. W końcu jeśli nie ma Cię w Internecie, to dla 70% po prostu nie istniejesz. W obecnych czasach własna strona www to rodzaj wizytówki. Często to z nią klient ma kontakt w pierwszej kolejności. Jej złe wykonanie lub nieatrakcyjny wygląd może zniechęcać klientów. Zastanawiasz się, ile może kosztować stworzenie strony internetowej? W artykule postaramy się przybliżyć Ci ten temat i nakreślić co wpływa na końcową cenę.
Masz swój pomysł na biznes. Twój produkt lub usługa ma potencjał i chcesz działać na szeroką skalę. Pewne jest to, że potrzebujesz strony internetowej, która będzie Cię reprezentować. Projekt i wdrożenie warto zlecić odpowiednim osobom – zakładamy, że nie chcesz się jej wstydzić. Dobra strona pod kątem wizerunkowym oraz sprzedażowym to początek sukcesu Twojego biznesu.
Koszt stworzenia strony internetowej zależeć będzie od tego, czego wymagasz. Jak się domyślasz, nie ma jednoznacznie określonej ceny. Na etapie projektu otrzymasz wiele pytań od wykonawcy. Zastanów się, jakie masz potrzeby i jakie informacje chcesz umieścić na stronie internetowej swojej marki.
Jeśli zajmujesz się sprzedażą produktów, na pewno interesuje Cię, ile kosztuje strona internetowa ze sklepem. Będzie on najistotniejszym elementem w Twojej witrynie – musi być prawidłowo zaprojektowany i zakodowany. Pamiętaj, że ścieżka zakupowa nie może być skomplikowana. Jeśli będzie inaczej – zniechęcisz klienta do zakupu. Świadczysz lokalne usługi? Zadbaj o to, by strona była Twoją internetową wizytówką. Stwórz dobre pierwsze wrażenie.
Ze względu na wiele czynników, ciężko jest przewidzieć koszt strony internetowej. Wiemy z doświadczenia, że klient wprowadza wiele zmian już w trakcie wdrażania projektu. Musisz mieć świadomość, że każda dodatkowa funkcja może mieć wpływ na ostateczną kwotę. To tak jak z kupnem samochodu – im bardziej bogatą wersję wyposażenia wybierzesz, tym więcej zapłacisz za auto. Ceny są rozbieżne i zależą od Twoich potrzeb.
Doświadczony wykonawca będzie w stanie podać Ci widełki cenowe za całość zamówienia. Mogą wahać się od kilku, a nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych. Nie kieruj się jednak najniższą kwotą. Wybór najtańszej opcji, w przyszłości będzie miał negatywne skutki. Błędy w działaniu, utrata klientów, wiele nieporozumień – czy warto narażać się na taki stres?
Zlecając stworzenie strony www musisz liczyć się z tym, że praca innych osób również kosztuje. Czas, jaki poświęcą graficy, copywriterzy czy programiści na stworzenie Twojej witryny będzie doliczony do ostatecznej ceny. Każda dodatkowa funkcja lub podstrona wiąże się z dodatkowym czasem pracy specjalistów. Projekt i jego elementy dostosowane do indywidualnych potrzeb będą stanowiły droższą wersję. Jeśli jednak będzie Cię interesować tańsza, ale ciągle dobra strona możesz postawić na układ według wybranego szablonu. Wykonawca wysłucha Twoich potrzeb i wspólnie dobierzecie najlepsze rozwiązanie.
W sieci znajdziesz wiele ogłoszeń agencji lub samodzielnych specjalistów. Zapoznaj się z realizacjami oraz referencjami, które zazwyczaj publikowane są na ich własnych stronach. Nasza agencja systematycznie uzupełnia portfolio o najnowsze projekty. Liczymy się z tym, jak ważne jest pokazanie klientom efektów naszej pracy. Praktyczne przykłady skutecznie potrafią zobrazować pomysł na własną stronę oraz pomóc w wyborze wykonawcy.
Koszt strony internetowej zależeć będzie od ilości funkcji, jakie zechcemy na niej umieścić. Im większy projekt, tym więcej czasu trzeba poświęcić na jego realizację. Prosta wizytówka reprezentująca Twoją firmę będzie tańsza od strony e-commerce. To właśnie są podstawowe czynniki końcowej ceny strony www. Nie wybieraj najtańszej oferty – nie warto tracić czasu i nerwów na ciągłe błędy oraz ich naprawę. Znajdź doświadczonego wykonawcę, z którym będziesz mieć dobry kontakt. To gwarancja sprawnej i szybkiej realizacji Twojej strony internetowej.
Nowy
7 marca 2023 by Natalia Lelek
Podczas kiedy Ty zastanawiasz się, czy zatrudnić agencję marketingową, Twoi konkurenci zdobywają rynek. A przecież...
Nowy
15 lutego 2023 by Brygida Biega
Hej! Za nami już jedenaście odcinków Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (jak to możliwe?) jesteś tutaj po raz...
Nowy
6 lutego 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Zaczynasz swoją przygodę z reklamą w mediach społecznościowych? Stoisz przed dylematem wyboru grupy docelowej lub miejsca...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt