Jak Cię widzą, tak od Ciebie kupują
Będąc w pudełku, jednym słowem zapominamy o jego wyglądzie na zewnątrz. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że klienci będą oceniać nas i naszą organizację na podstawie tego co zobaczą na samym początku, czyli długo przed tym zanim ich zaprosimy do środka.
To jest tak jak z opakowaniem ciastek, w momencie podejmowania decyzji o zakupie, czyli w sklepie, nie wiemy czy będą nam smakować. Oceniamy je jedynie przez pryzmat opakowania i choć wiemy, że ciasteczka w środku nie będą tak pięknie wyglądać jak na zdjęciach na opakowaniu, to i tak decydujemy się na zakup.
(Nie znalazłem takiego zdjęcia ciastek w internetach dlatego jest zdjęcie loda ;))
Ta sama zasada działa w Twoim przypadku, ludzie oceniają to co widzą i są zbyt leniwi, aby zagłębiać się w szczegóły. Odpowiedz sobie teraz szczerze na pytanie: „Kiedy ostatnio patrzyłem jak moja firma wygląda?”. Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „dawno, ale co z tego i tak mam wielu klientów” – to bardzo się cieszę. Musisz jednak pamiętać, że jeśli nie zadbasz o wygląd dziś, czyli wtedy, gdy jest dobrze, to niestety będziesz zmuszony zadbać o to wtedy, gdy będzie źle, bo na przykład konkurencja mocno weźmie się za marketing. Stare polskie przysłowie mówi „Lepiej zapobiegać, niż leczyć” i aby oszczędzić sobie stresu tak należy do tego podejść, na spokojnie, bez ciśnienia.
Sam jestem przedsiębiorcą od ponad pięciu lat, więc wiem co to znaczy żyć na wiecznym niedoczasie. Dzięki temu wiem jak ważne jest skuteczne delegowanie zadań. I dlatego proponuję Ci pomoc w stworzeniu raportu na temat widoczności Twojej firmy w Internecie. Zrobimy go dla Ciebie za darmo w zaledwie 3 dni robocze. W sumie to nie wiem czy za darmo bo ograniczyliśmy ilość darmowych raportów do 20 miesięcznie (dla kolejnych firm czyli 20+, 399 zł netto) więc ja bym się spieszył, my przesiębiorcy lubimy zwrot „za darmo”.
Kliknij w przycisk teraz i dowiedz się jak Cię widzą Twoi potencjalni klienci.
PS: Wszystkie szczegóły poznasz po kliknięciu 🙂
Autor: Krystian Ficek CEO Agencja Reklamowa ROXart
wróć do listy wpisówCo Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)