Agencja reklamowa Roxart

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Daniel Martula

Jak konkurować na rynku RTV-AGD z małym budżetem?

15 czerwca 2021 by Daniel Martula

Jak konkurować na rynku RTV-AGD z małym budżetem?

Klient
Nasz klient prowadzi e-commerce, działający w branży RTV-AGD. Sklep posiada w swojej ofercie różnorodne produkty, począwszy od ekspresów do kawy, aż po kosiarki spalinowe. Konkurujemy na tym rynku z wielkimi graczami, takimi jak chociażby: Media Expert, EURO-RTV-AGD czy też Allegro. W celu budowania świadomości marki oraz zwiększania sprzedaży, współpracujemy z klientem w zakresie content marketingu, prowadzimy firmowe social media oraz kampanie performance.

Plan

  • Analiza konta reklamowego.
  • Weryfikacja Piksela Facebooka
  • Dopasowanie komunikatów na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego
  • Zwiększenie sprzedaży z kampanii Facebook Ads.

Wyzwania

  • Duża konkurencja na rynku RTV-AGD.
  • Mały budżet reklamowy na kampanie Facebook Ads ok 50zł/dziennie
  • Koncentracja na działaniach performance.

 Realizacja

W komunikacji na facebooku postawiliśmy na prosty i czytelny komunikat.

W kampaniach performance skorzystaliśmy z katalogu produktów.

Posegregowaliśmy produkty na dwa zestawy – AGD i RTV. Po miesiącu od uruchomienia kampanii koszt 1000 wyświetlenia reklam (CPM) wśród nowych użytkowników, spadł na jednej z kampanii poniżej 1 zł.

Zoptymalizowaliśmy lejek sprzedażowy, poprzez analizę czasu w jakim klienci dokonują zakupów.

Efekty

Odpowiedni podział produktów oraz skrócenie remarketingu ze 180 dni na 7 i 30 dniowe okienko sprzedażowe, a także zabawna komunikacja, podniosły średni CTR z 2,09% na 7,74%.

Pozyskiwanie nowych użytkowników uzupełniających lejek sprzedażowy, potencjalnie zainteresowanych zakupem, podniosło średni (ROAS) w remarketingu z 1883% na 2095% (rekordowo dla użytkowników przeglądających produkty w ciągu 7 dni ROAS wyniósł 3281%).

Po dwóch miesiącach od wdrożenia nowej strategii, Google Analytics (patrząc na segment użytkowników z kanału facebook) odnotował ponad 200% wzrostu przychodów sklepu, w stosunku do roku ubiegłego o tej samej porze. Liczba transakcji wzrosła o 223,81%. Przychody sklepu wzrosły o 236,77%.

Skontaktuj się z nami:
Jakub
Account Manager+48 504 526 425

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - Dlaczego Instagram usuwa lajki?

    Dlaczego Instagram usuwa lajki?

    23 marca 2020 by Krystian Ficek

    Zacznę od tego, że ich nie usuwa, a jedynie ukrywa, co oznacza, że niedługo wchodząc na nasz news feed nie zobaczymy...

    Roxart blog - Bottle Cap Challenge, Infinity Pool i Edchup, czyli #4 Social Special

    Bottle Cap Challenge, Infinity Pool i Edchup, czyli #4 Social Special

    18 lipca 2019 by Magdalena Miler

    Jak wyglądał początek lata w social media? Może i Ty głowiłeś się nad tym, jak można dostać się do infinity pool,...

    Roxart blog - Live Social Special #10

    Live Social Special #10

    30 stycznia 2023 by Brygida Biega

    Cześć! Za nami DZIESIĄTY, jubileuszowy odcinek Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (nie wiem jak to możliwe?) jesteś...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt