• ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Daniel Martula

Jak konkurować na rynku RTV-AGD z małym budżetem?

15 czerwca 2021 by Daniel Martula

Jak konkurować na rynku RTV-AGD z małym budżetem?

Klient
Nasz klient prowadzi e-commerce, działający w branży RTV-AGD. Sklep posiada w swojej ofercie różnorodne produkty, począwszy od ekspresów do kawy, aż po kosiarki spalinowe. Konkurujemy na tym rynku z wielkimi graczami, takimi jak chociażby: Media Expert, EURO-RTV-AGD czy też Allegro. W celu budowania świadomości marki oraz zwiększania sprzedaży, współpracujemy z klientem w zakresie content marketingu, prowadzimy firmowe social media oraz kampanie performance.

Plan

  • Analiza konta reklamowego.
  • Weryfikacja Piksela Facebooka
  • Dopasowanie komunikatów na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego
  • Zwiększenie sprzedaży z kampanii Facebook Ads.

Wyzwania

  • Duża konkurencja na rynku RTV-AGD.
  • Mały budżet reklamowy na kampanie Facebook Ads ok 50zł/dziennie
  • Koncentracja na działaniach performance.

 Realizacja

W komunikacji na facebooku postawiliśmy na prosty i czytelny komunikat.

W kampaniach performance skorzystaliśmy z katalogu produktów.

Posegregowaliśmy produkty na dwa zestawy – AGD i RTV. Po miesiącu od uruchomienia kampanii koszt 1000 wyświetlenia reklam (CPM) wśród nowych użytkowników, spadł na jednej z kampanii poniżej 1 zł.

Zoptymalizowaliśmy lejek sprzedażowy, poprzez analizę czasu w jakim klienci dokonują zakupów.

Efekty

Odpowiedni podział produktów oraz skrócenie remarketingu ze 180 dni na 7 i 30 dniowe okienko sprzedażowe, a także zabawna komunikacja, podniosły średni CTR z 2,09% na 7,74%.

Pozyskiwanie nowych użytkowników uzupełniających lejek sprzedażowy, potencjalnie zainteresowanych zakupem, podniosło średni (ROAS) w remarketingu z 1883% na 2095% (rekordowo dla użytkowników przeglądających produkty w ciągu 7 dni ROAS wyniósł 3281%).

Po dwóch miesiącach od wdrożenia nowej strategii, Google Analytics (patrząc na segment użytkowników z kanału facebook) odnotował ponad 200% wzrostu przychodów sklepu, w stosunku do roku ubiegłego o tej samej porze. Liczba transakcji wzrosła o 223,81%. Przychody sklepu wzrosły o 236,77%.

Skontaktuj się z nami:
Karol
Account Manager513 080 974
Mateusz
Account Manager516 463 911

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - SEO jako element strategii dla Twojej firmy – czy to potrzebne?

    SEO jako element strategii dla Twojej firmy – czy to potrzebne?

    21 sierpnia 2018 by Magdalena Miler

    SEO to jedno z tych modnych w ostatnich latach terminów, które wyrosły jak grzyby po deszczu. Prawda jest brutalna - jeśli...

    Roxart blog - Słownik marketingowy – najważniejsze pojęcia dla marketera

    Nowy

    Słownik marketingowy – najważniejsze pojęcia dla marketera

    10 września 2021 by Natalia Rykała

    W marketingowym slangu nie brakuje obcojęzycznych zwrotów i skrótów. Aby ułatwić Wam ich zrozumienie, przygotowaliśmy...

    Roxart blog - Kiedy reklama jest niezgodna z prawem?

    Kiedy reklama jest niezgodna z prawem?

    27 kwietnia 2017 by admin

    Reklama jest wszechobecna, możemy ją spotkać na każdym kroku, oglądając telewizję, przeglądając media społecznościowe...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt