ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: Aleksandra Kurek
11 października 2022 by Aleksandra Kurek
Zanim poznasz cenne informacje o pisaniu tytułów blogowych, które niczym zaklęcia będą sprawiać, że odbiorcy jak zaczarowani będą podnosić Twój współczynnik konwersji, najpierw musimy omówić najważniejszą, ale i najczęściej pomijaną kwestię - CEL.
To właśnie w zależności od celu e-mail marketingu powinniśmy rozpocząć tworzenie strategii newslettera. Jeśli temat wyznaczania celów jest Ci obcy – zapoznaj się z metodą SMART. Z pewnością przyda Ci się nie tylko podczas tworzenia newslettera, ale i w realizacji swoich własnych, prywatnych celów. Jeśli jednak ta metoda z różnych przyczyn nie jest Ci bliska, wybierz jedną z najczęstszych przyczyn, dla których marki decydują się na tworzenie newslettera:
Nawet najlepiej napisany e-mail nie sprawi, że odbiorca go wyświetli, jeśli tytuł nie przyciągnie jego uwagi. Istnieją jednak sposoby, które zwiększą ciekawość klienta.
Dobierz grafiki i wzory spójne z Twoją marką lub wypracuj sobie szablon, który będziesz wykorzystywać. Stanie się on kojarzony z Twoją marką, a jego atrakcyjność sprawi, że chętniej i przyjemniej będzie się go czytać. Dodaj zdjęcia, grafiki i oczywiście nie zapomnij o swoim logo i nazwie firmy!
Narzędzia do wysyłania e-maili mają możliwość personalizacji – zamiast na wstępie napisać “Cześć!”, narzędzie automatycznie wstawi imię odbiorcy, przykładowo “Cześć Adam!”. Odbiorca poczuje, że ten mail skierowany jest bezpośrednio do niego, przez co chętniej zapozna się z przygotowaną przez Ciebie treścią.
Lubimy dostawać wszystko na tacy, nawet jeśli chodzi o wiedzę. Ludzie zakopują się w stercie informacji, które dodatkowo trzeba weryfikować. W końcu w internecie nietrudno o fake newsy. Zadbaj o osobę, która zapisała się na Twój newsletter – informuj ją o ciekawostkach z branży. Będzie na bieżąco z nowościami, a Ty zyskasz zaangażowanego odbiorcę.
Dzięki tym wskazówkom jesteś w stanie tworzyć skuteczny, angażujący e-mail marketing. Sprawdź to na swoim przykładzie, obserwuj efekty i pamiętaj o wyciąganiu wniosków.
Jeśli nie czujesz się komfortowo w temacie e-mail marketingu i szukasz gotowego rozwiązania – przychodzimy z pomocą. Skontaktuj się z naszą agencją, a znajdziemy dla Ciebie idealne rozwiązanie.
Nowy
7 marca 2023 by Natalia Lelek
Podczas kiedy Ty zastanawiasz się, czy zatrudnić agencję marketingową, Twoi konkurenci zdobywają rynek. A przecież...
Nowy
15 lutego 2023 by Brygida Biega
Hej! Za nami już jedenaście odcinków Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (jak to możliwe?) jesteś tutaj po raz...
Nowy
6 lutego 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Zaczynasz swoją przygodę z reklamą w mediach społecznościowych? Stoisz przed dylematem wyboru grupy docelowej lub miejsca...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt