Jak usprawniliśmy proces realizacji projektów marketingowych w firmie OnlyBio o 70%?

3 min. czytania
Natalia Rykała
Jak usprawniliśmy proces realizacji projektów marketingowych w firmie OnlyBio o 70%?

OnlyBio zajmuje się produkcją oraz sprzedażą naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała dzieci i dorosłych. Dzięki przekonaniu, że możliwe jest stworzenie produktu nie tylko skutecznego, ale przede wszystkim bezpiecznego i ekologicznego, stali się liderem nowoczesnej eko-technologii, działając z powodzeniem na przeszło 20 światowych rynkach.

Jakie były dotychczasowe problemy firmy OnlyBio?

  • Potrzeba natychmiastowej realizacji projektów – firma zlecała pilne lub bardzo pilne projekty do wykonania,
  • Zlecanie projektów przez kilku pracowników jednocześnie – brak wewnętrznego działu marketingu sprawia, że za działania marketingowe odpowiada kilku pracowników,
  • Konieczność współpracy z kilkoma agencjami – ze względu na różnorodne projekty, firma nie mogła współpracować wyłącznie z jedną agencją,
  • Zbyt długi czas realizacji projektów – czas był uzależniony od indywidualnej wyceny każdego z nich,
  • Niezadowolenie z działań dotychczasowych agencji – firma otrzymywała słabej jakości projekty, które nie odpowiadały na jej oczekiwania.

Czego potrzebowała firma OnlyBio?

Najważniejszym celem firmy było skrócenie czasu realizacji różnorodnych projektów marketingowych oraz podniesienie ich jakości.

Zadaniem naszej agencji była maksymalnie szybka realizacja pilnych projektów, które uwzględniały każdy obszar marketingu – od sklepu internetowego, projektów graficznych, przez kampanie reklamowe, aż po sesje zdjęciowe i filmy wideo.

Gdy tylko poznaliśmy potrzeby i cele firmy OnlyBio, wiedzieliśmy, że FLEXART (współpraca oparta o elastyczny outsourcing działu marketingowego) pozwoli wyeliminować dotychczasowe trudności, z jakimi mierzyła się firma podczas współpracy z innymi agencjami.

Jak rozwiązaliśmy jej problemy?

  • Wyznaczyliśmy dedykowanego Project Managera, który stał się odpowiedzialny za kontakt z firmą OnlyBio – dzięki temu umożliwiliśmy natychmiastowy kontakt z naszą agencją w zakresie zlecanych projektów.

  • Wyeliminowaliśmy konieczność dodatkowych wycen oraz ilość formalności – przed rozpoczęciem współpracy, wspólnie z klientem oszacowaliśmy potrzebną ilość godzin w odnawialnym pakiecie, które mógł wykorzystać na dowolne zlecenia w ciągu miesiąca.

  • Wybrany pakiet godzin był wykorzystywany na dowolne projekty – do dyspozycji klienta przeznaczyliśmy zespół 20 specjalistów z każdego obszaru marketingu, dzięki czemu mogliśmy tworzyć wszelkie potrzebne prace kreatywne w jednakowej stawce.

  • Czas niezbędny do wykonania zadania ograniczyliśmy do minimum – niezwłocznie po przesłaniu wytycznych przystępujemy do realizacji zlecenia.

  • Poprawiliśmy jakość projektów – spełniliśmy oczekiwania firmy. Dzięki sprawnej komunikacji tworzyliśmy projekty zgodne z ich wizją i wymaganiami.

Rezultat naszej współpracy

Za pomocą stałej współpracy opartej na FLEXART, firma OnlyBio realizuje projekty marketingowe o 70% szybciej niż w przypadku współpracy opartej na standardowych wycenach i rozliczeniach. Średni czas realizacji każdego zlecenia skrócił się z 8 do 3 dni, umożliwiając wykonywanie bardzo pilnych projektów. Gdy wybrany pakiet godzin zostaje wyczerpany, klient powiększa go w dowolnym momencie, dzięki czemu prace nie zostają wstrzymane.

Firma nie musi kontaktować się jednocześnie z kilkoma różnymi agencjami, nie musi tworzyć własnego działu marketingowego. Jedna współpraca pozwala na szybką realizację prac z dowolnego obszaru. Dzięki temu od momentu rozpoczęcia współpracy otrzymuje każde zlecenie w zakładanym terminie. Nie ponosi również kosztów stałych związanych z własnym działem marketingu.

Chcesz maksymalnie przyspieszyć czas realizacji projektów marketingowych w swojej firmie? Sprawdź możliwości, jakie daje Ci elastyczny pakiet godzin Flexart. Wystarczy 3 dni, aby móc zlecać projekty z każdego obszaru marketingu do natychmiastowej realizacji. Skontaktuj się z nami!

Zobacz realizacje dla OnlyBio

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony