Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów
!

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: admin

reklama | 

Jak wybrać agencję reklamową?

7 października 2014 by admin

Jak wybrać agencję reklamową?

Na dzisiejszym rynku, gdzie konkurencja jest na każdym kroku, każda firma chce się wyróżnić. Aby dobrze wypromować swoją firmę najlepiej skorzystać z usług agencji reklamowej. Niestety tu sprawy zaczynają się komplikować, jak bowiem wybrać dobrą agencję reklamową? Wśród ogromnej konkurencji i dużych różnicach w cenach można się zagubić.

Właściciel małej lub średniej firmy chcąc nawiązać współpracę z agencją reklamową, nie ma prostego zadania. Sama analiza cenników różnych agencji może być kłopotliwa, ponieważ na pozór taka sama usługa w różnych miejscach może kosztować zarówno kilkadziesiąt, kilkaset czy nawet kilka tysięcy złotych.

Najlepiej, żeby było dobrze, szybko i tanio.
No właśnie, czy to aby na pewno się ze sobą łączy?
W sieci możemy znaleźć mnóstwo serwisów, na których można pozyskać tanich wykonawców. Czasem można odnieść wrażenie, że niektórzy z nich są tak zdesperowani otrzymaniem zlecenia, że byliby gotowi nawet dopłacić, byleby pozyskać klienta.
Czy szukając np. chirurga, oddalibyśmy swoje zdrowie w ręce osoby, która chce poćwiczyć i oferuje usługę za niewiarygodnie niską cenę? Czy cena grałaby tu główną rolę?

Oczywiście jest to ciężkie porównanie, ponieważ w świecie reklam, złej reklamy nie odczujemy jako tak osobistego zagrożenia. Niestety może na tym ucierpieć nasz biznes. Bardzo często tani wykonawca to osoba, która nie ma doświadczenia, wiedzy czy nawet talentu do realizacji zlecenia. Zdarzają się firmy, które oferując niską cenę, łapią jak najwięcej zleceń, po czym wykonują je od niechcenia, byle jak, nie poświęcając czasu na dokładną analizę i przygotowanie odpowiedniej metody reklamy.

Z drugiej strony mamy duże agencje reklamowe, które cenią swoje doświadczenie i profesjonalizm, co widać nie tylko po wyglądzie ich strony czy siedziby. Głównie widać to po cenach, jakie oferują za pozornie „tanie” usługi. O ile chętni z tanich portali poprowadzą fanpage za sto czy kilkaset złotych, o tyle duża agencja może sobie zażyczyć kilka czy kilkanaście tysięcy złotych. Dzieje się tak, ponieważ w dużej firmie koszt zamówienia zależny jest od czasu pracy specjalisty zajmującego się projektem, cena za godzinę pracy może wynieść nawet 200 zł netto. Dodatkowo profesjonalna agencja reklamowa zaproponuje działania dodatkowe, które skutecznie pomogą w realizacji celu.

Dla małej czy średniej firmy korzystanie z tak kosztownych usług mija się z celem, ponieważ koszty przeprowadzenia kampanii reklamowej mogą sporo przewyższać korzyści. Niekiedy cena obsługi przez dużą agencję reklamową może nawet przewyższać średni miesięczny przychód firmy.

Czy można znaleźć kompromis?
Przedsiębiorca średniej firmy, który szuka profesjonalnej obsługi swojej firmy pod względem działań marketingowych czy reklamowych, a jednocześnie nie chce wydać na to całego majątku, ma szansę na znalezienie odpowiedniej agencji. Nie może jednak łapać pierwszej lepszej oferty.

Warto poświęcić chwilę na przeanalizowanie rynku i wyszukanie agencji reklamowych specjalizujących się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. W takim przypadku możemy być pewni realizacji zamówienia w cenie optymalnej, nie obciążającej zanadto naszego budżetu, ale także nie za niskiej, która mogłaby sugerować istną „fuszerkę”. Jak poznać taką agencję? Jeśli chodzi o koszt obsługi fanpage’a na Facebooku, cena może wahać się w granicach 500-1000 zł miesięcznie.

W takich agencjach cena zazwyczaj nie jest uzależniona od czasu pracy, jaki zajmuje stworzenie projektu. Dlatego nawet jeśli firma poświęci klientowi więcej czasu niż planowała, cena usługi pozostanie bez zmian. To daje klientowi pewność i bezpieczeństwo oraz buduje obustronne zaufanie.

Jak więc wybrać spośród różnych wykonawców?
Przede wszystkim nie sugerujmy się jedynie niską ceną.
Najlepiej skontaktować się z kilkoma agencjami i dowiedzieć się jakie elementy wchodzą w zakres danego pakietu usług, za co płacimy i czego możemy oczekiwać. Warto również przeanalizować portfolio agencji w celu upewnienia się czy realizowali podobne projekty w przeszłości oraz czy projekty mogą trafić w nasz gust.

Jeśli portfolio spełnia nasze oczekiwania, a firma posiada wiele pozytywnych opinii i referencji, możemy próbować negocjacji cen. Niektóre firmy chcąc utrzymać owocną współpracę oferują niższą cenę, np. jeśli klient dokona przedpłaty.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Definicja skutecznego marketingu, czyli czym jest Google AdWords.

reklama | sprzedaż | content marketing | marketing | 

Definicja skutecznego marketingu, czyli czym jest Google AdWords.

23 maja 2018 by admin

W dobie rozbudowanych narzędzi marketingu internetowego do promocji witryn firmowych i sklepów online warto zadać sobie...

Roxart blog - Nie rób sobie antyreklamy!

reklama | 

Nie rób sobie antyreklamy!

8 maja 2015 by admin

Pierwsze dni wiosny sprawiają że mamy ochotę na zmiany. Sprzątamy biura, myjemy okna i porządkujemy papiery. W tym czasie...

Roxart blog - Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

social media | 

Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

28 czerwca 2019 by Magdalena Miler

W 2020 roku Instagram będzie obchodzić swoje 10 urodziny. Przez dekadę aplikacja zyskała ponad miliard użytkowników...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!