ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: admin
2 lutego 2015 by admin
Nie wszystkie firmy zdają sobie sprawę jak ważnym i potrzebnym elementem jest logo. Stanowi ono identyfikację marki na rynku, a także potrafi wyróżnić firmę spośród tysiąca innych w branży. Odpowiedni projekt logo może wspomóc nie tylko sprzedaż produktu, ale również potrafi przyciągnąć klienta swoją nieprzeciętnością.
Na logo przeważnie składa się znak firmowy + nazwa firmy. Znak firmowy – czyli logotyp – najczęściej ma związek z wykonywaną działalnością. Często patrząc na logotyp, możemy powiedzieć czym dana firma się zajmuje. Inspiracje do stworzenia logotypu można również zaczerpnąć od nazwy firmy. Jeśli jest ona powiązana z przedmiotem działalności, stworzenie odpowiedniego, „chwytliwego” logo jest łatwe i przyjemne. Trudności przysparza nazwa firmy, kiedy jest to połączenie branży i nazwiska właściciela. Wtedy ratujemy logo odpowiednio dobranym, czytelnym i wskazującym na branżę znakiem firmowym.
Jakie cechy powinno mieć dobre logo?
Unikalność – chcemy, aby nasze logo było jedyne w swoim rodzaju. Upewnijmy się, że logotyp nie jest za bardzo zbliżony do znaku popularnej marki. Często przedsiębiorcy zakładając firmę, inspirują się logiem znanej marki. Niestety jest to bardzo zły sposób na zwiększenie rozpoznawalności, może to wręcz zaszkodzić.
Przejrzystość – logo powinno być czytelne i proste. Nie zaśmiecajmy go niepotrzebną treścią czy całą paletą kolorów. Należy się również wystrzegać zbyt małych elementów, które po umieszczeniu na materiałach reklamowych będą nieczytelne, zamazane czy zdeformowane. Już przy projekcie logo trzeba pomyśleć gdzie może być umieszczane i rozpocząć etap projektowania z uwzględnieniem tych wytycznych.
Jeśli chcesz mieć ładne, unikalne i czytelne logo – pozwól zająć się tym specjalistom. Profesjonalna agencja reklamowa posiada odpowiednie rozpoznanie rynku, dlatego wie co jest obecnie na „topie”, jak dopasować znak do branży czy do usług jakie świadczy firma.
Często barierą jest cena – jednak pamiętajmy że logo to podstawa, fundament, na którym opierają się później wszystkie materiały począwszy od wizytówek po strony internetowe.
Nowy
7 marca 2023 by Natalia Lelek
Podczas kiedy Ty zastanawiasz się, czy zatrudnić agencję marketingową, Twoi konkurenci zdobywają rynek. A przecież...
Nowy
15 lutego 2023 by Brygida Biega
Hej! Za nami już jedenaście odcinków Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (jak to możliwe?) jesteś tutaj po raz...
Nowy
6 lutego 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Zaczynasz swoją przygodę z reklamą w mediach społecznościowych? Stoisz przed dylematem wyboru grupy docelowej lub miejsca...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt