ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: admin
7 kwietnia 2014 by admin
Marketing internetowy (E-marketing) jest, jak sama nazwa wskazuje, formą reklamy używającą jako medium Internetu. W dzisiejszych czasach jest on jedną z najważniejszych, jeśli nie najważniejszą metodą marketingu. Pomimo wielu reklam na stronach www które nas denerwują, kampanie reklamowe prowadzone w odpowiedni sposób przynoszą naprawdę korzystne finansowo rezultaty!
Rodzaje marketingu internetowego.
Marketing internetowy nie jest jednorodny. Dzieli się na kilka podstawowych form, z którymi spotykamy się codziennie:
– Reklamy graficzne (display). Zaliczamy do niej wszelkie bannery i inne obiekty graficzne pojawiające się na stronach internetowych.
– E-mail marketing. Metoda ta polega na masowym wysyłaniu wiadomość e-mail do potencjalnych klientów. Jest to stosunkowo łatwa sposób promocji.
Uwaga: Pamiętajmy, aby baza mailingowa z której będziemy korzystać była legalna!
Z mailingiem nie należy przesadzać, po bardzo natarczywej akcji nasze maile będą traktowane jako spam, a co za tym idzie, staną się niezauważalne dla potencjalnych klientów.
– Reklama w Social Media jest kolejną metodą którą warto rozważyć. Polega ona na stworzeniu oraz sumiennym prowadzeniu profilu na jednym lub kilku z portali społecznościowych takich jak: Facebook, Twitter, nk.pl itp.
Najbardziej popularnym portalem społecznościowym w Polsce jest Facebook, dzięki tej platformie jesteśmy w stanie w stosunkowo krótkim czasie dotrzeć do dużej liczby potencjalnych klientów (posty promowane). Fanpage na Facebooku wykorzystuje się najczęściej jako kanał bezpośredniego kontaktu marka → klient.
– Linki sponsorowane (reklama kontekstowa). Dzięki tej metodzie mamy możliwość umieszczenia informacji o naszej stronie www na czołowych miejscach w wyszukiwarce internetowej, finansujemy kampanie poprzez PPC (płacimy za kliknięcie). Promocja firmy w ten sposób jest bardzo skuteczna i zarazem stosunkowo tania. Siłą linków sponsorowanych jest fakt, iż przez wielu użytkowników wyszukiwarek nie są one postrzegane jako reklamy.
–Remarketing to reklamy „śledzące” internautę. Dzięki niemu możemy przypominać o swojej ofercie osobom, które już odwiedziły naszą stronę www. Jest to stosunkowo świeża usługa.
E-marketing posiada wiele zalet, największą z nich jest możliwość łatwego mierzenia rezultatów kampanii oraz jej optymalizacji. Finansowanie promocji w sieci jest też dość sprawiedliwe, ponieważ płacimy za efekt (określoną ilość kliknięć lub wyświetleń). E-marketing jest też tani, w porównaniu do takich mediów jak radio czy telewizja. Cały artykuł zakończę słowami, które padały już wiele razy ” Jeśli nie ma Cię w Internecie, nie istniejesz”. Pamiętaj jednak, że bycie w sieci niczego nie gwarantuje, musisz być na tyle widoczny, aby ktoś mógł Cię znaleźć!
2 czerwca 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Newsletter to regularnie wysyłane wiadomości. Ich pisanie na pozór może wydawać się bajecznie proste, ale czy naprawdę...
22 maja 2023 by Dominik Niedźwiecki
Meta znaczniki zwane również tagami html są jednym z podstawowych elementów, o których musimy pamiętać podczas optymalizacji...
Nowy
4 maja 2023 by Brygida Biega
Hej! Dwunasty odcinek Live Social Special za nami. Tym razem pod lupę wzięliśmy branżę samochodową — omówiliśmy...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt