Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów
!

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

social media | 

5 powodów, dla których musisz zainstalować wtyczkę Messengera na swojej stronie

15 marca 2018 by Magdalena Miler

5 powodów, dla których musisz zainstalować wtyczkę Messengera na swojej stronie

Na początku był Facebook, później Messenger, a później nastąpiła era chatbotów. Dzisiaj masz do czynienia z facebookowym combo i jeśli nie zainstalujesz wtyczki Fb na swojej stronie, stracisz klientów.

Internauci nie są cierpliwi. Technologia nas rozpieszcza i daje możliwość uzyskania natychmiastowych rozwiązań. Czekanie na odpowiedzi skutecznie ostudza nasz entuzjazm, dlatego, gdy na Facebooku pojawiły się chatboty dające możliwość natychmiastowej odpowiedzi na pytania klientów, pewne było, że firma, która nie zdecyduje się na takie rozwiązanie, poniesie straty.

Jeśli jakimś cudem przegapiłeś moment, w którym boty opanowały fanpage na Facebooku, śpieszymy z odpowiedzią – co i jak się stało. Chatboty są programami, które mają udawać zachowanie użytkowników. Wirtualni asystenci na dobre zadomowili się w marketingu, a zwłaszcza w branży e-commerce. Chatboty mają wiele zastosowań, mogą służyć jako newsletter, organizują konkursy, przypominają o promocjach i przede wszystkim – natychmiast udzielają odpowiedzi na pytania klientów. To wszystko bezpośrednio przekłada się na wsparcie sprzedaży.

Zobacz też: Większość wybiera filtry, tymczasem Instagram oferuje profesjonalny edytor zdjęć

Jakiś czas temu na Facebooku pojawiły się chatboty. Rzucili się na nie właściciele mniejszych i większych przedsiębiorstw. Wiedzieli, co robią. Użytkownicy Facebooka wymieniają między sobą ponad 2 miliardy wiadomości miesięcznie. 53% użytkowników prędzej zrobi zakupy w firmie, z którą może prowadzić bezpośrednią korespondencję, a 56% osób najchętniej wysłałoby wiadomość do obsługi, zamiast do niej dzwonić. Idziemy na łatwiznę, jesteśmy coraz bardziej leniwi w kontaktach społecznych. Prędzej napiszemy do kogoś wiadomość, niż zdecydujemy się na rozmowę przez telefon, nie wspominając już o udaniu się do siedziby sklepu. W erze społecznego lenistwa, boty okazały się marketingowym zbawieniem. Komunikacja z wirtualnym asystentem jest mniej formalna, bot nie zadaje nurtujących pytań, a internauta nie martwi się tym, że powie coś, co może go ośmieszyć. Dodatkowo rozmowa przez Messengera nie wymaga wysiłku i przygotowań, jest łatwiejsza i prostsza niż wykonanie telefonu.

Nikogo zatem nie dziwi, że boty zrobiły kawał dobrej marketingowej roboty. Dodatkowym plusem jest fakt, że roboty odpowiadają przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W praktyce działa to tak, ustawiasz automatyczne odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. Jeśli klient zada skomplikowane pytanie, ustawiamy przekierowanie do naszego specjalisty, który udzieli rzeczowej odpowiedzi. Z czasem pojawiła się możliwość wysyłania ofert za pośrednictwem botów, która osiągnęła niemały sukces. Można powiedzieć, że chatboty wypierają tradycyjny mailing, którego otwieralność to zaledwie 6%, a wiadomości na Messengerze otwiera 96% osób, które je dostały! Jedynie 3% osób, które o ofercie firmy zostały powiadomione mailem, kliknęło w link, w przypadku botów na Messengerze, klikalność wynosi 56%! Natychmiastowe udzielanie odpowiedzi, przypominanie o promocjach oraz informowanie o nich przez boty przełoży się na zwiększenie sprzedaży produktów. Nie zapominajmy, że boty można zaprogramować tak, by np. informowały o statusie Twojego zamówienia!

Podsumujmy wszystkie dokonania, które na swoim koncie mają facebookowe chatboty. Zwiększyły sprzedaż usług i produktów, zaangażowały klientów w tworzenie nowych ofert marki, reklamy zaczęły docierać do szerszej grupy odbiorców, klienci przestali być anonimowi – dzięki temu w bezpośredni sposób informowani są o nowościach, a komunikacja z firmą stała się przyjemniejsza.

Nic zatem dziwnego, że Messenger poszedł o krok dalej. Efektem rozwoju botów i aplikacji do wymieniania wiadomości, która rozwinęła się pod skrzydłami Facebooka jest wtyczka Messengera na Twojej stronie internetowej.

Nie mogliśmy zacząć od tematu widgetu Messengera na Twojej stronie bez przybliżenia istoty chatbotów, teraz przejdźmy do rzeczy. Podajemy jak na dłoni 5 powodów, dla których na Twojej stronie powinna pojawić się wtyczka Messengera.

Zobacz też: Planowanie śmierci na Facebooku? Czyli, co dzieje się z profilem na FB po śmierci użytkownika

1. Pojawiają się zapytania

Coś, o czym informowaliśmy Was wcześniej. Istnieje większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient wyśle zapytanie o produkt, niż skontaktuje się telefonicznie w celu poznania szczegółów. Pytania nie zadaje nam wirtualny człowiek, tylko osoba, której dane wyświetlają się nam od razu, stąd możliwość kierowania do niej ofert w przyszłości.

2. Przeniesienie konwersacji między witryną i Facebookiem

Rozmowa rozpoczęta dzięki wtyczce Messengera to płynne połączenie rozmowy przez stronę i kontynuowania jej na aplikacji. Dzięki temu komunikujemy się z dowolnego urządzenia – komputera, telefonu czy tabletu. Dodatkowy plus za zachowanie całej historii rozmowy.

3. Mały koszt

Zainstalowanie wtyczki Messengera dla stron internetowych to kilka minut pracy programisty, a boty to możliwość bezpłatnego wysyłania ofert automatycznie. Zwróćmy też uwagę na koszty ponoszone przez potencjalnego klienta. Nie płaci za rozmowę operatorowi korzysta z aplikacji, której nie instalował specjalnie na potrzeby kontaktów z naszą firmą.

4. Całodobowy kontakt

Od nas zależy, jak będzie wyglądać odpowiedź na pytanie naszego klienta. Może być ona automatycznie zaprogramowana na bocie. Na pytanie, które ląduje na naszym Messengerze może również odpowiedzieć nasz pracownik. Najważniejsza jest jednak możliwość pozostania w kontakcie z klientem o każdej porze dnia. Nawet, gdy zada nam pytanie poza godzinami naszej pracy, boty można zaprogramować tak, że udzielą na nie odpowiedzi lub poinformują, kiedy nasz specjalista zgłosi się do klienta.

5. Jesteś widoczny

Gdy klient wchodzi na Twoją stronę i widzi znajome okienko Messengera, czuje się jak w domu. Nie musi szukać formularza kontaktowego, czy przenosić się na Facebooka w celu wysłania wiadomości. Widget Messengera to dostarczenie klientowi najprostszej drogi do najszybszego kontaktu.

Możliwość zainstalowania wtyczki na Twojej stronie to nowa propozycja od Facebooka. Taka możliwość pojawiła się zaledwie kilka miesięcy temu. Niewątpliwie będzie rozwijana w najbliższym czasie.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Zmiany w Allegro – czy dalej opłaca się tam sprzedawać?

sprzedaż | 

Zmiany w Allegro – czy dalej opłaca się tam sprzedawać?

19 kwietnia 2017 by admin

Allegro od lipca ubiegłego roku wprowadza sukcesywnie zmiany mające na celu zwiększenie sprzedaży. Wprowadza kilka wytycznych,...

Roxart blog - Jak Cię widzą, tak od Ciebie kupują

reklama | sprzedaż | 

Jak Cię widzą, tak od Ciebie kupują

6 czerwca 2017 by admin

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co wpływa na decyzję klienta o zakupie? Tak wiem, temat rzeka, wiele książek zostało...

Roxart blog - Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

social media | 

Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

28 czerwca 2019 by Magdalena Miler

W 2020 roku Instagram będzie obchodzić swoje 10 urodziny. Przez dekadę aplikacja zyskała ponad miliard użytkowników...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!