Poznaj sekrety skutecznej promocji klubów i dyskotek

admin
Poznaj sekrety skutecznej promocji klubów i dyskotek

Całą salę po brzegi wypełniają ludzie. Laserowe światła i głośne, przeszywające bity budują klimat imprezy. Wszyscy jak w transie, z ekstazą wymalowaną na twarzy, ruszają się w rytm muzyki. W powietrzu czuć wibrujące emocje. Wiesz, że tak mogą wyglądać wszystkie imprezy, które organizujesz. Twoja imprezownia ma swój niepowtarzalny styl, a DJ-e, którzy u Ciebie grają do czerwoności rozgrzewają towarzystwo setami. Tylko ta frekwencja…

Niezależnie od tego jak dobry klub czy dyskotekę prowadzisz, potrzebujesz odpowiedniej promocji. W przypadku imprez najlepsza jest tradycyjna forma reklamy, czyli plakaty. Bez nich wszystkie wydarzenia muzyczne skazane są na porażkę. Jednak nie wystarczy „jakiś plakat”. Projektowanie plakatów to prawdziwe wyzwanie. Dowiedz się jak zrobić to skutecznie:

1. Plakat musi zawierać niezbędne informacje: nazwę imprezy; pseudonimy artystyczne gwiazd, które wystąpią; ceny za bilet wstępu; numer pod którym można dokonać rezerwacji i oczywiście dokładną datę oraz miejscówkę. Krótko, zwięźle i na temat. Nie zamieszczaj tam informacji, że impreza z całą pewnością będzie odjazdowa, a goście oszaleją z euforii. To puste frazesy.

2. Mniej znaczy więcej: przekaz musi być jasny i zrozumiały od pierwszego rzutu oka na plakat. Projekt graficzny powinien wzbudzać emocje, intrygować, sprawiać że Twoja impreza stanie się pożądana. Postaw na jeden wyrazisty element, np. nazwę i pobudzający wyobraźnię obraz. Przeładowany grafikami i tekstem plakat będzie straszył, a nie przyciągał uwagę.

3. Plakat to rodzaj sztuki użytkowej. W każdej branży przybiera trochę inną konwencję. W muzycznej musi być energetyczny, prosty w odbiorze i jasno zapowiadający nadchodzące wydarzenie. Nie bój się eksperymentów, pokaż obrazem dobrą muzykę i czekającą na uczestników imprezy całonocną, szaloną zabawę. Ekspresyjna grafika czy trafione, dobrze obrobione zdjęcie sprawią, że Twój plakat odniesie sukces.

4. Dobry plakat musi odzwierciedlać indywidualny charakter każdej imprezy: jeśli będzie taneczna, mogą wizualizować ją tańczący ludzie, jeśli elektroniczna, wybierz grafikę przedstawiającą grę świateł czy zdjęcie w formie rozsypujących się szkiełek. Oprzyj projekty graficzne na zrozumiałym motywie, ale przedstawionym w ciekawy sposób. Wykorzystaj kolory, czcionki, obrazy, efekty programów graficznych.

5. Każda impreza to okazja do plakatowania. Każdy plakat to szansa na ściągnięcie tłumów na konkretne wydarzenie, a także na budowanie wizerunku Twojego klubu. Dlatego Twoje plakaty powinny być oryginalne, ale również zaprojektowane w jednym, spójnym stylu. Może tworzyć go kolorystyczny motyw, specyficzna czcionka czy grafika opracowywana w tej samej konwencji. Taka przemyślana komunikacja wizualna pomoże budować markę Twojej imprezowni.

6. Organizowanie imprez to odpowiedzialna i wymagająca sprawa. Nie musisz jednak wszystkiego robić sam – umiejętność rozsądnego delegowania zadań to atut managera. Dobrze dobrana agencja reklamowa przygotuje profesjonalną strategię komunikacji wizualnej, dzięki której Twoja imprezownia stanie się rozpoznawalna. Następnie specjaliści opracują profesjonalne i odstrzałowe plakaty adekwatne do każdej imprezy, którą zorganizujesz.

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony