Rebranding – co to jest i jak go profesjonalnie przeprowadzić?
Logo jest bardzo ważnym elementem tożsamości marki. Dobre może pomóc marce, tak samo, jak złe może zaszkodzić. Najlepiej, gdy jest dobrze przemyślane i odzwierciedla charakter marki. Logo często odstrasza swoim wyglądem lub powoduje u odbiorców niekorzystne skojarzenia. Niektóre są ponadczasowe, jednak wiele z nich powstało pod wpływem pewnych trendów, które po jakimś czasie się przedawniają.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby przeprowadzić lifting logo. Polega on na odświeżeniu przestarzałego wizerunku marki. Logotyp może być zupełnie nowy lub delikatnie zmieniony według obecnych standardów. Nowoczesne logo z pewnością przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności marki. Trzeba iść z duchem czasu i nie bać się zmian. Nie należy zapominać jednak o tradycji, wieloletnim doświadczeniu i zaufaniu, na które pracowało się przez lata.
Wiele światowych marek zmieniało swoje logo i to niejednokrotnie. Loga takich gigantów jak McDonald’s, Apple czy Nike ewoluowało na przestrzeni lat. Mimo wszystko cały czas były na tyle charakterystyczne, że nie zaszkodziło to rozpoznawalności marki. Nowy znak firmowy jest wręcz wymogiem nowych czasów. Firmy z przestarzałym logo nie są odbierane pozytywnie. Wyobrażacie sobie pierwsze logo Apple funkcjonujące w dzisiejszych czasach? Nowoczesność jest odbierana jako prestiż, nowatorstwo i postępowość.
Elegancja, minimalizm i prostota to cechy nowoczesnego logo. Oprócz względów estetycznych firmy decydują się na rebranding głównie z powodu rozszerzenia działalności, zmiany branży, połączenia firm lub przejęcia cudzej marki.
Jeżeli planujecie zaprojektowanie logotypu dla swojej firmy, warto powierzyć to zadanie agencji reklamowej. Profesjonaliści potrafią wykorzystać odpowiednio zasady projektowania, dzięki czemu będziesz miał pewność, że logo będzie odzwierciedlać unikalny charakter Twojej firmy.
wróć do listy wpisówCo Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)