Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Natalia Rykała

marketing | 

Rejection fee w przetargu – czyli dlaczego warto płacić cukierniom za kawałek tortu?

26 października 2020 by Natalia Rykała

Rejection fee w przetargu – czyli dlaczego warto płacić cukierniom za kawałek tortu?

Czy rejection fee w ogóle istnieje? To pytanie zadaje sobie wiele agencji reklamowych w Polsce, które nauczone doświadczeniem – nawet nie oczekują zapłaty za pracę wykonaną na potrzeby składania oferty przetargowej. Warto jednak wiedzieć, że wprowadzenie opłat za udział w przetargu może znacząco podnieść efektywność i jakość otrzymywanych zgłoszeń. Dlaczego?

Czym jest rejection fee?

Wyobraź sobie, że potrzebujesz tortu na wesele. Nie wiesz jeszcze, na jakim smaku dokładnie Ci zależy. Chcesz, żeby był słodki. I dobry. Zamawiasz więc próbkę w 3 różnych cukierniach, które przygotowują go specjalnie dla Ciebie. Po wypróbowaniu każdego z nich stwierdzasz, że smakuje Ci tylko jeden. I zapłacisz tylko za niego. Brzmi nieco absurdalnie, prawda?

Rejection fee to opłata za udział w przetargu, którą firma może wprowadzić w swoim projekcie. Dzięki niej agencje mają okazję w pewnym stopniu pokryć koszty poniesione na pracę związaną z przygotowaniem swojej koncepcji dla zleceniodawcy.

W naszym słodkim przykładzie oznaczałoby to, że każda z cukierni otrzyma częściową zapłatę za próbkę tortu, którą dla Ciebie upiekła. Bo przecież nie może już sprzedać jej komuś innemu. Przyznasz, że brzmi to lepiej. 😉

Tak jak cukiernia zużywa swój czas i składniki do wypieków – tak agencje reklamowe wykorzystują swoje zasoby do stworzenia koncepcji do przetargu. Poświęcają godziny, aby wymyślić „przepis”, dzięki któremu tworzą gotowy projekt dla Twojej firmy.

Czy to oznacza, że korzyści z tej opłaty leżą tylko po stronie agencji? Nie.

Dlaczego wprowadzenie rejection fee w przetargu opłaca się Twojej firmie?

  • Twój przetarg stanie się ważniejszy

Cukiernia chętniej upiecze dla Ciebie tort do spróbowania, jeśli będzie wiedziała, że zapłacisz przynajmniej za czas poświęcony na wymyślenie przepisu.

Nagrodzenie wysiłku włożonego w przygotowanie najlepszej oferty to duża motywacja dla agencji. Wiedząc, że otrzyma zapłatę za poświęcony czas, po prostu lepiej przyłoży się do wykonywanych projektów i potraktuje przetarg priorytetowo. Spośród wszystkich aktualnych przetargów – Twój będzie najważniejszy.

  • Dobierzesz najlepsze agencje dla swojego projektu

Jeśli chcesz zapłacić za każdą próbkę tortu, zamawiasz wypiek tylko w 2-3 cukierniach. To z kolei sprawia, że dobierasz je w sposób bardziej przemyślany.

Organizując płatny przetarg, zapraszasz do udziału mniej agencji. Zamiast kilkunastu różnych firm, swoje koncepcje przedstawi Ci jedynie kilka. Dzięki temu do pierwszego etapu dobierzesz agencje, które mają dokładnie takie umiejętności i doświadczenie, jakich oczekujesz w swoim przetargu.

  • Otrzymasz lepszą jakość zgłaszanych koncepcji

Cukiernia, która rywalizuje tylko z kilkoma konkurentami, jest bardziej zmotywowana do podjęcia wyzwania. Wie, że może upiec najlepszy tort dla Ciebie i dzięki temu zostać wybraną.

Mniejsza liczba konkurentów, którzy rywalizują między sobą w przetargu to dla agencji większa szansa na zwycięstwo. To kolejny powód do tego, by przedstawić Ci najlepszy pomysł i wyprzedzić swoim projektem pozostałych uczestników. Dzięki temu masz możliwość wyboru spośród wartościowych zgłoszeń.

  • Twoja firma stanie się odpowiedzialnym partnerem

Jeśli po raz kolejny będziesz poszukiwał dobrego tortu – zgłoszą się do Ciebie sprawdzone cukiernie, którym zależy na uczciwej współpracy.

Wprowadzenie rejection fee do oferty przetargowej to jeden z elementów CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu). Dzięki temu Twoja firma uwzględni interes agencji oraz zdobędzie ich zaufanie. Partnerzy biznesowi docenią dobrą praktykę stosowaną przez Ciebie podczas przetargów. Pozytywny wizerunek zadziała na korzyść firmy.

Wprowadzenie rejection fee na przykładzie tortu być może wywołuje w Tobie jedynie ochotę na słodką przekąskę, ale pomyśl – co w przypadku, gdy „składnikami” potrzebnymi do przygotowania tortu nie są mąka czy cukier a kilkanaście godzin pracy specjalistów z branży? Za pomocą płatnego przetargu masz okazję ugryźć spory kawałek dobrego tortu przygotowanego na bazie doświadczeń i wiedzy profesjonalistów. Dzięki rejection fee otrzymasz jakość, nie ilość.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Wpadki językowe w reklamie

reklama | content marketing | 

Wpadki językowe w reklamie

14 października 2016 by admin

W świecie reklamy często spotykamy się z wszelkiego rodzaju wpadkami. Językowe zdarzają się co chwilę. Szczególnie...

Roxart blog - Jak wzbogacić firmę w 7 punktach.

marketing | 

Jak wzbogacić firmę w 7 punktach.

11 stycznia 2016 by admin

Zacznijmy od początku, wszystkie pieniądze jakie posiada firma pochodzą od klientów. Tak wiem jest to banał, jednak...

Roxart blog - Szkolimy się! Copywriting sprzedażowy i jego skuteczność

pozycjonowanie | 

Szkolimy się! Copywriting sprzedażowy i jego skuteczność

1 października 2020 by admin

W ubiegłym tygodniu nasza copywriterka Natalia wzięła udział w szkoleniu z Copywritingu Sprzedażowego zorganizowanego...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!