Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów
!

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: admin

reklama | 

Ładna reklama sprzeda więcej

15 maja 2015 by admin

Ładna reklama sprzeda więcej

Często w swoich wpisach używam naszych polskich cytatów i tym razem będzie tak samo. Ponoć ładny ma w życiu lżej/ łatwiej. Co ciekawe badania na uczelniach wyższych mówią, że ładni ludzie lepiej radzą sobie w życiu, łatwiej wzbudzają w nas zaufanie. Zastanów się jak często kupujesz produkty przy stoiskach, gdzie sprzedawczyni lub sprzedawca są po prostu ładni. Podejrzewam, że często robimy to podświadomie. Teraz przełóżmy to na świat reklamy.

Jeśli podświadomie bardziej ufamy atrakcyjnym osobom, to sprawa wygląda identyczne przy projektach różnego rodzaju reklam czy opakowań. Podam teraz przykład, który sam zaobserwowałem – opakowania marek własnych w sklepach Tesco. Kiedyś białe, bez wyrazu, wykonane po prostu by były, już na pierwszy rzut oka widać, że produkt w takim opakowaniu jest tani, a co za tym idzie, niskiej jakości! Teraz te same produkty pojawiły się w nowych, ładnych opakowaniach i na pierwszy rzut oka nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy jest to marka własna Tesco, czy też produkt z wyższej półki. Moim zdaniem obserwując duże, a raczej bardzo duże marki, możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy. Dzieje się tak, ponieważ duże firmy wydają wielkie sumy na badania rynku. Każda zmiana ma maksymalizować zyski dla tych firm. Obserwujmy i uczmy się jak skutecznie oszczędzać pieniądze, a wprowadzone przez nas zmiany będą generować zyski.
Ok, ale co to ma do mojej firmy? A no ma sporo. Opisana powyżej sytuacja pokazuje, że ludzie kupują oczami. Wiele osób skupia się na produkcie w środku – tak, jest on bardzo ważny, jednak zanim ktoś go wypróbuje zobaczy opakowanie. To właśnie opakowanie ma sprawić, że klient zechce kupić. A o kupowanie przez klientów nam właśnie chodzi.

Jak opakować swój biznes.

Powyżej opisałem jak to wygląda z opakowaniami. Zapewne większość pomyślała: „..mnie to nie dotyczy, ja sprzedaję usługi lub prowadzę sklep..” I tu się mylisz!
Każda firma niezależnie od branży ma swoje opakowanie. Strona internetowa, materiały, takie jak ulotki, wizytówki, broszury, itp. To wszystko jest opakowaniem Twojej firmy! Bo zanim ktoś do Ciebie zadzwoni, aby kupić, natknie się właśnie na te materiały. Są one swoistym opakowaniem Twojego biznesu.

Ładne czy brzydkie o to jest pytanie

Jak możemy określić, czy projekty graficzne materiałów promujących nasz biznes są ładne? Pracując w Agencji Reklamowej jako osoba, która ma bezpośredni kontakt z nowymi klientami i wypełnia razem z nimi brief, mogę powiedzieć jedno: większość z nich mówi zdanie „ma się rzucać w oczy”, a przy pytaniu o kolorystykę najczęściej słyszę „żółty bo go widać z daleka”. A żeby potwierdzić moje słowa, podczas najbliżej wyprawy do sklepu zwróć uwagę na tablice przy drodze, jakiego najczęściej są koloru?
Co najśmieszniejsze, nie mówię tu tylko o tych najmniejszych klientach.
Nie wspomnę o tym, że wszyscy chcą na każdym materiale reklamowym uwzględnić wszystkie informacje o firmie, łącznie z numerem buta właściciela lub prezesa. Brzmi to śmiesznie i takie też jest. Potem zaczyna się urabianie, że lepiej będzie tak, a nie siak… Czasem uda się wygrać, a czasem nie. Jednak wróćmy do meritum, tak jak pisałem na samym początku ładni ludzie wzbudzają nasze zaufanie. Dlatego też ładne materiały promocyjne wzbudzają nasze zaufanie. Z tego względu prace graficzne oddajemy w ręce grafika z doświadczeniem i „wyczuciem smaku”. Jako marketingowiec z zamiłowania wiem, że wcześniej trzeba przygotować informacje, które mają się tam znaleźć. Jednak cała szata graficzna pozostaje w rękach grafika. Owszem, możemy zaproponować poprawki, pamiętajmy jednak, że prace związane z grafiką należy zostawić profesjonaliście. On najlepiej wie jak ma to wyglądać, aby generować zyski. W sumie dobry grafik + dobry marketingowiec równa się zysk dla klienta. Moim zdaniem – jeśli nie znam się na czymś, to się nie wtrącam. Brzmi to arogancko, ale tak jest. Jeśli nie znam się na mechanice samochodowej bo nie wiem jak działa silnik spalinowy, to nie wtrącam się podczas jego naprawy. W sumie mój samochód oddaje tylko do dobrych i sprawdzonych wcześniej serwisów. Aby nasza reklamy dobrze działała musimy udać się do specjalistów. Nawiązując do tematu: opakujmy dobrze i ładnie swój biznes, a liczba Twoich klientów znacznie wzrośnie. Weź przykład z największych.

Autor: Krystian Ficek

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Co Twojej firmie da SEO?

content marketing | marketing | 

Co Twojej firmie da SEO?

21 sierpnia 2018 by Magdalena Miler

SEO to jedno z tych modnych w ostatnich latach terminów, które wyrosły jak grzyby po deszczu. Prawda jest brutalna - jeśli...

Roxart blog - #TB – Wspominamy Mistrzostwa Polski w skokach do wody

content marketing | 

#TB – Wspominamy Mistrzostwa Polski w skokach do wody

29 marca 2019 by Magdalena Miler

W marketingu czujemy się jak ryba w wodzie i wiemy, że na własny rozwój składa się także wsparcie innych, dlatego...

Roxart blog - Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

social media | 

Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

28 czerwca 2019 by Magdalena Miler

W 2020 roku Instagram będzie obchodzić swoje 10 urodziny. Przez dekadę aplikacja zyskała ponad miliard użytkowników...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!