Szkolimy się! Copywriting sprzedażowy i jego skuteczność

Internet jest wypełniony tekstami. Czytamy je na stronach internetowych, w opisach produktów, w newsletterze. Ale czy są one skuteczne i spełniają swój cel? Tutaj zaczynają się schody. Schody, które z łatwością pokonuje dobry copywriting.
Podczas szkolenia uczyliśmy się umiejętności tworzenia dobrych tekstów, od których ciężko się oderwać i co ważne, które pozytywnie wpływają na sprzedaż. Wbrew pozorom sprzedaż słowami nie opiera się jedynie na wyliczaniu zalet produktu czy usługi. Aby tekst był skuteczny, trzeba czegoś więcej. Ważne jest zrozumienie i poznanie osoby, która jest naszym odbiorcą. Zanim rozpoczniemy pisanie, musimy wiedzieć DO KOGO kierujemy nasze słowa. Dopiero później CO chcemy powiedzieć i na końcu JAK to zrobimy.
Szkolenie pozwoliło mi nie tylko usystematyzować posiadaną już wiedzę, ale także rozwinąć nowe umiejętności, które na pewno wykorzystam podczas pisania. Dobrze napisane teksty sprzedażowe wpływają na decyzje zakupowe oraz zachowania klienta. Dzięki sprawdzonym technikom budowania tekstów wiem, jak pisać z korzyścią dla konsumenta oraz skłaniać ich do wykonania pożądanej akcji zgodnej z ich potrzebami.
wróć do listy wpisówCo Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (32)
- digital marketing (16)
- e-commerce (18)
- fotografia (3)
- GetResponse (2)
- grafika (6)
- influencer marketing (6)
- marketing (100)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (5)
- reklama (56)
- reklama w google (14)
- SEO (19)
- social media (50)
- social special (8)
- sprzedaż (56)
- strony internetowe (27)
- sztuczna inteligencja (5)
- wideo (4)