Szkolimy się! Copywriting sprzedażowy i jego skuteczność

SEO
admin
Szkolimy się! Copywriting sprzedażowy i jego skuteczność
W ubiegłym tygodniu nasza copywriterka Natalia wzięła udział w szkoleniu z Copywritingu Sprzedażowego zorganizowanego przez sprawny.marketing. Szkolenie poprowadził Paweł Tkaczyk - jeden z najbardziej rozpoznawalnych ekspertów od budowania marki w Polsce. Celem szkolenia było szlifowanie umiejętności pisania dobrych tekstów, które wpływają na sprzedaż. Zapytaliśmy Natalię o jej wrażenia po szkoleniu. Przeczytajcie, czego się nauczyła.

Internet jest wypełniony tekstami. Czytamy je na stronach internetowych, w opisach produktów, w newsletterze. Ale czy są one skuteczne i spełniają swój cel? Tutaj zaczynają się schody. Schody, które z łatwością pokonuje dobry copywriting.

Podczas szkolenia uczyliśmy się umiejętności tworzenia dobrych tekstów, od których ciężko się oderwać i co ważne, które pozytywnie wpływają na sprzedaż. Wbrew pozorom sprzedaż słowami nie opiera się jedynie na wyliczaniu zalet produktu czy usługi. Aby tekst był skuteczny, trzeba czegoś więcej. Ważne jest zrozumienie i poznanie osoby, która jest naszym odbiorcą. Zanim rozpoczniemy pisanie, musimy wiedzieć DO KOGO kierujemy nasze słowa. Dopiero później CO chcemy powiedzieć i na końcu JAK to zrobimy.

Szkolenie pozwoliło mi nie tylko usystematyzować posiadaną już wiedzę, ale także rozwinąć nowe umiejętności, które na pewno wykorzystam podczas pisania. Dobrze napisane teksty sprzedażowe wpływają na decyzje zakupowe oraz zachowania klienta. Dzięki sprawdzonym technikom budowania tekstów wiem, jak pisać z korzyścią dla konsumenta oraz skłaniać ich do wykonania pożądanej akcji zgodnej z ich potrzebami.

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony