Strona internetowa jako niezbędnik każdej firmy

Czasy się zmieniają, zmianom ulegają również sposoby docierania do klientów oraz informowania o działalności. To, co jeszcze do niedawna wystarczało, czyli ulotki, foldery i wizytówki schodzą na drugi plan, zaś strona www, postrzegana dotychczas jako swoisty luksus, stała się obecnie istotnym, wręcz nieodłącznym komponentem każdej szanującej się firmy.
Niezależnie od tego, czy otwierasz nowy interes, czy też prowadzisz firmę już kilkadziesiąt lat, stworzenie firmowej strony jest niezbędne i wpłynie korzystnie na rozwój Twojego biznesu.
Należy jednak pamiętać o kilku ważnych kwestiach. Jedną z nich jest to, iż nasza strona www musi być idealna – estetyczna, przejrzysta, użyteczna i funkcjonalna. Tak, jak zapraszamy klienta do swego biura i dbamy o to, by jak najlepiej się w nim czuł, tak samo musimy postarać się o odpowiedni wygląd firmowej strony. Dobra strona internetowa powinna być również przystosowana do wyświetlaczy urządzeń mobilnych, takich jak smartfony czy tablety. Teksty na stronie muszą być czytelne, unikalne i aktualizowane. Klient ma wtedy pewność, że korzysta z bieżących informacji, przebywanie na stronie nie jest dla niego męczące, szybko szuka tego, co najbardziej go interesuje. Łatwość aktualizacji strony internetowej pozwala na umieszczanie bieżących informacji o firmie, oferowanych produktach czy usługach. Ponadto można umieścić dowolną ilość informacji – nie musimy swoich danych ograniczać do minimum.
Utworzenie strony internetowej to dopiero początek jej życia. Nawet najlepsza strona bez reklamy w Internecie nie będzie przynosić zysków, a im więcej reklam, tym większa ich skuteczność. Istnieje kilka zróżnicowanych form marketingu internetowego:
• Social media marketing – marketing z wykorzystaniem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Nasza klasa, Twitter. Polega na prowadzeniu profilu firmy, a dzięki temu jej promowaniu.
• Reklama graficzna(display) – najpopularniejsze narzędzie marketingu internetowego. Jest to reklama zawierająca elementy grafiki (najczęściej baner) emitowana w Internecie.
• E-mail marketing –wykorzystywanie poczty elektronicznej do przesyłania reklam.
• Linki sponsorowane – jest to reklama, będąca bezpośrednią odpowiedzią na słowa kluczowe wpisane do wyszukiwarki, wyświetlana nad wynikami wyszukiwania.
• Remarketing – to możliwość ponownego dotarcia do użytkownika, który odwiedził naszą witrynę, ale nie dokonał na niej oczekiwanego działania. Dzięki temu, iż zapisana jest historia i schemat postępowania potencjalnego klienta na stronie (np. przeglądane produkty), istnieje możliwość przesłania mu reklamy odpowiadającej jego potrzebie.
Każdy z wyżej wymienionych sposobów jest jednakowo dobry. W początkowej fazie współpracy z agencją reklamową, wspólnie określicie które metody będą dla Ciebie najlepsze. Pamiętaj, że reklama w Internecie jest w 100% mierzalna, a dzięki temu możesz na bieżąco śledzić jej efekty.
Inwestując w dobrą stronę internetową oraz dodatkową reklamę w sieci, inwestujemy w rozwój swojej firmy. Internet bowiem jest obecnie najlepszym medium informacji, reklamy, komunikacji. To odpowiednia platforma do robienia interesów.
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (22)
- digital marketing (10)
- e-commerce (15)
- fotografia (2)
- GetResponse (2)
- grafika (5)
- influencer marketing (4)
- marketing (73)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (2)
- reklama (50)
- reklama w google (12)
- SEO (14)
- social media (46)
- social special (8)
- sprzedaż (54)
- strony internetowe (18)
- wideo (2)
Co Cię interesuje?
- Bez kategorii (2)
- case study (6)
- content marketing (22)
- digital marketing (10)
- e-commerce (15)
- fotografia (2)
- GetResponse (2)
- grafika (5)
- influencer marketing (4)
- marketing (73)
- nasza agencja (17)
- pozyskiwanie leadów (2)
- reklama (50)
- reklama w google (12)
- SEO (14)
- social media (46)
- social special (8)
- sprzedaż (54)
- strony internetowe (18)
- wideo (2)