ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: admin
22 listopada 2016 by admin
Facebook posiada szereg funkcjonalności, które można wykorzystać do prowadzenia fanpage'a, aby stał się efektywniejszy. Ten serwis społecznościowy jest ciągle udoskonalany pod tym względem. Ostatnimi czasy wprowadzili nową funkcję, jaką jest dodawanie usług.
Usługi wyświetlają się na samej górze, zaraz pod zdjęciem w tle, przed najnowszymi postami. Składają się z nazwy, ceny, zdjęcia i krótkiego opisu. Dzięki tej opcji możesz przedstawić swoją ofertę. W pewnym sensie jest to darmowa reklama, pozwalająca w prosty sposób uzyskać nowych klientów. Użytkownik od razu po wejściu na fanpage widzi, co oferujesz.
Opcję usługi znajdziesz po lewej stronie, pod zakładką „Informacje”. Po kliknięciu wyświetli się przycisk „Dodaj usługę”. W nowym oknie należy wypełnić wymagane pola i dodać zdjęcie lub grafikę. Nazwa może zawierać 40, a opis 200 znaków, warto więc przemyśleć opis, aby zawrzeć najważniejsze informacje i korzyści, jakie uzyska klient. Na stronie głównej fanpage’a wyświetla się tylko kilka początkowych słów, dlatego są one najważniejsze w opisie. Dopiero po kliknięciu w opis lub „zobacz wszystkie”, użytkownik zostaje przekierowany do podstrony z pełnymi usługami.
Dodanie zdjęcia jest opcjonalne, ale jego obecność sprawi, że pole będzie atrakcyjniejsze. W polu cena wcale nie musimy dodawać liczb. Można dodać tekst np. zachęcający do skorzystania z usługi. Po dodaniu wszystkich usług można swobodnie edytować i zmieniać ich kolejność. Trzy pierwsze wyświetlane są na stronie głównej, dlatego warto tam dodać te najważniejsze, w którychspecjalizuje się firma.
Nawet jeśli posiadasz stronę internetową, warto mieć opisane usługi na fanpage’u. Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, na którym konta mają przeróżni ludzi, również Twoi potencjalni klienci. Często pierwszy kontakt użytkownik z firmą ma właśnie przez fanpage’a, dobrze więc mieć wypisane wszelkie informacje – w tym usługi – które wzbudzą zainteresowanie i zachęcą do kontaktu.
Jeśli użytkownik będzie zainteresowany jakaś usługą, to z pewnością odwiedzi stronę www, aby sprawdzić szczegóły.
Nowy
7 marca 2023 by Natalia Lelek
Podczas kiedy Ty zastanawiasz się, czy zatrudnić agencję marketingową, Twoi konkurenci zdobywają rynek. A przecież...
Nowy
15 lutego 2023 by Brygida Biega
Hej! Za nami już jedenaście odcinków Live Social Special. Jeśli jakimś cudem (jak to możliwe?) jesteś tutaj po raz...
Nowy
6 lutego 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Zaczynasz swoją przygodę z reklamą w mediach społecznościowych? Stoisz przed dylematem wyboru grupy docelowej lub miejsca...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt