Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Krystian Ficek

reklama |  sprzedaż | 

UVP – Receptą na nieskuteczny marketing?

17 lutego 2021 by Krystian Ficek

UVP – Receptą na nieskuteczny marketing?

Niemal nieograniczony wachlarz dostępnych towarów i usług sprawia, że coraz trudniej przyciągnąć uwagę potencjalnych nabywców (co stało się jeszcze trudniejsze w dobie social mediów). Sposobów na znalezienie się w centrum uwagi jest wiele. Przedsiębiorcy stosują różnorodne strategie promocyjne, cenowe i produktowe, aby zwiększyć swoją atrakcyjność w oczach odbiorców. Nie trudno jednak o wniosek, że to produkt sam w sobie jest najważniejszy. Aby sprzedać go z sukcesem, musisz pamiętać o konieczności sformułowania UVP. Jeśli nazwa ta brzmi dla ciebie tajemniczo, zachęcam do dalszej lektury.

Czym jest UVP?


UVP to skrótowiec od angielskiego sformułowania „Unique Value Proposition” i oznacza unikalną wartość danego towaru lub usługi. Jest to niepowtarzalna cecha, cenna z punktu widzenia konsumenta, która przekona go do wyboru właśnie twoich produktów. Co prawda odpowiednia strategia cenowa umożliwia zdobywanie określonych przewag nad konkurencją, jednak zawsze istnieje ryzyko, że ktoś sformułuje atrakcyjniejszą. Ceny można bowiem kształtować w dość elastyczny sposób. Produkt, wraz ze swoją jakością i funkcjonalnościami, stanowi zaś rdzeń, który można przekształcać jedynie do pewnego stopnia.

Dlaczego warto spisać UVP?


Spisanie UVP należy rozpatrywać w kategoriach inwestycji. Jak zostało wspomniane, nie będzie ono ulegało znacznym przekształceniom. To właśnie konsekwencja w zakresie wyróżników charakteryzujących Twoje produkty pozwoli odbiorcom kojarzyć je z określonymi wartościami. Dobrze sformułowane UVP, wraz z odpowiednio dobraną strategią cenową oraz działaniami promocyjnymi (z naciskiem na marketing internetowy) pozwalają na skuteczne przyciągnięcie uwagi odbiorców i skłonienie ich do podjęcia pożądanych przez ciebie działań. Dlatego też warto dogłębnie przeanalizować swoje przewagi konkurencyjne, korzystając z pomocy specjalistów z Agencji Reklamowej.

Jak stworzyć swoją propozycję unikalnej wartości?


Pierwszym krokiem do sformułowania dobrego UVP jest poznanie swojej grupy docelowej. Trudno o wskazanie, z natury subiektywnych, wyróżników, które przekonałyby wszystkich. Warto więc nazwać problem lub potrzebę, dla której twój produkt stanowi rozwiązanie. Wartość twojego produktu powinna być przy tym wielowymiarowa — powinieneś dostrzec możliwie najwięcej jego atutów. Pozwoli to na stworzenie większej ilości scenariuszy, bazujących na różnych wartościach i ostateczny wybór najlepszego z nich.

Unikalne wartości organizacji – przykłady


UVP jest powszechnie stosowanym narzędziem marketingowym, dlatego też przykładów jego zastosowania jest bardzo dużo. Wśród marek, które oparły na nim swoje działania można wymienić:

  • Zalando, którego UVP stanowi ogromna baza dostępnych produktów oraz możliwość ich darmowego zwrotu przez długi okres,
  • Uber — każdy może zarabiać pieniądze na wożeniu ludzi z wykorzystaniem własnego samochodu,
  • Revolut — umożliwiający szybką i tanią wymianę 150 walut i wypłatę pieniędzy.

Jak widać, stworzenie niepowtarzalnego produktu jest nieodzowne, aby osiągnąć sukces. Przemyślane i trafnie sformułowane UVP pozwala zaś pozyskać nowych klientów, zachować dotychczasowych, a ostatecznie stać się liderem rynku.


Jeśli potrzebujesz pomocy w sprecyzowaniu UVP Twojego produktu/ usługi lub firmy, mam dobrą informację. Organizujemy warsztaty kreatywne na których pomożemy Ci sprecyzować Unique Value Proposition a to będzie miało olbrzymi wpływ na skuteczność Twojego marketingu.

Skontaktuj się z nami:
Łukasz
Specjalista ds. #SKUTECZNEGO Marketingu

+48 516 463 911

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - Genialny real time marketing zainspirowany… zniszczoną pracą Banksy’ego

    social media | 

    Genialny real time marketing zainspirowany… zniszczoną pracą Banksy’ego

    17 października 2018 by Magdalena Miler

    Czym jest marketing czasu rzeczywistego? To szybka i trafna reakcja marketingowa na nagłą i niezaplanowaną sytuację....

    Roxart blog - Jak Cię widzą, tak od Ciebie kupują

    reklama | sprzedaż | 

    Jak Cię widzą, tak od Ciebie kupują

    6 czerwca 2017 by admin

    Czy zastanawiałeś się kiedyś, co wpływa na decyzję klienta o zakupie? Tak wiem, temat rzeka, wiele książek zostało...

    Roxart blog - Jak przygotować się do zmiany strony internetowej?

    marketing | 

    Jak przygotować się do zmiany strony internetowej?

    12 lutego 2016 by admin

    Pracując w agencji reklamowej zauważyłem, że klienci zamawiający stronę internetową nie wiedzą jak przygotować się...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
    Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
    Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
    Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
    Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!