Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów
!

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Magdalena Miler

social media | 

Social Special, czyli przegląd głośnych postów z ostatnich tygodni

11 lutego 2019 by Magdalena Miler

Social Special, czyli przegląd głośnych postów z ostatnich tygodni

Kilometry pokonane myszką i nigdy niekończące się scrollowanie własnego fejsa nie powinny iść na marne. W końcu dzisiejszy człowiek przetwarza taką ilość informacji, na myśl od której jego przodkowie traciliby przytomność w oka mgnieniu. A co dopiero ma powiedzieć specjalista od contentu, który każdego dnia zalewany jest świeżymy danymi?

By wiedza ta nie poszła w las, startujemy z serią cyklicznych przeglądów mediów społecznościowych. Co działo się na naszych wallach od początku stycznia 2019 roku?

Poruszenie internautów widać jak na dłoni feedzie. Wystarczy jedna akcja marketingowa czy jeden post, by zjednoczyć rzesze internautów, którzy w zależności od jego treści przyjmują postać zaciekłych hejterów, ekspertów bez granic, nieskończonych śmieszków albo prawdziwych odbiorców przepełnionych empatią. Jakie sytuacje łączyły nas w postach od początku roku?

1. Zrobili nas w jajo

World Record Egg to tajemnicze konto na Instagramie, które zostało założone kilka tygodni temu. Zaczęło się od stockowego zdjęcia kurzego jajka, a akcja została nagłośniona w mediach. Stojące za nią osoby namawiały na pobicie rekordu lajków ustanowionego przez Kylie Jenner (18 milionów serduszek pod pierwszym zdjęciem jej córki, Stormi). Udało się – World Record Egg skończyło z ilością ponad 52 milionów lajków.

Gdzieś tam w tle była jeszcze obietnica, że akcja przeprowadzona jest w konkretnym celu i dotyczy wielu z nas. O dziwo, została spełniona. Oczywiście, jak to w sieci bywa z dodatkiem promocji. Jajko pękło, a pod rozlatującą się skorupką podpisała się platforma streamingowa Hulu i Mental Health America. Hulu wyemitowało spot wspomnianej instytucji zajmującej się osobami z problemami natury psychicznej.

— Jestem jajkiem bijącym rekord świata. Ostatnio zacząłem pękać. Dopadła mnie presja mediów społecznościowych. Jeśli ty też cierpisz, porozmawiaj z kimś — ogłosiło jajko.

 

Wyznanie jajka wzmocniła instytucja Mental Health America pisząc:

 

— Chcieliśmy podziękować mówiącemu jajku za naświetlenie sprawy problemów zdrowia psychicznego bardzo ważną wiadomością. Nie każdy potrafi mówić otwarcie o problemach natury psychicznej, a ty zrobiłeś to dla co piątego cierpiącego na nie Amerykanina. Dzięki!

 

2. Big Mac nie tylko w McDonald’s

McDonald’s stracił w Europie wyłączne prawa do używania nazwy handlowej „Big Mac”. Od 11 stycznia możesz tak nazwać burgera i sprzedawać go w swoim lokalu, przy założeniu, że go masz.

Takiej okazji do pocisku staremu rywalowi nie mógł podarować Burger King. Szwedzki oddział tej marki przeprowadził głodny godny pochwały real time marketing, zapraszając konsumentów na serię „The Not Big Mac’s” (To nie Big Maki), w której znalazły się kanapki o nazwach „The Burger Big Mac Wished It Was” (Burger, który chciał być Big Makiem), „The Like Big Mac, But Actually Big” (Prawie jak Big Mac, tylko że duży) i „The Anything But Big Mac” (Wszystko, byle nie nic Big Mac).

3. #10yearsChallenge

Wyzwanie, które zrobiło szał w sieci. Nie tylko Twoi znajomi wstawiali swoje foty sprzed 10 lat. Przyjęły je także znane na całym świecie firmy, a oto efekt ich dystansu do siebie:

 

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

A coming of age story. To buy, click link in bio. #10YearChallenge

Post udostępniony przez Durex India (@durex.india)

 

4. Sztywniutko

Tego oczekiwały wszystkie sztywniutkie mordeczki (czyt. fani Pioruna z serialu „Ślepnąc od świateł”). Krzysztof Skonieczny, reżyser głośnego serialu HBO stworzonego w oparciu o książkę Jakuba Żulczyka, odegrał w produkcji rolę Pioruna – polskiego rapera będącego ucieleśnieniem wszystkich branżowych stereotypów.

Skonieczny poważnie i zarazem żartobliwie potraktował sportretowaną przez siebie postać. Po zakończeniu serialu nie tylko wypuścił kilka kawałków (najnowszy to „Ślepi od świateł”), ale i własną linię ubrań z napisem „sztywniutko”. Jednak od stereotypów o polskich raperach odgrodził się grubą kreską przeznaczając dochód z odzieży na Monar. Prosto, co?

5. Ostatnia Puszka Pana Prezydenta dla WOŚP

Akcja, która przywraca wiarę w internautów! Patrycja Kamińska, krawcowa z Gdańska, po zabójstwie Pawła Adamowicza podczas finału WOŚP, ruszyła z piękną inicjatywą. W facebookowym wydarzeniu zachęcała do wspierania Orkiestry pod szyldem „Ostatnia Puszka Pana Prezydenta dla WOŚP”. Efekt akcji z pewnością przekroczył najśmielsze oczekiwania jej twórczyni – 16 milionów to chyba niezła sumka..

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Wolisz zjeść bekonowe lody czy płacić za założenie konta na fejsie? Social Special #5

social media | 

Wolisz zjeść bekonowe lody czy płacić za założenie konta na fejsie? Social Special #5

2 września 2019 by Magdalena Miler

Siema, siema. Jak tam wakacje i urlopy? W mediach społecznościowych - o dziwo - nie ma sezonu ogórkowego i gdy wszyscy...

Roxart blog - Zmiany w Allegro – czy dalej opłaca się tam sprzedawać?

sprzedaż | 

Zmiany w Allegro – czy dalej opłaca się tam sprzedawać?

19 kwietnia 2017 by admin

Allegro od lipca ubiegłego roku wprowadza sukcesywnie zmiany mające na celu zwiększenie sprzedaży. Wprowadza kilka wytycznych,...

Roxart blog - (Nie)Przyjemne stosunki agencji reklamowej i klienta

sprzedaż | content marketing | 

(Nie)Przyjemne stosunki agencji reklamowej i klienta

25 lipca 2018 by Magdalena Miler

Bywają niełatwe, zawiłe, pełne rzucania słuchawką i tupania pod biurkiem nogą. Jednak przy odrobinie wiedzy i chęci...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!