Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: Natalia Rykała

sprzedaż |  marketing | 

Zdobądź serce swojego odbiorcy! Jak przygotować się na walentynki?

3 lutego 2021 by Natalia Rykała

Zdobądź serce swojego odbiorcy! Jak przygotować się na walentynki?

Świąteczny i noworoczny szał już za nami. Magia grudniowych i styczniowych promocji zniknęła, a na ich miejsce już szykuje się 14 lutego. Jak wykorzystać swojego marketingowego kupidyna i trafić do serc swoich odbiorców? Zainspiruj się pomysłami na reklamy z okazji walentynek.

W latach 2017-2019 wydatki polskich konsumentów w walentynki wzrosły o 63% (na podstawie badania Mastercard Love Index). W czasie święta zakochanych kupujemy prezenty i obdarowujemy nimi swoich najbliższych. Chcemy okazać im nasze uczucia, często umocnić związek, a nawet pójść o krok dalej i wręczyć pierścionek zaręczynowy. Każdy spędza to święto na własny sposób, lecz nie można pominąć jednego faktu – co roku obchodzi je ponad połowa Polaków!

Jak dotrzeć do klienta w walentynki?

Miłość od pierwszego obejrzenia

Wideo to jedna z najbardziej skutecznych form reklamy. Warto wykorzystywać ją również w kampaniach tematycznych, co do tej pory z powodzeniem zrealizowało wiele marek. Format wideo możesz wykorzystać do promocji walentynkowej oferty lub przedstawienia inspirującej historii budującej wizerunek marki.

Jak zrobiła to IKEA?

Krótkim wideo, który umieściła na swoim facebookowym profilu, zachęciła do odnawiania starych przedmiotów w domu.

E-mailowa strzała amora

Walentynkowy newsletter z ofertą promocyjną jest jak strzała amora – żeby odpowiednio trafić, trzeba dobrze wycelować. Dlatego warto zaplanować kampanię mailingową z wyprzedzeniem, aby osiągnąć najlepszy efekt w najgorętszym okresie. Przygotuj kilka kreacji, aby oczarować swojego subskrybenta w odpowiednim momencie.

Jak przygotować tekst walentynkowego newslettera? Oto kilka wskazówek:

  • Spersonalizuj temat wiadomości – zwróć się do swojego subskrybenta po imieniu.
  • Dopasuj ofertę do odbiorcy – do kogo kierujesz swoją reklamę? Do młodych zakochanych, małżeństwa, a może singla? Do kobiety czy mężczyzny?
  • Zadbaj o dobry copywriting – podkreśl emocje związane z walentynkami, pokaż jak Twój produkt lub usługa mogą wzmocnić doznania związane ze świętem miłości.
  • Zagwarantuj terminową dostawę – otrzymanie prezentu na czas, czyli przed 14 lutego, może skutecznie skłonić odbiorcę do złożenia zamówienia online.
  • Podkreśl limitowany czas oferty – wskaż do kiedy można skorzystać z promocji.

SMS od ukochanej… marki

Odpowiednio przygotowana kampania SMS-owa z okazji walentynek wyraża więcej niż tysiąc słów. 😉 Kilka linijek tekstu może okazać się skuteczne w dotarciu do osób, którym data 14 lutego wypadła na chwilę z głowy. SMS kilka dni przed walentynkami przypomni o rabacie na produkty i usługi lub gratisach, które przygotowałeś z tej okazji. Natychmiast odczytana wiadomość odświeży pamięć zapominalskim oraz skłoni do skorzystania z przygotowanych promocji. To również bardzo dobry pomysł na okazanie wdzięczności lojalnym klientom.

W kampanii SMS-owej możesz wykorzystać rabaty i promocje cenowe na Twojej stronie internetowej. Możesz także zachęcić klientów do skorzystania z usług w salonie lub sklepie stacjonarnym.

Poradnik pełen miłości

W dniu zakochanych chcemy okazywać swoją miłość na różne sposoby. Nie dziwi więc fakt, że czasem po prostu brakuje nam pomysłów na wyjątkowy i ciekawy prezent dla swojej połówki. Róże, czekoladki lub romantyczna kolacja to zawsze dobry pomysł. Jeśli jednak chcemy być oryginalni, musimy trochę się wysilić i poszukać w Internecie niebanalnych inspiracji.

Wtedy bardzo pomocne okazują się różnego rodzaju poradniki i artykuły na temat tego, jak (i czym) zaskoczyć swojego Walentego lub swoją Walentynkę. Opublikuj na blogu kilka porad oraz wskazówek dotyczących walentynkowych prezentów. Możesz podzielić je na określone kategorie Dla niej lub Dla niego. Wykorzystaj do tego asortyment dostępny w Twoim sklepie. Zainspiruj swoich odbiorców. Stwórz prosty przewodnik i w kilku krokach pokaż, jak Twój produkt lub usługa pomoże im stworzyć perfekcyjny podarunek oraz miłe chwile z bliską osobą.

Kocha… nie kocha

14 lutego tablice na Facebooku wypełnione są postami walentynkowymi. Znajomi pokazują swoje prezenty, publikują zdjęcia z romantycznych wypadów i randek, a marki publikują posty niemal do czerwoności.

Jak wyróżnić się w tym tłumie?

Warto pamiętać o tych, którzy… nie lubią walentynek. Osoby, które nie obchodzą święta zakochanych to równie liczne grono. Ich podejście do tego święta możesz wykorzystać, kreując reklamy dostosowane specjalnie do osób, które za słodkimi, romantycznymi i przepełnionymi serduszkami kreacjami nie przepadają.

Przykład? Ponownie IKEA, tym razem z przymrużeniem oka. 😉

Przez pomoc do serca

Oprócz okazji do przedstawienia swojej oferty, walentynki to dla wielu marek okazja do budowania swojego wizerunku. 14 lutego nie musi być kolejnym pretekstem do obniżki cen w sklepie. Dla wielu osób jest to komercyjne święto nastawione jedynie na sprzedaż. Czas, w którym na pierwszym miejscu stawiamy emocje i miłość może być odpowiednią okazją do zwrócenia uwagi internatów na istotne kwestie społeczne.

Idealnym przykładem jest zeszłoroczna akcja firmy Bolt, która skierowała uwagę użytkowników Facebooka i Instagrama na problem związany z psami w schroniskach.

Bolt użył imion zwierząt z warszawskiego schroniska, jako kodów rabatowych. Aby je odnaleźć, internauci musieli poznać historię psów do adopcji. Celem akcji było odnalezienie dla zwierzaków kochającego domu.

Chciałbyś przygotować kampanię reklamową swojej marki? Potrzebujesz materiałów lub wskazówek? Skontaktuj się z nami, a podpowiemy Ci, jak skutecznie zdobyć serce swojego odbiorcy nie tylko w dniu zakochanych!

Skontaktuj się z nami:
Łukasz
Specjalista ds. #SKUTECZNEGO Marketingu

+48 516 463 911

Agencja Reklamowa Roxart Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1
35-073 Rzeszów

lub skorzystaj z formularza kontaktowego:

    Zobacz pozostałe wpisy

    < Powrót
    Roxart blog - Jak stworzyć sklep na Facebooku

    sprzedaż | social media | 

    Jak stworzyć sklep na Facebooku

    9 lutego 2017 by admin

    Facebook udostępnia możliwość założenia sklepu na fanpage. Jest to całkowicie darmowa opcja, z której warto skorzystać....

    Roxart blog - Technologia PWA – czym jest i czy warto z niej korzystać?

    strony internetowe | 

    Technologia PWA – czym jest i czy warto z niej korzystać?

    6 lipca 2020 by Dominik Skarbek

    Mamy 2020 rok. Jeśli prowadzisz biznes, masz stronę lub sklep internetowy i nie korzystasz, albo nawet nigdy nie słyszałeś...

    Roxart blog - Czy biznes dziś powinien czekać?

    sprzedaż | marketing | 

    Czy biznes dziś powinien czekać?

    20 marca 2020 by Krystian Ficek

    Polacy są bardzo mądrym narodem. Od momentu wprowadzenia stanu wyjątkowego, niemal każde media, codziennie przypominają...

    Teraz Twoja kolej!

    Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

    Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

    Zamawiam kontakt

    Świat skutecznej reklamy.

    Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
    Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
    Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

    Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

    Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
    Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
    Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!