Zobacz jak było na konferencji eBRF 4 – JAK SKUTECZNIE ROBIĆ INFLUENCER MARKETING

2 min. czytania
Jakub Bedronek
Zobacz jak było na konferencji eBRF 4 – JAK SKUTECZNIE ROBIĆ INFLUENCER MARKETING

Czwarta już odsłona konferencji eBRF za nami. Podobnie jak na poprzednich edycjach, tematem przewodnim Business Rocket Fuel był marketing internetowy. Tym razem skupiliśmy się na bardzo gorącym w ostatnich czasach temacie influencer marketingu.

Co łączy influencerów z artystami

Naszym celem, jak zawsze, było przekazanie jak największej wartości uczestnikom. Dlatego wybraliśmy trzech prelegentów, którzy pokazali influencer marketing z zupełnie różnych perspektyw. Naszymi prelegentami byli:

Krystian Ficek

Krystian Ficek

CEO Agencji Reklamowej ROXART – przedsiębiorca z 10-letnim stażem

Krystian przekazał uczestnikom:

    • Dlaczego przedsiębiorcy i marketerzy powinni wdrożyć influencer marketing
    • Jakie strategie wybrać, aby nie zrujnować budżetu firmy
    • Jak zaprojektować lejki sprzedażowe
    • Jak mierzyć efekty współpracy z influencerami

 

Jakub Bedronek

Jakub Bedronek

Influencer marketing specialist w Agencji Reklamowej ROXART

Kuba podczas swojego wystąpienia zaprezentował:

    • 3 metody współpracy z influencerami 
    • Przykłady takich współprac 
    • Metody “stworzenia” influencera w Twojej firmie
    • Sposoby na TikTok’a
    • Czym jest recykling treści i jak go wdrożyć 
    • Szybkie do wdrożenia triki, które podnoszą skuteczność współpracy z influencerami

 

Łukasz ,,Yoczook” Walaszek

Łukasz “Yoczook” Walaszek

Jak sam się określa “emerytowany influencer” –  300 000 obserwujących na instagramie oraz 500 000 subów na YouTube

Łukasz mówił o tym

    • Jak zmienił się influencer marketing w ciągu ostatnich 10 lat 
    • Skąd twórca ma reklamodawcę 
    • Jak wygląda współpraca z olbrzymią marką z perspektywy influencera 
    • Jak zabezpieczyć się przed oszustwem (na przykładzie własnej historii)
    • Jak wybrać influencera.

 

Tomasz Gulak

Konferencję prowadził Tomasz Gulak – pomysłodawca inicjatywy Wyjdź Przed Szereg

Czwarta edycja eBRF odbyła się w pięknych, wypełnionych sztuką wnętrzach cafepubu Niezła Sztuka w Rzeszowie. W konferencji brało udział ok. 60 osób, a partnerem wydarzenia była MAXI PIZZA, która dostarczyła pyszną pizzę dla uczestników. 

Misją konferencji eBRF jest przekazywanie specjalistycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego w luźniej atmosferze oraz w łatwy do przyswojenia sposób. 

Zapraszamy na kolejne edycje, które odbędą się już niebawem.
Informacje znajdziesz na naszym fanpage:
https://www.facebook.com/AgencjaReklamowaROXart?fref=ts

ROXart – agencja reklamowa Warszawa

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony