Roxart - Agencja Reklamowa Rzeszów

Agencja Reklamowa Rzeszów

  • ul. Hanasiewicza 10, 35-103 Rzeszów
  • biuro@roxart.pl
  • +48 517 398 997
< POWRÓT

Autor: admin

sprzedaż | 

5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

23 stycznia 2017 by admin

5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w Internecie

Promocja produktów w Internecie to doskonały pomysł na zwiększenie sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów. Kanałów, na których możesz promować swoje produkty, jest mnóstwo. Korzystanie z kilku na raz przyniesie lepsze efekty.

Social Media
Pierwszy ze sposobów to zaistnienie w social mediach. To idealne miejsce, aby nawiązać interakcje z klientami. Dużą zaletą prowadzenia fanpage’y, kont na Instagramie, Twitterze i innych są niskie koszty. Wystarczy czas, wiedza i kreatywne pomysły na prowadzenie tych kanałów. Jeżeli jednak nie jesteś stanie sam prowadzić profili w mediach społecznościowych, warto zwrócić się do profesjonalistów, czyli agencji, które się tym odpowiednio zajmą. Inną zaletą jest grupa docelowa. W mediach społecznościowych skupiają się różne grupy docelowe i to nie są wyłącznie młodzi ludzie. Co prawda jest ich najwięcej, ale znajdziemy również grupy powyżej 55 roku życia. One też są znaczące w Internecie. Facebook umożliwia dotarcie do konkretnej grupy docelowej dzięki płatnym reklamom. Kampanię reklamową można modyfikować w jej trakcie, co daje sporą elastyczność dla reklamodawcy. Odpowiednia optymalizacja kosztów to pewność, że Twoje pieniądze nie są wyrzucane w błoto. Głównym celem istnienia w Social Media jest budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi klientami. Pozytywne relacje wpływają na postrzeganie marki i wzbudzanie chęci do zakupu produktu.

Blogi
Prowadzenie bloga to same zalety. Jeśli tylko masz pomysł i wiesz jak go zrealizować. Ludzie zawsze doceniają to, że ktoś dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. Posiadanie bloga i regularne dodawanie wpisów na stronie internetowej zwiększa na niej ruch. Z łatwością można podnieść pozycję strony w wyszukiwarkach. Na Twojego bloga trafią osoby, które są zainteresowane tematem. Tutaj masz pole do popisu. Odpowiednio napisany artykuł wzbudzi chęć posiadania produktu, ale nie będzie nachalną reklamą. Dodawanie wpisów regularnie pozwala na zdobycie stałych czytelników, którzy będą szukać fachowych informacji. Za tym idzie budowanie zaufania i pozytywnych relacji. Jeżeli Twoje opinie będą w miarę obiektywne, to możesz mieć pewność, że zyskasz zaufanie klienta. Atutem blogowania jest także nawiązywanie kontaktu z klientami. Blog powinien mieć włączoną opcję komentarzy. Dzięki nim poznasz opinie swoich klientów. Zarówno pozytywne komentarze, jak i konstruktywna krytyka przyczynią się do rozwoju firmy. Zakres tematyczny może być szeroki. Od nowinek, porad, instrukcji, wiadomości, aż po konkursy.

Newsletter
Ta forma promocji pozwala na informowanie o zniżkach, promocjach lub nowym artykule na blogu. Osoby, które zapisują się do newslettera, są rzeczywiście zainteresowane produktem, gdyż dobrowolnie decydują się na jego otrzymywanie. Projekt newslettera powinien być odpowiednio przygotowany. Musi być przejrzysty i przekazywać tylko najważniejsze informacje. Nie może być jedynie ofertą sprzedażową. Opcji jest wiele: może być poradnikiem, bazą przepisów, serią mini artykułów. Ciekawa treść zainteresuje odbiorcę, sprawi, że zbudujemy pozytywną relację. Klienci czują się doceniani, kiedy myślą, że jako jedni z nielicznego grona otrzymują atrakcyjną zniżkę. Zachęcenie kogoś do zapisania się do newslettera jest niezwykle łatwe. Wystarczy obiecać jakiś profit, który klient otrzyma po zapisaniu.

Landing Page
Jest to rodzaj strony internetowej stworzonej do zwiększenia konwersji. W przypadku sprzedaży również jest pomocny. Landing Page to w większości przypadków jedna strona, stworzona na potrzeby konkretnego celu, jak np. akcja promocyjna. Dzięki niemu mamy możliwość zachęcenia klienta do zakupu produktu, poprzez tekst pisany językiem korzyści. Innym celem może być uzyskanie danych kontaktowych, rejestracje w serwisie, itp. Taka strona powinna nawoływać chwytliwym hasłem do zrobienia akcji.

Pozycjonowanie
SEO to cykliczne działania pozwalające zwiększyć ruch na Twojej witrynie. Co najważniejsze jest to stały ruch, ponieważ strona widnieje na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce. Im więcej odwiedzin na stronie, tym większe prawdopodobieństwo na zwiększenie sprzedaży. 90% ruchu na stronie pochodzi z wyszukiwarki. Dla użytkowników, strony z pierwszych pozycji są postrzegane jako bardziej godne zaufania, niż te reklamowane. Spędzają tam o wiele więcej czasu, niż na stronach, które w wynikach są niżej. Ważne jest, aby strona była stworzona według nowoczesnych standardów. Google lubi takie najbardziej.

Im więcej informacji w Internecie, tym większa możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców, a co za tym idzie, zwiększenia sprzedaży. Użytkownicy z pewnością docenią Twoje zaangażowanie i chęć dzielenia się informacjami.

Skomentuj ten wpis

Zobacz pozostałe wpisy

< Powrót
Roxart blog - Większość wybiera filtry, tymczasem Instagram oferuje profesjonalny edytor zdjęć

social media | 

Większość wybiera filtry, tymczasem Instagram oferuje profesjonalny edytor zdjęć

9 marca 2018 by Magdalena Miler

Od momentu pojawienia się Instagrama, wszyscy jesteśmy fotografami. Niektórzy nawet całkiem dobrymi. Jednak idziemy na...

Roxart blog - Jak rozpocząć sprzedaż w Internecie?

sprzedaż | 

Jak rozpocząć sprzedaż w Internecie?

26 lutego 2016 by admin

Wiele przedsiębiorczych osób zastanawia się jak rozpocząć sprzedaż swoich produktów lub usług online. Poprzez sprzedaż...

Roxart blog - Ładna reklama sprzeda więcej

reklama | 

Ładna reklama sprzeda więcej

15 maja 2015 by admin

Często w swoich wpisach używam naszych polskich cytatów i tym razem będzie tak samo. Ponoć ładny ma w życiu lżej/...

Teraz Twoja kolej!

Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!

Zamawiam kontakt

Świat skutecznej reklamy.

Witaj w świecie agencji reklamowej ROXart, w którym skuteczne reklamy są najważniejsze.
Reklama jest dla nas czymś więcej niż pracą, poświęcamy się jej bez reszty. Fascynuje nas fakt, że dobrze dobrane kolory i słowa potrafią potęgować sprzedaż.
Nie pracujemy pięć dni w tygodniu po osiem godzin, w sumie nie pracujemy w ogóle. Tego czym się zajmujemy nie możemy nazwać pracą, jest to coś tak naturalnego jak oddychanie – nie myślimy działamy! Dlatego powierzając w nasze ręce tak istotną cześć swojego biznesu jaką jest niewątpliwie reklama możesz być spokojny, Twoje zlecenie trafiło do pasjonatów, którzy nie pozwolą Ci się zawieść. Techniki reklamy są niczym kolory farb w palecie malarza, używając jednego koloru ciężko jest namalować pejzaż. Aby przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną musimy połączyć ze sobą dostępne metody reklamy i promocji. Niezależnie od tego czy sprzedajesz buty, wędliny czy samochody my wiemy jak zwiększyć Twoje udziały na rynku. Reklama w Internecie, prasie czy na bilbordach może być skuteczniejsza niż Ci się wydaje! Jednak żeby tak było, wszystko wcześniej musi zostać przemyślane i dokładnie zaplanowane. Nie ma ludzi na których reklamy nie działają, są tylko tacy, którzy tak sądzą. Wykorzystaj to! Skontaktuj się z naszą rzeszowską agencją reklamową i zobacz ile do tej pory straciłeś. Czas biegnie szybko, konkurencja nie śpi! Nie zastanawiaj się dłużej – zacznij wygrywać w wyścigu z konkurencją.

Rzeszów to idealne miejsce dla Agencji reklamowej.

Rzeszów to miasto innowacji i rozwoju. Stolica Podkarpacia nieustannie się rozwija, codziennie powstają tu nowe firmy, a duże przedsiębiorstwa otwierają swoje filie. Agencja reklamowa w Rzeszowie ma przed sobą ogromne możliwości rozwoju. Dlatego jest to miejsce dla nas!
Zrealizowaliśmy już kilkadziesiąt kampanii reklamowych dla firm z naszego miasta, wiele reklam wykonanych przez nas zdobi rzeszowskie budynki i drogi. Wykonujemy reklamy standardowe (wydruki wielkoformatowe, reklamy świetlne, poligrafię itp.), reklamy internetowe (strony www, landing pages, grafikę displayową) oraz całe kampanie łączące ze sobą wszystkie dostępne media.
Jesteśmy w posiadaniu dużego budynku, w którym znajdują się nasze biura, studio fotograficzne, pracownia oraz garaż w którym aplikowane są folie na samochody. Z chęcią przyjmujemy klientów w naszej siedzibie, omawiając szczegóły współpracy przy aromatycznej kawie. Najważniejszy jest dla nas komfort naszych klientów, dlatego jesteśmy elastyczni. To Ty wybierasz preferowany rodzaj kontaktu z nami, może to być mail, telefon, wizyta w naszej lub Twojej siedzibie – niezależnie czy mieści się ona w Rzeszowie czy w innym mieście Polski. Zapraszamy do współpracy!