ul. Kolejowa 1, 35-073 Rzeszów
+48 517 398 997
biuro@roxart.pl
Agencja reklamowa Roxart
Autor: Magdalena Miler
2 września 2019 by Magdalena Miler
Siema, siema. Jak tam wakacje i urlopy? W mediach społecznościowych - o dziwo - nie ma sezonu ogórkowego i gdy wszyscy wylegują się na plażach, Burger King wypuszcza bekonowe lody (sic!), a Volkswagen zmienia logo. To tylko początek, czytaj dalej.
Byłeś zajęty surfowaniem na dmuchanym jednorożcu i popijaniem aperol spritz, przez co nie śledziłeś na bieżąco tego, co dzieje się w social media? Od tego są wakacje, a Social Special jest po to, abyś szybko mógł nadrobić zaległości. Zaczynamy od odrobiny ochłody, która przyda się po sierpniowych upałach.
Moda na wprowadzanie lodów o dziwnych smakach trwa w najlepsze i bynajmniej nie jest efektem kreatywności osób, które zajmują się ich wytwarzaniem, a odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy od kilku lat wybierają się do lodziarni z jedną potrzebą – zjeść taki smak lodów, którego nie próbowali nigdy wcześniej. Burger King jest najwidoczniej tego świadomy i dlatego łączy to, co najlepsze w świecie kulinarnym, czyli bekon i lody. Bekonowe lody są dostępne w placówkach fastfoodowego giganta od 1 września, a kampania marketingowa przebiega pod hasłem „We Love Bacon”. Należałoby zapytać, kto go nie kocha.
Pewnie zakładałeś konto na Facebooku X lat temu i nie pamiętasz, że Mark Zuckerberg obiecywał wówczas, że „To jest (i zawsze będzie) darmowe”. Cóż, z takimi obietnicami trzeba uważać. Dzisiaj zakładanie konta na fejsie dalej jest darmowe, ale czy nadal takie będzie? Wydaje się, że właściciel największej na świecie platformy społecznościowej dopuszcza możliwość wprowadzenia opłat za zakładanie profili. W zamian widniejącej przez dekadę obietnicy, widzimy teraz „To szybkie i proste”. Proszony o komentarz Zuckerberg, milczy, czym jednie podsyca krążące wokół płatności na fejsie plotki.
Zobacz: Nie daj się zjeść słowom kluczowym! Jak uniknąć kanibalizacji fraz kluczowych?
Minęło 19 lat od kiedy Volkswagen ostatni raz zmienił logo, a niebieski kolor jest w nim obecny od 1967 roku. Nowy symbol samochodów ma być czarno-biały i dwuwymiarowy. Głównymi elementami emblematu mają być litery „V” i „W”.
Papier powoli odchodzi do lamusa. Nakłady prasy z roku na rok zmniejszają się, za to przybywa internautów. IKEA wydaje się być tego doskonale świadoma i dlatego zmniejsza w Polsce nakład swoich papierowych katalogów (z 5 do 2 milionów). Do tej pory można było je przynieść ze sklepów, a nawet znaleźć we własnej skrzynce pocztowej. Klasyczne wersje katalogów będą wysyłane w pierwszej kolejności do posiadaczy kart IKEA Family. Będzie można również zamówić je przez Internet i właśnie tam będzie też dostępna wersja online.
Zobacz: Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie
Słodko zaczęliśmy i słodko kończymy. Z okazji Dnia Niepodległości, który 15 sierpnia obchodzą Indie, czekoladowy gigant wypuścił czterokolorową tabliczkę czekolady. Ma być ona hołdem dla osobom różnej rasy, które zamieszkują ten kraj. Well done Cadbury!
2 czerwca 2023 by Joanna Wojtasiewicz
Newsletter to regularnie wysyłane wiadomości. Ich pisanie na pozór może wydawać się bajecznie proste, ale czy naprawdę...
22 maja 2023 by Dominik Niedźwiecki
Meta znaczniki zwane również tagami html są jednym z podstawowych elementów, o których musimy pamiętać podczas optymalizacji...
Nowy
4 maja 2023 by Brygida Biega
Hej! Dwunasty odcinek Live Social Special za nami. Tym razem pod lupę wzięliśmy branżę samochodową — omówiliśmy...
Teraz Twoja kolej!
Szukasz partnera, który zrealizuje projekt dla Twojej firmy.
Zostaw nam swoje dane kontaktowe a nasz przedstawiciel skontaktuje się z TOBĄ!
Zamawiam kontakt