Wolisz zjeść bekonowe lody czy płacić za założenie konta na fejsie? Social Special #5

Magdalena Miler
Wolisz zjeść bekonowe lody czy płacić za założenie konta na fejsie? Social Special #5

Siema, siema. Jak tam wakacje i urlopy? W mediach społecznościowych – o dziwo – nie ma sezonu ogórkowego i gdy wszyscy wylegują się na plażach, Burger King wypuszcza bekonowe lody (sic!), a Volkswagen zmienia logo. To tylko początek, czytaj dalej.

Byłeś zajęty surfowaniem na dmuchanym jednorożcu i popijaniem aperol spritz, przez co nie śledziłeś na bieżąco tego, co dzieje się w social media? Od tego są wakacje, a Social Special jest po to, abyś szybko mógł nadrobić zaległości. Zaczynamy od odrobiny ochłody, która przyda się po sierpniowych upałach.

1. Burger King wypuszcza lody o smaku bekonu

Moda na wprowadzanie lodów o dziwnych smakach trwa w najlepsze i bynajmniej nie jest efektem kreatywności osób, które zajmują się ich wytwarzaniem, a odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy od kilku lat wybierają się do lodziarni z jedną potrzebą – zjeść taki smak lodów, którego nie próbowali nigdy wcześniej. Burger King jest najwidoczniej tego świadomy i dlatego łączy to, co najlepsze w świecie kulinarnym, czyli bekon i lody. Bekonowe lody są dostępne w placówkach fastfoodowego giganta od 1 września, a kampania marketingowa przebiega pod hasłem „We Love Bacon”. Należałoby zapytać, kto go nie kocha.

2. Czy założenie konta na Facebooku będzie płatne?

Pewnie zakładałeś konto na Facebooku X lat temu i nie pamiętasz, że Mark Zuckerberg obiecywał wówczas, że „To jest (i zawsze będzie) darmowe”. Cóż, z takimi obietnicami trzeba uważać. Dzisiaj zakładanie konta na fejsie dalej jest darmowe, ale czy nadal takie będzie? Wydaje się, że właściciel największej na świecie platformy społecznościowej dopuszcza możliwość wprowadzenia opłat za zakładanie profili. W zamian widniejącej przez dekadę obietnicy, widzimy teraz „To szybkie i proste”. Proszony o komentarz Zuckerberg, milczy, czym jednie podsyca krążące wokół płatności na fejsie plotki.

Zobacz: Nie daj się zjeść słowom kluczowym! Jak uniknąć kanibalizacji fraz kluczowych?

3. Volkswagen zmienia logo

Minęło 19 lat od kiedy Volkswagen ostatni raz zmienił logo, a niebieski kolor jest w nim obecny od 1967 roku. Nowy symbol samochodów ma być czarno-biały i dwuwymiarowy. Głównymi elementami emblematu mają być litery „V” i „W”.

4. IKEA powoli rezygnuje z papierowych katalogów

Papier powoli odchodzi do lamusa. Nakłady prasy z roku na rok zmniejszają się, za to przybywa internautów. IKEA wydaje się być tego doskonale świadoma i dlatego zmniejsza w Polsce nakład swoich papierowych katalogów (z 5 do 2 milionów). Do tej pory można było je przynieść ze sklepów, a nawet znaleźć we własnej skrzynce pocztowej. Klasyczne wersje katalogów będą wysyłane w pierwszej kolejności do posiadaczy kart IKEA Family. Będzie można również zamówić je przez Internet i właśnie tam będzie też dostępna wersja online.

Zobacz: Jakie zdjęcia mają najwięcej lajków na Instagramie? Zobacz najpopularniejsze fotografie

5. Cadbury stworzyło czekoladę ku chwale różnorodności

Słodko zaczęliśmy i słodko kończymy. Z okazji Dnia Niepodległości, który 15 sierpnia obchodzą Indie, czekoladowy gigant wypuścił czterokolorową tabliczkę czekolady. Ma być ona hołdem dla osobom różnej rasy, które zamieszkują ten kraj. Well done Cadbury!

wróć do listy wpisów
Meta znaczniki w SEO — czym są i dlatego nie możesz o nich zapomnieć

O autorze: Administrator Strony

Konto Administratora Strony